Camping Le Val de L'Aisne

Camping Le Val de L'Aisne
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Le Val de L'Aisne voor je op een rij gezet:

204 reviews over Camping Le Val de L'Aisne in het Nederlands

mooie en fijne camping

tine balliere
10-6-2018

Mooi terrein, prachtig uitzicht vanuit de pippowagen op het meer en het kasteel, propere setting, leuke accommodatie, uitgebreid ontbijt in het restaurant op reservatie, lekker eten, betaalbaar. Echter jammer van de rally die heel dicht bij de camping passeerde en zo zeer veel lawaai veroorzaakte. Ook viswedstrijden storen vooral op zondagmorgen... Zeer vriendelijke eigenaars en personeel. Wij komen nog eens af hoor! Tot gauw Kristof en Mieke!

Zeer de moeite waard

Ad P
21-10-2017

We hebben één week op de camping gestaan en zijn zeer positief over alles wat op de camping aanwezig is. Vooral de mensen die ons geholpen hebben in het restaurant, aan de receptie allen zeer klantvriendelijk. Het eten was ook zeer goed van smaak en van de wijze van opdienen, de plaatsen ruim opgezet en de nodige privacy. De visvijver subliem, mooie Karpers zwemmen er rond die ook sterk zijn dus met de feeder heb je enige sport, met de vaste hengel nog meer sport en met de werphengel kun je er mooie gewichten vangen. voor mountainbikers een paradijs. voor wandelaars een eldorado. Kortom zeker een aanrader wat ons betreft. Komen zeker nog eens terug.

alles was goed, de service in het restaurant, zelfs nederlands gesproken, de caravan was top. je kon er brood, pistolet, croissants en van alles bestellen, het sanitair was perfect, veel te doen in de buurt, een riviertje, dus een hele goede aanrader om naar daar te gaan, ook de hond was geen probleem, en een zeer mooi speelplein voor de kleindkinderen

Met een groot meer waar niet in gezwommen kan worden, maar wat voor de hengelsport ideaal is. Ook om aan het meer te zitten was fijn. Lodgetent was goed, schoon, en wij hadden het geluk om aan het meer te zitten. Tuintje met een haag en boom ervoor, dus eettafel in de tuin en de bbq aan! Erg knus.

Animatie voor kleinere kinderen was er wel, maar kleinschalig. Vaak aktiviteiten van bingo tot jeu de boules.

Wij hebben vooral de omgeving verkend, camping als uitvalsbasis gebruikt. Genoeg in de omgeving te zien en te doen. Voor ons (met 3 kids) een ideale en geslaagde vakantie. Veel plezier gehad.

Tip: uitje met de oude tram valt tegen. Ritje tussen natuurschoon betekent op en neer in de bushbush en verder niets te zien.

Nette Camping zonder poespas

Charlotte
17-8-2017

Wij hebben deze camping als een rustige nette camping ervaren. Wij hadden een sta caravan gehuurd en deze was heel oud, maar heel schoon en heel ruim. De ruimte om de caravan was ook prima.

Op de camping is een groot meer waar vooral gevist wordt, een deel van het meer is afgezet, hier kun je zwemmen. Neem wel waterschoenen of zoiets mee, want op de bodem liggen stenen, pijnlijk aan je voeten!

Aan de camping ligt het bos, hier kun je heerlijk wandelen, ook kun je naast de camping een kano huren, heel makkelijk.

Het restaurantje op de camping is prima, het personeel is heel aardig, op 1 iemand na, maar dat heb je overal wel!

Sanitair was schoon. Animatieteam heel enthousiast en een leuk programma voor elke leeftijd. 's morgens iets voor de kleintjes, 's middags iets voor de basisschool kinders en 's avonds iets voor de oudere 'kinderen'.

We zouden deze camping op zich wel aanraden, maar dan niet om drie weken op te zitten zonder uitstapjes te maken. Om te slapen prima, maar ik miste wel wat faciliteiten zoals een zwembad (persoonlijk ben ik niet verrukt van meertjes waar in gevist wordt en waar de eenden overal poepen). Ook is er geen supermarktje of klein winkeltje op de camping, wat lastig is als je iets vergeten bent met je boodschappen. Broodjes service was ok, al vond ik het duur en bij de bakker in het dorp was het echt lekkerder en wat goedkoper.

