Géén boekingskosten

Meer villa info

9 Reviews over L 'Estinal

• 10Ruud Weijer21-01-2019

Een geweldig fijne luxe TOP-villa

Voor de 6e keer in deze villa verbleven. Elke keer weer een feestje om daar te zijn. Het is dan ook een TOP huis. Een hele ruime villa met een inpandig zwembad met lekker warm water. Daar zorgt de eigenaar wel voor. Ook de bioscoop in het souterrain met tv aansluiting, bleuray-speler met diverse films en de Wii met diverse spelletjes is een hele aangename verrassing voor als het eens slecht weer is of om gewoon even te genieten. In het souterrain is ook een sauna en ontspanningsruimte met bar, poolbiljart en tafeltennistafel. De slaapkamers zijn ruim met heel goede boxspring bedden. De tuin heeft een uitermate ruim terras met tuinmeubelen, ligstoelen en kinderspeelhuis met glijbaan etc. Echt dit huis is Top en ga daar beslist nog eens terug komen.

• 10G.K. Schelberg13-12-2018

Het was een geweldige happening!

We zijn met onze 3 kinderen en hun partners en 6 kleinkinderen een lang weekend in de villa geweest. Doordat deze villa ruim van opzet was hebben we allemaal een eigen kamer gehad waar je je ook eens op kon terugtrekken. De kleinkinderen in de leeftijd van 14 tot 2 jaar hebben zich geweldig vermaakt in het inpandige zwembad hetgeen een geluk was omdat toevallig dat weekend veel regen viel. In de droge tijd zijn we naar de kerstmarkt in Durbuy geweest ook een geweldige ervaring. De verhuurder heeft ook nog een gourmet leverancier aangeleverd. Aan te bevelen alles "droem und dran"

• 2J.S.27-11-2018

Nooit meer

Naast het huis ligt een diepe put, zeer gevaarlijk! Donker. Bij ons viel iemand erin en brak een been. Eigenaar beloofde schriftelijk hek te plaatsen, maar het staat er nog steeds niet. Reageert zeer onvriendelijk en lost het niet op. Niets te doen in de omgeving. Bedden liggen slecht, aan weg waar hard wordt gereden.

Ton de Groot, Directeur, 11-12-2018

Beste,

In januari zijn erg geen klachten geweest in mijn villa, uw opmerking valt dan ook koud op mijn dak. Kunt u mij vertellen wanneer u bent geweest en heeft u het reserveringsnummer? Ik wil er samen met u uitkomen.

Ik hoor graag van u.

Mvg,

• 10Familie van Horst-Veen26-11-2018

Fantastische ruime villa met alles erop en eraan!!

Wij zijn hier met 3 gezinnen geweest en hebben de villa speciaal gehuurd voor het binnenzwembad. Het zwembad was super maar ook de bar beneden en de bioscoop zijn geweldig. Deze villa is echt een aanrader, wij hebben voor volgend jaar gewoon weer geboekt! Ontvangst door de beheerder Mike was erg prettig en hij had alles goed geregeld.

• 9Herman De Smedt12-11-2016

Zeer goed! Fantastisch ook voor kinderen.

Kwaliteit bedden kan beter. Wij zoeken nog steeds naar de derde badkamer. Douche aan zwembad is ok, maar zonder lavabo is dit echt geen badkamer. Huisbewaarder Jackie is zeer gedienstig.

• 9MJ07-03-2014

Heerlijk huis

Villa L'Estinal is heerlijk ruim, met verschillende hoekjes en slaapkamers waardoor je met 3 gezinnen, gezellig samen maar ook je eigen gang kunt gaan. Het zwembad wat je vanuit de zithoek kunt zien is fantastisch. We waren er met kinderen van 8-18 en er was voor ieder wat wils. Naast het zwembad, werd er in de kelder gebiljart of in de bioscoop naar een film gekeken.

In de omgeving hebben we zalig gewandeld!

• 9Paula03-03-2014

Zeer Royaal huis.

We hebben een super week gehad met kinderen en kleinkinderen . Heerlijk ruim huis , ieder kan doen wat hij wil, zonder elkaar in de weg te zitten. Er is alles wat je je maar kunt wensen voor een heerlijke vakantie. Heerlijk zwembad, wat vanuit de woonkamer te bewonderen is. Ook de Bioscoop was een groot succes. En de "koks" hebben alle ruimte in de keuken , om zich uit te leven . De kleinkinderen hebben zich ging moment verveeld . Echt een aanrader.

• 9Paula13-04-2013

Een prachtig huis, een aanrader!!!!

Wij zijn een weekje in villa L'Estinal geweest met ons gezin, het weer viel tegen maar dit hebben wij totaal niet gemist, het is een super gezellig huis, leuke inrichting het huis heeft veel faciliteiten en voor alle gemakken voorzien, de ligging is prima en je hebt een prachtig uitzicht. zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Katja19-02-2013

van buiten minder, maar van binnen erg ruim

De ligging is wat minder,mede door de enorme hagen aan zowel de linker als rechterkant van het huis. De achterkant is een open veld, met heuvels. Prima. Van veel gemakken voorzien. verbeterpunten wat mij betreft: afzuigkap maakt enorm veel lawaai. Het is erg commercieel: veel bijkomende kosten als schoonmaak 150 euro, 50 euro per dag aan verwarmingskosten. Verder betaal je voor 5 dagen, maar op maandag mag je er pas om 17.00 uur in,en vrijdag om 10.00 uur eruit. Dit was niet onderhandelbaar. Kortom erg prijzig.

Villa L 'Estinal info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue Estinal