Vakantiehuis
Weer vandaag21°
6,5

2 reviews over Vakantiehuis Engreux 104 in het Nederlands

Prettig rustoord met grote speelweide

wvlamoen
21-1-2012

Ben hier met 6 volw. en 3 kinderen geweest waaronder een peuter van 2 jaar . Het huis was voorzien van CV wat zeer prettig was . Het huis zelf heeft een jaren 70 uitstraling, maar op een prettige manier. Uitzicht is grandioos

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Huis op een mooie locatie

Gerrie
31-8-2011

Op de foto's zag het er mooier uit dan in werkelijkheid. Bij aankomst viel ons gelijk het achterstallig onderhoud op. Het huis kan van de buitenkant wel een opknapbeurt gebruiken. Terras stenen lagen ook los, waardoor je bijna een paar meter naar beneden viel. Binnen miste het huis een beetje sfeer. De stoelen in de woonkamer zagen er smerig uit en de tv moet je zelf aansluiten d.m.v. stekkers. De keuken mist een afzuigkap en pannen en bestek hebben we eerst afgewassen voor gebruik. De slaapkamers doen kil aan en in het raam van de hoofdslaapkamer zit condens waardoor je niet naar buiten kan kijken. De badkamer boven ziet er wel keurig uit. Voor de trap naar de benedenverdieping zit geen hekje, dus oppassen met kleine kinderen. Beneden is het ook allemaal een beetje kil en donker. Badkamer beneden jaren '70. Er mist een beetje gezelligheid. Buiten heb je een zee aan ruimte, kinderen kunnen zich hier zeker vermaken. Er is veel te doen in de mooie omgeving. Leuk wandelen vanaf het huis

Gereisd Met partner in juli 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Engreux 104 in Engreux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Engreux 104 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.