Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

3 Reviews over Maison Gaspard

• 10h .eikmans03-10-2015

Echte aanrader.

Hele mooie woning perfect voor grote groepen Genoeg douche,s en slaapkamers. Hebben er met 13 volwassenen een hele leuke midweek gehad top.

• 7naaijen08-08-2010

Leuk ietwat gedateerd

We hebben het leuk gehad waren met 5 kids en 7 volwassene Huis is ruim en licht mooi terras en tuin Wat tegenviel was dat het sinds de oplevering niet meer is ge up-date sommige tv,s reageren niet op de afstand bediening en sommige matrassen waren erg doorgelegen Het fornuis kan koken voor en ploeg niet aan Maar wat er tegen viel Het was VUIL wij hebben het schoner achtergelaten dan dat we het aantroffen

• 920-11-2006

Weekend in nov. 2006 met de familie. We waren alllen uitermate tevreden met het huis, en de ligging was bijzonder geschikt om vele mooie wandelingen te maken in het dal van L'Aisne. De indeling van het huis is perfect. Allemaal een eigen slaapkamer met een heel goed bed. Veel zitruimte, een mooie kompleet ingerichte keuken, en een zeer ruim terras. Kortom een geweldig mooi onderhouden vakwerkhuis, in een prachtige omgeving. Overigens zijn er meer dan voldoende faciliteiten die door de beheerder worden aangeboden.

• 8Joke06-03-2006

Weekend geweest. Gezellig huis. Ruime en goed ingerichte keuken. Op elke slaapkamer tv. Grote tuin, balkon. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van de camping die 400 m. verder op is. Hadden wij niet nodig, want er was sneeuw dus een paar sleeen mee en voor we het wisten was het weekend voorbij.

Vakantiehuis Maison Gaspard info

• Balkon terrasBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens