Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

8 Reviews over Maison Mailleux

• 7Sandy29-08-2021

Vergane tijden

Mooie ligging, leuk buitenterras en weids uitzicht, weilanden met paarden ernaast dus ook overlast van vliegen. 4 slaapkamers waarvan 3 geschikt voor koppels (eenpersoonsbedden tegen elkaar), en 1tje met 4 bedden. Verplicht beddegoed erbij te huren aan 100 euro per week. 3 badkamers 1 op elke verdieping, 2 met ouderwetse douchecabine en 1 met ligbad. Keuken met alle benodigde toestellen maar veel zaken vermist of versleten (kromme bakpannen, geen scherp mes, geen flessenopener). Wel tof, extra vriezer en wasmachine in garage beneden. Wifi matig, lampen kapot, schoonmaak slecht waar je wel 80 euro voor moet betalen, maar 8 stoelen voorhanden aan eettafel terwijl er 10 bedden zijn. Verbruikskosten water en elektriciteit absurd belachelijk hoog ! Nu per week 140 euro in zomer en 210 euro in winter ondanks de zonnepanelen op het dak (was ooit ong 40 euro). Vroeger goed bevallen maar sinds de persoonlijke service is verdwenen, niet meer.

• 8Ruimte
  • 8peterpuntnl25-08-2014

Groot vakantiehuis met veel ruimte

Het vakantiehuis is geschikt voor maximaal 10 personen. Wij waren er met 9 man en hadden ruim voldoende ruimte. Het huis is rustig gelegen, maar op korte afstand van leuke plaatsjes. Daarnaast is de bijbehorende camping op slechts 200 meter afstand te vinden, hier kun je gebruik maken van alle faciliteiten die de camping te bieden heeft. Vooral het vissen is op karpervisvijver op de camping erg mooi.

• 7ruud15-09-2011

Groot maar slecht onderhouden

Op zich een groot huis met voldoende ruimte en een uitgebreide grote keuken. 3 woonlagen met elk zijn eigen badkamer. Helaas was de woning niet schoon, haren en pleisters in de afvoer van het bad,overal stoffig. Van de houtkachel was een ruitje kapot zodat de woonkamer naar rook stonk. verschillende lampen kapot. braadpannen hard aan vervanging toe. De eigennaar was op zich wel vriendelijk maak kwam steeds met dezelfde smoes: einde van het seizoen! Voor €70,- voor de eind schoonmaak verwacht je een schoon huis. Borg was €250,-, na aftrek van energie en water kosten kregen we €207,- terug. €43,- voor 1 week stroom en water met 4 volwassenen en een kleine? Lijkt mij wat veel maar ala. De tuin was volgens de omschrijving, 2000 m2, dit is als je het weiland achter het huis mee telt en over de draad springt. Verder wel een rustige omgeving en je bent van hieruit zo in verschillende plaatsen. La Roch de ardenne, Durbuy, Erezee en Han sur less.De volgende keer wordt het toch een ander huisje

• 9Marianne de Bruine01-12-2008

Een mooi vakantiehuis in een prachtige streek

We werdeb bij aankomst heel vriendelijk en efficient ontvangen. Het huisje was heel netjes en beschikt over alle comfort (leuk met een kacheltje).De kinderen waren heel enthousiast over de verschillende activiteiten. We komen zeker nog eens terug.

• 9olivier de Winter01-12-2008

Een aanrader voor een familieweekend

Prachtige omgeving, gezellig huisje met houtkachel. Alles zag er netjes uit. Goede ontvangst op de camping, we kregen heel wat informatie. We konden gebruik maken van alle faciliteiten van de camping. Daar is trouwens heel wat te doen van groot tot klein.

• 9Fam. Deruyck03-11-2008

Een aanrader!

Bij aankomst betaalden we verblijf + borg aan de joviale eigenaar, enkele dagen na onze vakantie werd het verschil na aftrek kosten teruggestort. Geen probleem dus. Hier konden we alles vinden wat een vakantiehuis moet hebben : rustige ligging, voldoende ruimte, moderne keuken, nette kamers, veel wandelroutes dichtbij en mogelijkheid tot lekker eten in het restaurant van de camping.

• 7Heleen Janssen24-01-2008

Na lang zoeken een weekendje in dit huisje geboekt via Vacance Select. Vooral de prijs was aantrekkelijk. Het huisje is prima bevallen. Een minpuntje was dat het deurtje van de kachel kapot was en deze hierdoor niet gebruikt kon worden. Na een goed weekend, hebben we het huisje netjes achtergelaten. De teruggave van de borg (€250,-) duurde anderhalve week, terwijl ons beloofd was dat dit dezelfde dag nog overgemaakt zou worden! Toen deze eenmaal overgemaakt werd, was dit maar €29,-. Energie kosten zouden van de borg betaald worden, dat was ons wel verteld. Toen we vroegen hier een schatting van te maken, werd ons verteld dat dit ongeveer €100,- zou zijn. Contact opnemen was lastig, de eigenaar bleek op vakantie te zijn. Na een aantal telefoontjes en mailtjes kregen we een reactie. Om een aantal vage redenen waren de kosten zo hoog uitgevallen. Nooit meer.

• 7Mat Beerkens22-01-2008

Leuk weekend gehad, helaas bleek er niets van de borg retour te komen wegens een aantal onduidelijk redenen. Een enorme domper. Absoluut af te raden dus.

Vakantiehuis Maison Mailleux info

• Adresgegevens