Camping Le Val de L'Aisne

Camping Le Val de L'Aisne
7,7

5 tips over Camping Le Val de L'Aisne

Robert Carl, 24-2-2015
Schoone en goed onderhoude Camping mooie omgeving om te wandelen en tot rust te komen een walhalla voor vis liefhebbers
Christoph, 14-7-2014

Ben je karpervisser of gewone all round hengelaar kun je tent,pipowagen of caravan huren aant water.

Op 5 meter van u terras zie je u hengel of lance,ook heel leuk om alles op te bergen niet veel werk niet ver lopen.

spijtig dat de caravans in hoogseizoen oplopen tot 85 per nacht.

Patrick, 3-9-2013
maak zeker gebruik van de extra's zoals de adventure faciliteiten die je tegenover de camping vind , ook vlakbij de watervallen van Coo en het Plopsa pretpark , of pannekoeken in La roche + kasteelbezoek , teveel om op te noemen ,

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de L'Aisne voor je op een rij gezet:

Jan en Jeanine, 30-7-2012
boek de 5 -daagse bij RHM-buitensport en je hebt een leuke vakantie,
G. Ceylan, 29-2-2012
Er is een chocoladewerkplaats + imker op minder dan 5km afstand, wat zeker een aanrader is! En op 1.5 uur rijden zit je zo in limburg wat ook zeker een bezoekje waard is