Hotel La Petite Ourse

7.3Goed

België, Luxemburg, Erezée - Amonines / Blier

Op vakantie geweest naar La Petite Ourse?

7.3Goed

21 reviews over Hotel La Petite Ourse

• 8Declerck Janssens24-07-2017

Machtig Ardenees Hotel, met vriendelijk mensen

We zijn heel vriendelijk ontvangen, het is een oud hotel maar heel net en gezellig, de tijd is er een beetje stilgestaan en dit maakt de charme en warmte van dit hotel. Eenvoudige maar lekker eten en ontbijt. Wij hebben ongelooflijk van genoten. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Dhondt Vanderbeken02-01-2017

Formidabel

Familie samenkomst . Een ideaal hotel . Zeer vriendelijke uitbaters die alles doen om je een aangenaam verblijf te geven

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 2Luc27-12-2016

Dit nooit meer

Zeer onvriendelijk. Het leek wel alsof we niet welkom waren.in 2015 ook geweest en ging ervan uit dat het eenmalig was. Kan gebeuren .... dit jaar hetzelfde . Het kostte allemaal zichtbaar veel moeite , loden kogels in fazant , zonder waarschuwing !! , eten was koud . Ik ga er nooit meer heen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Andre Dhondt06-04-2014

Fantastische plek

Schitterende plaats met zeer vriendelijke mensen.Kei goede bediening. Half pension is een aanrader het 3 gangen menu is super, in verhouding tot de prijs. Prachtige wandel routes met alle uitleg van het hotel personeel.Men neemt alle tijd om te praten en uitleg te geven. Zeer gezellige bar vooral bij het haardvuur met een Rochfort biertje.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8vanderbeken christine06-04-2014

Een oase van rust.

Het is er sober maar verzorgd . De uitbaters zijn ook sober,maar alles wat je vraagt maken ze met plezier voor U in orde.Ze doen ook hun best om U in het vlaams te helpen.Het paradijs om er mooie wandelingen te maken.Voor s'avonds kan je er gezellig bij de open haard een goed streekbiertje of een sterke borrel drinken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Omena13-08-2013

Mooie rustige locatie, vriendelijk personeel.

Rustige locatie met vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie badkamer. Goed ontbijt. Perfect startpunt om te gaan wandelen of fietsen. Het eten was goed, alleen niet letten op die authistische ober. MIN: Een kamer gekregen met twee krakende bedden die bijna uit elkaar vielen. Ook de matrassen kraakten als een zotte als je je omdraaide.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 8Michiel10-06-2012

Knus hotel op de juiste plek en met goed eten.

Uitstekende plek om vanaf hier te gaan wandelen. Het personeel heeft 'n kaart voor je en kan je ook wat vertellen over de routes. Ontbijt, lunchpakket (bij wandelarr.) en avondeten zijn zonder meer goed. Lunchpakket is wel net te weinig voor een hele dag wandelen. Aan de bar hebben ze meerdere, lekkere Belgische biertjes. Jammer dat de bediening maar weinig Nederlands kent, een leuke conversatie over de wandelervaringen wordt moeilijk. Verder knus hotel met mooie kamers en een ruime badkamer. Rond het hotel kun je ook nog lekker buiten in de tuin zitten en je kunt ook altijd op het overdekte balkon zitten. Verder goede service en ze maken het ook gezellig met open haard, zoutjes op tafel etc.

Alleen gereisd in juni 2012

• 9Jack12-08-2011

Gewoon en op je gemak hotel

Hotel La Petite Ourse in Erezée Amonines is een hotel waar we zeker nog eens terug zullen komen. Een aangenaam verblijf in een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Esther14-02-2011

Prima Wandelhotel voor een weekendje weg

Uitstekend uitvalsbasis voor wandeltochten in de Ardennen of relaxen bij de open haard. Prima keuken, zeer gevarieerd. Kamers klein/gedateerd, badkamer top! Een wandeling naar de Chocolatier Defroidmont is een aanrader (wandelkaart bij de receptie), op de terugweg langs de beverdam.

Alleen gereisd in februari 2011

• 6Thierry08-01-2011

familiehotel

knus familiehotel, eigenaars zijn zeer vriendelijk en kennen de omgeving op hun duim, doen er ook alles aan om het in de bar gezellig te houden, wij waren er met oudejaar en dan vonden we het minder, de maaltijden waren te duur tegenover wat we kregen alsook hadden we maar verwarming vanaf 18u tot 9u wat knus op de kamer of in de douche na het skisporten om 17u het akelig ongezellig maakte. waarom bezuinigen op de luxe van de kostganger. Wellicht in de zomer een beter hotel dan in de winter

Gereisd met vrienden in december 2010

Hotel La Petite Ourse info