• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Engreux

Waar de tijd is blijven stilstaan. ..

Amélie vandenbulcke, 27-5-2017
    Engreux is een klein dorpje met prachtige wandelingen, onmiddellijk in de bossen. Er is nog een typisch caféterras aanwezig waar je een lekkere snack kan eten. Engreux is typisch Ardens, waar je onmiddellijk een ontstressend gevoel hebt. Je hoort geen autostrade, geen vrachtwagens, alleen de natuur, vogels, de wind, water. Ohhhh wat is het heerlijk rustig in Engreux. ❤

zalige typische ongerepte natuur..

vandenbulcke a, 20-2-2017

Engreux is een typisch Ardens dorpje, waar je heerlijk kan wandelen in de bossen. Er zijn verschillende wandelroutes aanwezig. Het is een streek waar je kan wandelen zonder veel toeristen te ontmoeten. Echt een streek om te onthaasten. Je ziet dieren in het bos, hertjes, eekhoorntjes,..we hadden toch geluk), je hoort vogels en je hoort helemaal geen andere geluiden vb van autostrades, wegen, ea..

In het dorpje is er ook een echt typisch café, bij Jacques, waar je heerlijk stoof vlees met verse frieten kan eten voor een heel eerlijke prijs.

AH..Engreux ligt ons nauw aan het hart, een dorp waar de tijd toch wel is blijven stilstaan, waar we reeds enkele zomers onze vakantie doorbrengen en maar niet genoeg kunnen krijgen van de omgeving, de natuur...

Paradijs voor wandelaars!

Alderweireldt, 31-12-2014

's Morgens moet je wel eerst een eindje rijden tot bij de bakker maar als je bakbroodjes koopt dan kan je die 's morgens gerust afbakken en dan heb je alles om een hele dag te gaan stappen!

In de buurt heb je ook de barrage van Nadrin waar je een mooie dagwandeling kan doen rondom het water. In de buurt kan je ook eens naar La Chouffe gaan om een goed biertje te proeven! De gerookte hammetjes bij de slagers in de buurt zijn ook superlekker!

gezellig dorp

Moniue Bentein, 18-8-2014
    er starten mooie wandelingen aan het kerkje

Heel mooie plek.

Fam. Maas, 15-3-2014
    Bastongne en La Roche is zeker een aanrader. Op zondag moet je na 14.00 uur naar Bastogne rijden, dan is daar alles open om te winkelen.
Engreux scoort een 9 uit 10, op basis van 17 reviews