Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

80 Reviews over Le loup d' Engreux

• 9Hilde Zonnekein26-01-2022

Een zaligheid!

Mijn man, dochter, schoonzoon en ikzelf hebben begin januari enorm genoten van een verlengd weekendje in het mooie huis La Belette. Het prachtige huis is landelijk gelegen en heeft een tuin met spectaculair zicht. De eerste morgen bij het ontwaken lag alles bedolven onder een mooi wit tapijt. De sneeuw maakte het landschap en fantastisch uitzicht feeëriek. Super hard genoten van de sauna, de houthaard, de wandelingen en het Museum of War in Bastogne is tevens een aanrader! Was een perfect weekend!

• 9Natuur
  • 10Tom Goethals12-01-2021

Geweldig vakantiehuis

We zijn enorm tevreden van ons verblijf in Le Loup. Het huis is afgewerkt met mooie materialen, niet het typische meubilair dat je in andere vakantiehuizen tegen komt. Ze hebben verschillende soorten beden voorzien, zodat er voor ieder wat wils is, slim gezien! De sauna is geweldige surplus. Ik kan dit huis alleen maar aanraden.

• 10Ella De Ridder21-07-2020

Top!!!!

Fantastisch op alle vlakken: super mooi, ruim, gezellig huis; grote tuin; zalige sauna; alles aanwezig wat je nodig hebt!

• 9sabrina en peter26-04-2019

Supergezellig

Rust, Genieten van buitenzicht natuur, Ruime woning en super knus meer hoeven wij niet... Tof wandelparcours voor de pubers...

• 10Naciri/Davidt15-01-2019

Top huis en top locatie

Voor ons intussen de 3de keer dat we verblijven in het uiterst mooi en gezellig huis 'Le Loup' samen met echtgenote en 3 dochters. Vanaf de eerste keer waren we verliefd op dit huis en de locatie. Niet alleen kan je enorm genieten van wat het huis te bieden heeft, ook de omgeving straalt en geeft uiterst rust. Met vele wandelpaden langs de ourthe beleef je hier een uiterst zalig tussenuit!

• 10Debby16-08-2018

Fantastische woning

Le Loup is een gezellige moderne woning met alle nodige voorzieningen. Ligt dicht bij toeristische plaatsen en toch rustig! We zouden er zo gaan wonen! Onze kinderen hadden het ook echt naar hun zin!

• 10Luc06-08-2018

Fantastisch!!

Dit is een super-locatie! Een prachtig ingerichte ruime vakantiewoning midden in de natuur. En helemaal niet duur!

We gaan volgend jaar zeker terug!

• 8Fam. Reintjes29-04-2018

wandklimmen, abseilen, gps, bierbrouwerij dichtbij

Mooi en heel ruim vakantie huis in engereux genaamd La Belette

• 9Ann26-11-2017

Al voor de 4 de keer Le Loup d'Engreux bezocht

Na 2 jr Le Loup, hebben we nu 2 jr La Balette gehuurd. Al 4 jr genoten van de gezellige woningen, de sauna wordt telkens met veel plezier gebruikt, doet telkens deugd, en zelfs als het weer wat tegen zit, doet de belofte aan een deugddoende sauna je toch op wandeling vertrekken. De huisjes zijn voorzien van alle comfort, sanitair is prima . Extra troef is dat je van bij de huisjes kan vertrekken voor verschillende wandelingen. Enige nadeel is dat je toch snel 15min moet rijden eer je een bakker tegen komt, dus best af te bakken broodjes meenemen.

• 10Devriendt Ringo- Vandenbulcke Amélie05-08-2017

Wij zijn "blijvers"... !!

Reeds voor de 3de maal , nu een verblijf in La Bellette, Zalig huis, alles aanwezig. Wat een comfort. Zalige streek. Ons hart ligt in Engreux, en indien mogelijk blijven we wonen in La Bellette ;) ... Voor ons een fantastische vakantie, een vast adres.

Vakantiehuis Le loup d' Engreux info

• CafeNiet beschikbaar