Kasteel Grand Chateau de Blier

5.8Voldoende

België, Luxemburg, Erezée - Amonines / Blier

Op vakantie geweest naar Grand Chateau de Blier?

5.8Voldoende

Kasteel info

Meer kasteel info
Tonen op kaart

5 reviews over Kasteel Grand Chateau de Blier

• 2017
    5Piet31-07-2017

Leuke plek

Prijs kwaliteit verhouding is niet best. Alles is zeer gedateerd, weinig waar voor je held

Gereisd met vrienden in januari 2017

• Oude reviews

6Eva Barendse18-07-2013

we zijn gebroken..

Grand chateau blier is een prachtig oud kasteel waar wij de bruiloft van mijn zusje hebben gevierd. Alles is echter dringend toe aan een opknapbeurt. Voldoende douches en toiletten aanwezig, dat is fijn. De vloer op de eerste en tweede etage en de bedden kraken ENORM! Kleine kinderen en baby's in ons gezelschap sliepen hierdoor heel slecht (en wij dus ook). Na drie nachten zijn we compleet gesloopt weggevlucht uit dit gehorige kasteel.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8jan en ida06-05-2011

mooie lokatie

mooie lokatie schitterend uitzicht mooie tuin en 100% privacy het kasteel is niet bouwvallig maar wel aan het nodige onderhoud toe voor kinderen ouderen en honden gewoon geweldig

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 9Carla 11-05-2010

schitterend kasteel

Wij hebben hier afgelopen weekend een feest gegeven.Wat een schitterend kasteel.Het heeft 8 slaapkamers op de 1e verdieping en 8 op de 2e.Er ligt een mega grote tuin omheen,met een prachtig ruim uitzicht.Voor max 40 pers is dit echt een geweldige lokatie,in het franstalige gedeelte van de belgische Ardennen.

Gereisd met vrienden in mei 2010

1 tip over Kasteel Grand Chateau de Blier

• Carla van den Berge, 16-05-2010

Ga niet langer dan een weekend naar dit kasteel,badkamers niet super en bedden slapen slecht.

0 vragen over Kasteel Grand Chateau de Blier

Kasteel info