Bedden sliepen overigens prima en de WIFI werkte goed als je in de buurt van het restaurantje was.

Is dit camperen? zeer teleurstellend!

Huib
14-8-2017

Dit is geen camping maar een makelaar in verhuur en verkoop van mobile homes. Het merendeel van de stacaravans wordt permanent verhuurd of is verkocht. Daardoor staat een groot deel van de camping leeg omdat de bewoners er niet zijn. Hoe sfeerloos!

Het meer van de camping wordt alleen gebruikt door visliefhebbers. Volgens mij ook 'vissers' van buiten. Zwemmen is het meer dus kansloos.

Ook het restaurant incl. de sfeerloze bar, wordt voornamelijk bemenst door 'locals'.

En hoe fijn is het dat er naast onze stacaravan een nieuwe speelplaats (of zoiets) wordt aangebouwd? Heerlijk die bouwoverlast in het hoogseizoen.

Nee, deze camping is niet bedoeld voor mensen die een paar dagen buiten willen leven en het camping gevoel willen ervaren. Absolute afrader dus. Jammer, gelukkig was ik er maar een midweek!

Domper achteraf

Rene Anjewierden
20-7-2017

Wij zijn met een schoolklas 2 nachten wezen kamperen. Bij het inchecken 300 euro borg betaald voor 4 lodgetenten. Deze met de pin betaald. Bij vertrek hebben we zelf de tenten schoongemaakt. Eenmaal thuis gekomen, bleek slechts 200 euro van de borg te zijn terugbetaald. Verklaring was dat ze 100 euro Schoonmaakkosten in rekening hadden gebracht. Terwijl onze tenten gij aankomst ook niet schoon waren. Sterker nog, een Pools koppel was nog bezig de chips zakken op te ruimen van de vorige kampeerders. Ik heb de mevrouw gebeld en ze was niet om te praten, erg onvriendelijke toon. Wij gaan volgend niet meer naar deze camping. Tip: betaal de borg nooit met je pinpas of creditcard. Je bent dan overgeleverd erdoor aan de beoordeling van de schoonmaakploeg.

Sphair : Almost Perfect

M&G
28-5-2017

We verbleven voor één nacht in een Sphair. Het was 30graden buiten en we vreesden voor een onhoudbare temperatuur binnenin, maar dit viel supergoed mee!

Het was er gezellig en proper.

Het enige wat we jammer vonden was dat er bomen stonden vlak naast onze Sphair, waardoor de meeste sterren niet te zien waren (wat eigenlijk nogal de bedoeling is van de Spair?)

Voor de rest :

onthaal was ok,

sanitair was niet af, maar zeker ok, regelmatig kuisvrouwen gezien

Nooit meer

Otter
28-4-2017

Le Valley de LAisne is een camping voor vaste gasten met hier en daar een lodgetent of stacaravan om te huren.

Wij zaten in een lodgetent die erg aan een opknap beurt toe was. Het was koud en vroegen bij de receptie of ze misschien een kacheltje te leen/huur hadden.

We kregen als antwoord, dat is jullie probleem niet die van ons!!! Nou ja.

Wij zouden er 3 nachten blijven maar zijn naar 1 koude nacht zonder kachel ,weer vertrokken.

Jammer we hadden er veel zin in.

Touroperator een aanrader van ons haal deze uit het assortiment dit komt ten goede van jullie goede naam.

Geen aanrader

Margot
16-1-2017

We verbleven in een boompit voor twee dagen. Dit is een boomhut, zonder enige voorzieningen. We hadden zelf alles meegenomen, maar zaten erg ver van het sanitair af, tussen de vissers die zonder pardon voor onze tent gingen vissen. Er waren geen voorzieningen op de camping, de omgeving is mooi, maar je merkt dat er veel vaste gasten op de camping staan. Ook komen er veel mensen voor het meer om te vissen. Geen aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Val de L'Aisne in Erezée - Amonines / Blier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Val de L'Aisne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Val de L'Aisne scoort een 7.71 uit 10 op basis van 213 reviews.