Hotel Auberge du Val d'Aisne

Hotel Auberge du Val d'Aisnestersterster

8Fantastisch

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Fanzel

Op vakantie geweest naar Auberge du Val d'Aisne?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du Val d'Aisne voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Auberge du Val d'Aisne

• 8Rob22-08-2012

Fantastische herberg

Enkele weken terug hebben we hier een weekend verbleven. We konden geen recensies vinden, dus het was enigszins een gok. We hadden eigenlijk een standaard hotelkamer verwacht, maar kregen een compleet huisje. Heel oud en met antieke meubelen, maar ook heel leuk. Enig nadeel was dat de douche kokend heet was.

Het ontbijt is goed en werd geserveerd aan de tafel. Buiten vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht over het land.

De hostess is erg vriendelijk. Spreekt niet goed Nederlands, maar wel Engels en Frans.

In het dorpje is verder niks te doen, maar in het toeristische Durbuy (zo'n 20 minuten rijden) zijn er veel activiteiten te doen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

0 tips over Hotel Auberge du Val d'Aisne