Reviews over Engreux

Fantastische woning

Debby,
    16-8-2018

Le Loup is een gezellige moderne woning met alle nodige voorzieningen. Ligt dicht bij toeristische plaatsen en toch rustig! We zouden er zo gaan wonen! Onze kinderen hadden het ook echt naar hun zin!

Fantastisch!!

Luc,
    6-8-2018

Dit is een super-locatie! Een prachtig ingerichte ruime vakantiewoning midden in de natuur. En helemaal niet duur!

We gaan volgend jaar zeker terug!

wandklimmen, abseilen, gps, bierbrouwerij dichtbij

Fam. Reintjes,
    29-4-2018

Mooi en heel ruim vakantie huis in engereux genaamd La Belette

Al voor de 4 de keer Le Loup d'Engreux bezocht

Ann,
    26-11-2017

Na 2 jr Le Loup, hebben we nu 2 jr La Balette gehuurd. Al 4 jr genoten van de gezellige woningen, de sauna wordt telkens met veel plezier gebruikt, doet telkens deugd, en zelfs als het weer wat tegen zit, doet de belofte aan een deugddoende sauna je toch op wandeling vertrekken. De huisjes zijn voorzien van alle comfort, sanitair is prima . Extra troef is dat je van bij de huisjes kan vertrekken voor verschillende wandelingen. Enige nadeel is dat je toch snel 15min moet rijden eer je een bakker tegen komt, dus best af te bakken broodjes meenemen.

Wij zijn "blijvers"... !!

Devriendt Ringo- Vandenbulcke Amélie,
    5-8-2017

Reeds voor de 3de maal , nu een verblijf in La Bellette, Zalig huis, alles aanwezig. Wat een comfort. Zalige streek. Ons hart ligt in Engreux, en indien mogelijk blijven we wonen in La Bellette ;) ... Voor ons een fantastische vakantie, een vast adres.

Engreux scoort een 9,7 uit 10, op basis van 17 reviews