Villa Le Corumont

"Dit nooit meer"

E.G.W.Wierstra
17-8-2009

L.S.,

Villa le Corumont is géén hotel maar een soort hostel voor backpackers. De kamers bevinden zich op de bovenste verdieping van een bewoond woonhuis. De kwalificatie is dan ook onterecht. De door ons betaalde prijs ad € 255,--incl. ontbijt voor een tweepersoons kamer voor 3 nachten is veel te hoog en de benaming Superior Room is ronduit belachelijk. Het enige positieve is het uitzicht. Hier moet u wat aan doen!

Met vr. gr.

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Le Corumont in Erezée - Amonines / Blier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Le Corumont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.