Vakantiehuis Le Bonheur

9.6Fenomenaal

België, Luxemburg, Erezée - Amonines / Blier

Op vakantie geweest naar Le Bonheur?

9.6Fenomenaal

Meer vakantiehuis info

5 reviews over Vakantiehuis Le Bonheur

• 10Janny de lange10-01-2017

Elke euro dik waard

Fantastisch huis we zijn er nu voor de 3e x en aanrader voor hee jong en oud van alle gemakken voorzien! Super zwembad, jacuzzi, infrarood sauna, 2 gewone sauna's , stoomcabine en echt super schoon dikke 10 daarom. Wel advies vroeg van te voren boeken want doordat het zo geweldig is is het voor het hele jaar al volgeboekt😄

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 9Errald20-10-2015

Prachtige accommodatie

Le Bonheur hebben wij voor ons jaarlijks uitje met 7 bevriende stellen uit de studententijd bezocht. Elk jaar zoeken wij iets leuks en we kunnen zeggen dat Le Bonheur met recht een toppertje is! Geweldige wellness faciliteiten, complimenten voor de ruime kamers en heerlijke bedden, uitstekende (regen)douches en infra roodsauna's, een verzorgde keuken met 2 vaatwassers en in totaal 3 koelkasten wv 1 met grote vriezer. Het is sfeervol eten in de grote eetkamer, maar ook gezellig bbq-en in de Kota of bij mooi weer op het overdekte terras genieten. Kortom van het hele huis is volop gebruik gemaakt! Ook Elmo, onze Bordeaux dog, voelde zich thuis. Wij kunnen Le Bonheur echt aanbevelen als je een comfortabel huis zoekt voor een grote groep mensen. We hebben ook geen enkele aanmerking op ons verblijf en de gastvrijheid van Patrick en Sabrina. Zij zorgen er voor dat alles in uitstekende conditie is als je aankomt en ook voor een welkom ontvangst. De prijs/kwaliteit is in een prima verhouding.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10suzancrommentuijn18-05-2015

Super mooi huis van alle gemakken voorzien

Een super mooi en groot huis van alle gemakken voorzien. Jong en oud kan zich hier vermaken. Het nieuwe zwembad met sauna, stoomcabine en jaccuzi is erg fijn. Huis is erg schoon en goed onderhouden.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10F.N.Dijkstra18-11-2014

Een Uniek Vakantiehuis

Wij brengen al gedurende 15 jaar met onze Familie de Herfstvakantie door in een Vakantiehuis in verschillende landen .De inrichting van deze Huizen is meestal voor praktisch gebruik ingericht,waardoor wat sfeerloos. Bij binnenkomst in Le Bonheur straalt je de gezelligheid behaaglijkheid tegemoet wij hebben dat in al deze 15 jaar nooit zo ondervonden en daarbij ook nog verwelkomt door een paar uitermate vriendelijke eigenaren die ons door dit prachtige huis, waar alles in prima staat verkeerde rond leiden.Wij hebben echt een heerlijke week hier doorgebracht ook dankzij het gebruik van de Jacuzzi en half afgebouwd Zwembad.Wij kunnen dit Vakantiehuis dan ook van harte aanbevelen, Sabrina Patrick Milan Hartelijk bedankt voor de genoten gastvrijheid en hulp Familie Dijkstra en Meijer

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Fam. Stassijns31-07-2013

Alles erop en eraan

Met de hele familie een weekje verbleven in dit prachtige vakantiehuis. Ruime kamers, voldoende badkamers en wc's, maar vooral de extra's (sauna's, jacuzzi, dompelbad, trampoline) maakten het verblijf geweldig ! We verbleven hier met 14 personen van 75 jaar tot 10 maanden: iedereen heeft zich goed geamuseerd ! In de omgeving zijn ook vele leuke dingen te doen: paardrijden, kajak, Plopsa Coo, etc. We hadden supergoed weer en eigenlijk vonden we dat spijtig omdat we door de warmte onvoldoende gebruik maakten van de faciliteiten, daarom willen we in de winter nog eens terug gaan. De prijs is redelijk hoog maar als je het met enkele personen kan delen is het zeker de moeite waard !

Gereisd met vrienden in juli 2013

Vakantiehuis Le Bonheur info