Camping Le Val de L'Aisne

7,4

7 reacties Camping Le Val de L'Aisne

karper

pauwelslouis5, 14-6-2015
is de put die erbij ligt goed om te karper vissen ?
0 reacties

inventarisatie

Anne, 19-8-2013

Hoi, over twee weken ga ik samen met vrienden van mij naar deze camping. We hebben hier een logde tent gehuurd.

Heeft iemand hier ervaring mee? En weet iemand misschien een beetje wat er wel en niet aanwezig is in de tent?

1 reactie

Kosten Fietsverhuur& vijver zwembaar?

Mouwen, 17-6-2012

Weet iemand wat de kosten vd fetsverhuur zijn?

Qua vijver, is deze zwembaar?

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de L'Aisne voor je op een rij gezet:

Suncamp Holidays

Ik heb een tip gekregen om eens vakantie te vieren op de leuke camping Le Val de 'L'Aisne. Ik wil graag komend voorjaar een midweekje een 6 persoons luxe stacaravan van Le Val de L'Aisne huren en ben benieuwd of iemand mij een caravan(nummer) of andere zaken kan aanbevelen óf juist niet! Alvast dank voor je reactie.
2 reacties

Uur verlaten camping

Sien Janssens, 21-6-2011

Beste,

Wij, de chiromeisjes van Essenbeek, gaan dit weekend naar deze camping.

Wat ik me eigenlijk afvroeg was het uur dat we zondag de camping moeten verlaten?

Groetjes,

Sien

prijslijst

loek Sluis, 28-4-2011

voor jaren terug zijn hebben wij gelogeerd op deze camping in een stacaravan.

wil misschien weer terug maar heb graag een prijslijst wat het nu kost gr loek

activiteiten

Lotte, 17-7-2010

Wij gaan naar deze camping toe maar kunnen nergens reacties vinden over de activiteiten die er zijn.. We gaan een 5 daagse survival week doen, lijkt ons erg leuk. Heeft iemand nog reacties over de activiteiten??

dankje

2 reacties