Géén boekingskosten

• 8.6Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Les Genets

• 9Bert Struijke29-01-2020

Wat een rust en uitzicht hier. Genieten gerandeerd

Nadat ik met mijn familie in La Commanderie des Ardennes te Durbuy een fantastisch verblijf had genoten zag ik dit pand als alternatief voor een kleinere groep. Wij hebben het hier reuze gahad met onze vrienden. De ontvangst van de beheerder was geweldig. Ook is niet alles hyper modern, het was uitermate netjes en alles werkte. Wat een rust en uitzicht hier. Genieten gerandeerd. Wij komen terug.

• 9Yolande van der Werf17-01-2020

Waar het om gaat in de Ardennen, rust en omgeving!

Wij genieten van wat wij belangrijk vinden en dan gaat het voornamelijk over de ligging, het kader van het geheel en de charme. De kleine aandachtspunten (waar aan gewerkt wordt) worden gemakkelijk vergeven door wat het pand in zijn geheel te bieden heeft. Batterijen opladen is hier een understatement. wij komen zeker terug.

• 8Kristof Hoste02-01-2020

Aanrader voor mensen die tot rust willen komen

Wij hebben met de kids genoten van al de faciliteiten. Er zijn wat aandachtspunten maar die komen van de in inbraak daags voor onze aankomst.

• 9Bart Struijke25-06-2019

Rustieke klasse met charme

Ik zag dit huisje, les Genets, als alternatief voor kleinere groepen . Daar het ginds zo goed was namen we contact op met de eigenaar om met een paar vrienden (totaal 8) wat te genieten. Als gepensioneerden hebben we een midweek geboekt en genoten we van de totale rust in deze prachtige omgeving. Ook al is het niet het meest moderne, wij raden dit huis aan. Wij hebben alvast opnieuw geboekt voor volgend jaar.

• 9Rick22-01-2019

Locale klasse is genieten in Les Genets (Erezee)

Wij zijn met 2 groepen naar de Ardennen getrokken om wat tot rust te komen, te genieten van de omgeving en de goede keuken. In en vanuit dit huis kunnen we op elk vlak enkel positief zijn.
    De ontvangst was gewoon goed en het huis uiterst netjes in dit charmante verblijf. Lawaai is onbestaand en bedden zijn uitstekend. Eindelijk eens goed geslapen zonder slaappil. De andere groep had via verhuurder uit Nederland een witgrijze bunker vlakbij maar langs een drukke weg (Estinal en nooit meer was hun conclusie). Wij hadden dus meer geluk met dit pand (uiteindelijk via google maps gevonden en rechtstreeks via eigenaar gehuurd) dat wel ten volle voldeed aan onze verwachtingen. Conclusie. Dit huis werd ons aangeraden via een kennis (familie Keulen) die reeds 8 jaar naar hier komt. Wel, tot volgend jaar en de volgende x jaren…..

De eigenaar, Eigenaar, 22-01-2019

Bedankt voor review. De familie keulen heeft reeds voor 2019 en 2020 geboekt. Stemt ons enkel blij dat we dit vertouwen blijvend ontvangen.

• 9Jan & Conny21-01-2019

Ik kom zeker elk jaar terug. Zalig!

Zeer hartelijke ontvangst door Jackie in de geweldige villa Les Genets die we voor de 9e keer hebben bezocht. De ligging van de woning is fantastisch, midden in de natuur, ideaal om tot rust te komen. Vanuit Les Genets kunnen prachtige wandelingen worden gemaakt, maar door de aanwezigheid van een privé-zwembad, nieuwe jacuzzi en prachtige tuin is het ook in en om de woning goed vertoeven. De woning is het afgelopen jaar goed opgeknapt op enkele punten na, maar ook deze worden nu verbeterd. Kortom wij hopen de komende jaren Les Genets nog vaak met onze kinderen en kleinkinderen te kunnen bezoeken. Voor september hebben we alvast opnieuw geboekt.

De eigenaar, Eigenaar, 22-01-2019

Wij zijn fier dat we sinds we verlost zijn van verhuurder uit Nederland structureel constructieve en positieve terugkoppeling ontvangen waar we mee vooruit kunnen. Ik ben dan ook verheugd dat u een van de vele klanten zijn die nu weer terugkomen. Wij danken u voor het vertrouwen.

• 10Just a group of 4 couples12-12-2018

Want to come back for sure

We are a small group of friends (4 couples) that want to enjoy a nice affordable location with nature close by and nice places to visit nearby. We aim to go 4 times per year for an extended weekend. We are looking for and love character in a holiday home and its surroundings more than boring perfection. Well this location has it all. The friendly welcome from somebody who does speak mainly (only) French, a view which remains lovely at all times, the sound (silence) of nature as a joy to calm down, beds that offer you the comfort to sleep through the alarm, several destinations (Durbuy, La Roche-en-Ardenne, Bouillon, Bastogne, Huy, ..), beautiful hikes, ….. and a lot of restaurants with great food and a nice atmosphere. After consultation with the owner, L’Affenage was strongly suggested. If we come back to Belgium, because of our large experience compared with a lot of other European properties, it is gone be here. So, our overall evaluation as value for money, a full 9 (nine).

