Camping Le Val de L'Aisne

Weer vandaag-1°-3°
Camping Le Val de L'Aisne
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de L'Aisne voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een echte gezinscamping!

Fam. H.,
14-8-2018

Een mooie camping in een prachtige omgeving. We miste een zwembad. Er is wel een groot meer in het midden van de camping. Maar die is voornamelijk bedoelt voor te vissen. Er is een klein gedeelte afgezet om te kunnen zwemmen. Maar daar zitten ze dan ook te vissen. Het meer is ook niet zo fris. De douchjes zijn heet. Op warme dagen verkoelende douche nemen kon niet. Je kan temp niet reguleren. Afwaswater was dan weer lauw. Het beekje langs de camping is leuk vermaak voor grote kinderen. Uren waren ze zoet daar. Speeltuin en trampolines zijn top! Het personeel is allervriendelijkst en behulpzaam. Broodjes service is top.

De aanwezigheid van alle honden gaf juist gezelligheid. Willen ze dat mensen terug blijven komen dan zouden ze wat aan de hygienne moeten doen. De ijsjes misschien goedkoper? En meer keus? (Als je geen melk mag kan je kiezen uit 1 ijsje) En beter zwemgelegenheid! Verder vermaak je je hier prima!!

Kenmerken

14-8-2018

Geen aanrader.

L. Van Delden,
2-8-2018

Het kampeerterrein in het bos heeft schaduwplaatsen maar ligt ver van de sanitaire voorzieningen. De douches bij de receptie hebben wij 1 x gebruikt maar die waren te heet om onder te staan. De temperatuur kan je niet regelen. Bij het andere toilet gebouw liep het water niet weg waardoor je soms in het water van de vorige gebruiker stond. Wat ook tegenviel is dat je voor al het warme water moet betalen met een pasje waar je 75 euro borg voor moet betalen. Verder hing er een rioleringslucht op de camping.

Matige camping met vies sanitair

Siebe & Isabella,
30-7-2018

Een weekend met een groep op het 'bivak' gekampeerd. Leuk dat je zelf je plekje mag kiezen. Over het sanitair waren wij minder te spreken. Allereerst dient elke persoon tegen een borg van maarliefst € 75,- (exclusief een tegoed voor warm water) een pas te nemen. Ook was het vanaf het 'bivak' bizar ver lopen naar een van de toiletgebouwen. Het sanitair was ronduit vies. Hoe kan het dat er dagenlang poepspetters op de voorkant van dezelfde wc zitten? Het nieuwe toiletgebouw (2014) is nog steeds niet af. Het water voor de afwas, als je al een plek kon bemachtigen, was lauw/koud. Dit was tevens tegen betaling. De douche in het nieuwe toiletgebouw was wel lekker. In het oude toiletgebouw was de douche bloedheet, waardoor het voor kinderen onverantwoord was om hen daar te douchen. Samenvattend is dit niet voor herhaling vatbaar.

Super vakantie gehad

Berty,
29-7-2018

Gelogeerd in het 16 persoonshuis. Fijn huis met alle gemakken en grote tuin. Dicht bij de camping waar we van alle faciliteiten gebruik mochten maken en meedoen met animatie team. Goede service van de eigenaars. Mooie streek veel te doen. Echte aanrader.....

gewoon recreatief fietsen is moeilijk, geen fietspad en bergen,geen ideale combinatie, het eten in het restaurant is heel lekker en vooral betaalbaar,

mooie en fijne camping

tine balliere,
10-6-2018

Mooi terrein, prachtig uitzicht vanuit de pippowagen op het meer en het kasteel, propere setting, leuke accommodatie, uitgebreid ontbijt in het restaurant op reservatie, lekker eten, betaalbaar. Echter jammer van de rally die heel dicht bij de camping passeerde en zo zeer veel lawaai veroorzaakte. Ook viswedstrijden storen vooral op zondagmorgen... Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Wij komen nog eens af hoor! Tot gauw Kristof en Mieke!

Zeer de moeite waard

Ad P,
21-10-2017

We hebben één week op de camping gestaan en zijn zeer positief over alles wat op de camping aanwezig is. Vooral de mensen die ons geholpen hebben in het restaurant, aan de receptie allen zeer klantvriendelijk. Het eten was ook zeer goed van smaak en van de wijze van opdienen, de plaatsen ruim opgezet en de nodige privacy. De visvijver subliem, mooie Karpers zwemmen er rond die ook sterk zijn dus met de feeder heb je enige sport, met de vaste hengel nog meer sport en met de werphengel kun je er mooie gewichten vangen. voor mountainbikers een paradijs. voor wandelaars een eldorado. Kortom zeker een aanrader wat ons betreft. Komen zeker nog eens terug.

alles was goed, de service in het restaurant, zelfs nederlands gesproken, de caravan was top. je kon er brood, pistolet, croissants en van alles bestellen, het sanitair was perfect, veel te doen in de buurt, een riviertje, dus een hele goede aanrader om naar daar te gaan, ook de hond was geen probleem, en een zeer mooi speelplein voor de kleindkinderen

Met een groot meer waar niet in gezwommen kan worden, maar wat voor de hengelsport ideaal is. Ook om aan het meer te zitten was fijn. Lodgetent was goed, schoon, en wij hadden het geluk om aan het meer te zitten. Tuintje met een haag en boom ervoor, dus eettafel in de tuin en de bbq aan! Erg knus.

Animatie voor kleinere kinderen was er wel, maar kleinschalig. Vaak aktiviteiten van bingo tot jeu de boules.

Wij hebben vooral de omgeving verkend, camping als uitvalsbasis gebruikt. Genoeg in de omgeving te zien en te doen. Voor ons (met 3 kids) een ideale en geslaagde vakantie. Veel plezier gehad.

Tip: uitje met de oude tram valt tegen. Ritje tussen natuurschoon betekent op en neer in de bushbush en verder niets te zien.

Nette Camping zonder poespas

Charlotte,
17-8-2017

Wij hebben deze camping als een rustige nette camping ervaren. Wij hadden een sta caravan gehuurd en deze was heel oud, maar heel schoon en heel ruim. De ruimte om de caravan was ook prima.

Op de camping is een groot meer waar vooral gevist wordt, een deel van het meer is afgezet, hier kun je zwemmen. Neem wel waterschoenen of zoiets mee, want op de bodem liggen stenen, pijnlijk aan je voeten!

Aan de camping ligt het bos, hier kun je heerlijk wandelen, ook kun je naast de camping een kano huren, heel makkelijk.

Het restaurantje op de camping is prima, het personeel is heel aardig, op 1 iemand na, maar dat heb je overal wel!

Sanitair was schoon. Animatieteam heel enthousiast en een leuk programma voor elke leeftijd. 's morgens iets voor de kleintjes, 's middags iets voor de basisschool kinders en 's avonds iets voor de oudere 'kinderen'.

We zouden deze camping op zich wel aanraden, maar dan niet om drie weken op te zitten zonder uitstapjes te maken. Om te slapen prima, maar ik miste wel wat faciliteiten zoals een zwembad (persoonlijk ben ik niet verrukt van meertjes waar in gevist wordt en waar de eenden overal poepen). Ook is er geen supermarktje of klein winkeltje op de camping, wat lastig is als je iets vergeten bent met je boodschappen. Broodjes service was ok, al vond ik het duur en bij de bakker in het dorp was het echt lekkerder en wat goedkoper.

Bedden sliepen overigens prima en de WIFI werkte goed als je in de buurt van het restaurantje was.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de L'Aisne in Erezée - Amonines / Blier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de L'Aisne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.