Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau in het Nederlands

Fantastische plek

idrieskens
24-6-2013

Opnieuw bezochten we deze unieke woning. Ondertussen hebben de eigenaars het een en ander vernieuwd wat het minder gedateerd maakt. De kosten weten we nu ook op voorhand want ze werken met een vast tarief! Daardoor konden we zonder verrassingen achteraf genieten van deze fantastische plek!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Topper

Sandra
18-2-2012

Fantastische ruime woning. Zeer afgelegen en dus alle privacy! Wij zijn met twee gezinnen en kleine kinderen op vakantie geweest en ieder heeft zich uitgeleefd. Zowel met goed als slecht weer konden we in het ruime salon en het grote binnenzwembad onze gangen gaan! Alles wat je nodig hebt is aanwezig waardoor je enkel het domein verlaat wanneer je drank en voedsel nodig hebt! Wij gaan zeker nog een keer terug..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Wij hebben dit jaar onze vakantie doorgebracht voor de 3de keer in deze vakantiewoning en gaan graag weer terug. Onze familie (4kinderen en 6 volwassenen) zijn zeker dat we het nodige rust en plezier hier kunnen terugvinden! Bij slecht weer kunnen we in het groot binnenzwembad terecht waar ook veel plaatsomheen is waardoor ieder zijn plekje kan vinden, in of uit het zwembad! Bij goed weer kunnen we gemakkelijk op het ruime terras of in Durbuy terecht. Voor elk wat wils!

Voor luxe betaal je uiteraard wat meer maar de vakantie prefereert! Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

erg mooi.

Jos
25-5-2011

Erg mooi gelegen vakantiehuis, met mooi groot binnenzwembad. Inrichting wat gedateerd. Groot nadeel zijn de stookkosten. We waren er 2 1/2 dag, en moesten 300 euro aan stookkosten betalen, terwijl we niet eens de sauna gebruikt hadden. Het gedeelte waarin het zwembad is, moet 24 uur per dag 30 graden zijn, gaat nergens over aangezien je er maar 2 a 3 uur per dag bent. Voor de rest, top.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.