Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

247 Reviews over Le Val de L'Aisne

• 5Sabina17-08-2022

Aandachtspunten hygiëne, controle en openingsuren

Hoogseizoen. Mooie omgeving. Goed ingedeelde grote camping, vooral geënt op jaarplaatsen. Toeristische plaatsen omheind door een haag, voldoende ruim opgevat, weinig tot geen schaduw. Zakelijk-vriendelijke ontvangst. Goede uitvalsbasis Onaangename ervaringen/aandachtspunten: 1) Nieuwe sanitaire gebouw bevat slechts 3 toiletten voor mannen en 4 urinoirs en slechts 3 toiletten voor vrouwen!! Ook amper 2 afwasbakken wat véél te weinig is voor zo'n grote camping. Hygiëne en controle sanitair: ruim onvoldoende tot ronduit smerig. Vooral bij toiletten en lavabo's problematisch. Sanitair wordt slechts 1x/dag gepoetst! Vuilnisbakjes nagenoeg niet aanwezig. 2) Standplaatsen: Nul controle op geluidsoverlast door mede kampeerders en achtergelaten materialen na vertrek. 3) Receptie is beperkt open, afvalparkje slechts 2 uren per dag in de voormiddag. 4) geen kleine winkel = auto nodig boodschappen 5) Geen onmiddellijke toegang bos/wandelpaden

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Jan Postma11-06-2022

We komen hier niet terug

Deze camping stond voor de ACSI prijzen, maar we moesten € 58 betalen voor twee nachten in het laagseizoen, waarvan € 12.50 inschrijfkosten. Niet dat het niet waard is, maar om daarvoor op een voor campers bedoelde plek te staan was het wel een hoge prijs, terwijl hij voor € 18 op de site van ACSI stond. Deze is nu verwijdert van de site. Het personeel was kortaf, niet erg vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Iris10-05-2022

Prachtige omgeving en fijne camping

Fijne en nette camping! Wel wat puntjes die ik persoonlijk apart vind: Voor de kaart om te douchen/wassen moet er €70 borg betaald worden, en voor een fiets €50. Gekke verhouding vind ik. De viswedstrijden worden op beide oevers gehouden ondanks dat er op de website staat dat als er een wedstrijd is die niet door de camping georganiseerd is dat deze op 1 oever gehouden wordt. We betalen best veel om te vissen en nu moest mijn vriend 2 weekenden aan de kop van de vijver vissen wat minder leuk is. €2 betalen voor een verplichte vuilniszak? Vreemd systeem. Mooie speeltuin maar er kon geen gebruik van gemaakt worden vanwege werkzaamheden. Nu waren er volgens mij ook niet veel kinderen op de camping. Stacaravan is prima. Miste alleen een gezellig lampje voor ‘s avonds. En omdat mn dochter kruipt heb ik bij aankomst nog gedweild en er kwam zwart van de vloer af.

• 7Eetgelegenheden
  • 10patrick Gielen17-05-2021

Zeer nette camping mooie visvijver lekker eten vriendelijke mensen een aanrader om terug te komen

• 10Eetgelegenheden
  • 8Carine01-05-2021

De streek met de moutenbikeroute verkennen.

Vriendelijke ontvangst. Bij aankomst ontgoocheld over toewijzing van camperplaats op website tonen ze mooie plaatsen en in werkelijkheid moet je op een braak terrein gaan staan. Prijzig 18euro en bij aankomst nog eens 4euro taks en 1,5 voor de vuilzak en dan nog eens 1euro per dag p. p. voor douche van 4 min. Bij boeking was 18 euro gezegd all-inn. Waarom niet direct alles verrekenen zodat er geen onaangename verrassingen zijn.Sanitair zeer verzorgd.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Lejeune - De Clercq31-08-2020

Aangenaam verblijf!

We hebben hier een kampeerplaats geboekt om onze tent op te zetten. We hebben geen klagen van deze camping. We zijn zeer vriendelijk ontvangen en iedereen was zeer behulpzaam. Het was er rustig en ook in de sanitaire ruimtes was het altijd zeer kalm. Mooie wandelroutes van uit de camping. Ook een leuke fotozoektocht gedaan. Als er minpuntjes zijn dat is het misschien dat er geen winkeltje op de camping is en dat je nooit tegelijkertijd kan douchen omdat je per verblijf maar één kaart krijgt waar je geld kan op zetten. Wel kan je alle dagen een bestelling plaatsen bij de bakker dat 's morgens wordt geleverd. Kortom, we hebben een leuk verblijf gehad.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Anoniem24-08-2020

Nooit meer!!!

2 weken op deze camping in een lodge tent gezeten raad het niemand aan. Tent verouderd veel kapot en smoezelig, geen opbergruimte voor je kleding, veranda toe aan vervanging. Verplicht afvalzakken camping voor € 2,- per stuk. De tenten stonden naast een hele drukke weg waar al het verkeer langs moet. Auto's die vanaf 5 uur in de ochtend hard langsrijden, campinggasten die tot diep in de nacht schreeuwend langs je tent lopen of bij je tent blijven staan en hard praten. Geen controle door de camping. Het meer waar je in kan vissen en ook zwemmen bevat blauw alg waardoor mijn dochter uitslag kreeg. Veel dode vissen in het meer. Animatie en disco voor tieners was er niet en ook geen live muziek voor de volwassenen. Restaurant veel te duur voor kwaliteit eten en ook de ijsjes waren over prijst. Snap door corona dat alles misschien anders is maar had dat op de site gezet wij gingen nu uit van dingen die jullie niet maar waar konden maken.

• 3Eetgelegenheden
  • 7Richard Visser23-07-2020

Camping valt een beetje tegen

Twee weken op deze camping gestaan en het viel toch wel tegen. Het onderhoud en de ligging is goed. De plekken zijn ruim en voorzien van water en 16 ampere stroom. Wifi is matig. Het is een enorme camping met heel veel vaste staanplaatsen waarvan er een aantal tot laat in de avond veel herrie produceren. Het zwemgedeelte is niet aan te raden en is overgenomen door vissers. Sanitair wordt 1x per dag schoongemaakt waardoor er aan het einde van de dag en de ochtend daarop geen wc papier en zeep meer is. Corona regels worden door de gasten niet altijd nageleefd, personeel doet dat wel. Het ernaast gelegen kasteel wordt verhuurd voor feesten en partijen en zorgt voor overlast. Dit hoort niet bij de camping. Het beekje ernaast is leuk voor kinderen en honden. Hondvriendelijk! Het eten in het restaurant is van normale kwaliteit tegen behoorlijk hoge prijzen. Er is een broodjesservice en een Spar Compact om de hoek.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Chris Bergen17-02-2020

🍀Perfecte locatie gevonden🍀

❤️Wij zijn heel gelukkig en tevree op DOMAINE de l’AISNE❤️ Wil je een verblijfplaats met alles Er op en Er aan, moet je in Blier zijn‼️ Heel goede animatie voor GROOT en KLEIN👍 Heel vriendelijk en goed beleid - vriendelijk personeel - en hier kom je echt tot rust 🤗

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8VERMEULEN Etienne03-09-2019

Très beau camping reposant et bien aménager

Aménagements pour caravanes tractables excellents (parcelles, sanitaires, …). Propriétaires accueillants et serviables.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Le Val de L'Aisne info