• 9J. Nijhuis05-04-2018

Kom zeker terug!

De charme en de ligging van het huis is 11/10 waard. Rust, kalmte, natuur en gezien de periode een beetje meeval met het weer maakte alles ideaal. We waren er nu voor de 6 de keer en verstaan de negatieve reviews niet daar we steeds een van een uiterst net huis hebben kunnen genieten. Elke keer we terugkomen merken we een verbetering. Misschien is het niet klinisch perfect maar ach het huis laat je puur à l'aise genieten.

Geachte heer Nijhuis,

bedankt voor uw zevende boeking en de toevertrouwde informatie.

Dat de bemiddelaar uit Nederland u heeft omgepraat om niet Les Genets te huren en met twijfelachtige motivering zo zijn eigen Estinal te verhuren werd niet enkel door u aangegeven maar ook door de beheerder die ooit beide huizen behandelde en deze terugkoppeling van verscheidene huurders ontving.

Meerdere hem kenmerkende bedrieglijke praktijken werden op mijn conto in eigen belang gemanipuleerd.

Uit ervaring kan ik met enige zekerheid stellen dat de onderstaande beoordeling van Patricia werd ingegeven door toedoen van deze bemiddelaar daar ik als slachtoffer van deze partner de samenwerking heb opgezegd om met andere maar dan betrouwbare partners verder te werken. Op alle vlak gaat het beter. Eerlijk zakendoen met integere personen helpt hierbij. De waarheid is dat ik over de beheerder Jacky waar ik nu 8 jaar mee samenwerk enkel uiterst positieve reacties ontvang in die mate dat men er zelfs moeite voor doet het me te melden.

Hij wordt steeds geprezen voor de wijze waarop hij de gasten welkom heet en dat het huis krakend proper is. Uit respect voor al het goede dat Jacky voor ons doet wens ik dit op deze wijze recht te zetten. Ook dit werd door u expliciet bevestigd.

Op straffe van smaad, ik kan alles aantonen, mag en kan ik me via dit kanaal verder niet verdedigen tegen de handelswijze van deze tanende organisatie.

Filosofisch bekeken kan ik stellen dat als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald haar wel.

• 6Patricia03-10-2016

Mooi uitzicht

Het was niet schoon veel stof,spinnenwebben em viezigheid en stank in kastjes enz. Baby dekentje was ook vies,gelukkig hadden wij onze zoontje zijn eigen dekentje meegenomen. 1 douche mag wel vernieuwd worden, ook douches en kranen waren niet goed op temperatuur te koud of veel te warm. Het zwembad water was lekker op temperatuur maar het zwembad algemeen was oud en aan onderhoud toe, jammer dat je wel een stukje via buiten moet lopen naar zwembad. De omgeving was wel prachtig en mooie uitzicht en grote achtertuin waar kids lekker kunnen ravotten. De markt in bomal is een aanrader!!

De eigenaar, Eigenaar, 12-12-2018

Ik wil u bedanken voor deze review, begrijp dat het zwembad niet het meest morderne aanblik vertoont, doch garanderen dat het aan alle veiligheidsvoorzieningen voldoet met automatische chloor toediening en andere parameters. Omdat het een stalen constructie betreft, komt er roest door reeds 2 maand nadat we het herschilderd hebben. Wat me verrast is dat u aangeeft dat er zaken niet schoon waren. Wij volgen de beheerder kort op de bal op en mogen hierbij toch stellen dat hij samen mett ons deze opmerking ernstig neemt. Zeker omwille van het feit dat ik regelmatig mails ontvang die uitermate positief zijn over de ontvangst, de dienstverlening en de netheid van het huis. Daarom hoop ik dat dit een eenmalig misverstand is.

• 9Zummeren13-08-2014

Super villa!

Tijdens het hoogseizoen zijn we met 13 vrienden (gemengd gezelschap, 20 - 25 jaar) een week bij deze villa geweest. Er is sinds de vervelende reacties uit 2012 wel e.e.a. gerenoveerd. Op een paar kleine dingetjes na, niks aan te merken op deze villa! We hadden in deze periode wel veel last van vliegen in de leefkamer, maar dat is goed op te lossen met plakstrip vliegenvangers. Ook bij de (recentelijk vernieuwde) douche boven opletten dat het putje niet overstroomd. Verder was de villa bij aankomst goed schoon! Het is een mooie villa en een mooie omgeving. Het dorpje zelf stelt niet veel voor, maar daar buiten is er heel veel te doen! Ook de motormuizen van de groep zijn meer dan eens de weg op gegaan. Al met al hebben we een super week gehad. De jacuzzi, het goed verzorgde zwembad en de BBQ mogen ook niet vergeten worden. :)

Villa Les Genets info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de Nallogne 8, 2350