Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau

Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau

9.3Fenomenaal

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Villa Durbuy - Le bois Preau?

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau

• 10idrieskens24-06-2013

Fantastische plek

Opnieuw bezochten we deze unieke woning. Ondertussen hebben de eigenaars het een en ander vernieuwd wat het minder gedateerd maakt. De kosten weten we nu ook op voorhand want ze werken met een vast tarief! Daardoor konden we zonder verrassingen achteraf genieten van deze fantastische plek!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10Sandra18-02-2012

Topper

Fantastische ruime woning. Zeer afgelegen en dus alle privacy! Wij zijn met twee gezinnen en kleine kinderen op vakantie geweest en ieder heeft zich uitgeleefd. Zowel met goed als slecht weer konden we in het ruime salon en het grote binnenzwembad onze gangen gaan! Alles wat je nodig hebt is aanwezig waardoor je enkel het domein verlaat wanneer je drank en voedsel nodig hebt! Wij gaan zeker nog een keer terug..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 0Elien09-08-2011

Op z'n ardens, rustig en afgelegen ruime woning!

Wij hebben dit jaar onze vakantie doorgebracht voor de 3de keer in deze vakantiewoning en gaan graag weer terug. Onze familie (4kinderen en 6 volwassenen) zijn zeker dat we het nodige rust en plezier hier kunnen terugvinden! Bij slecht weer kunnen we in het groot binnenzwembad terecht waar ook veel plaatsomheen is waardoor ieder zijn plekje kan vinden, in of uit het zwembad! Bij goed weer kunnen we gemakkelijk op het ruime terras of in Durbuy terecht. Voor elk wat wils! Voor luxe betaal je uiteraard wat meer maar de vakantie prefereert! Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Jos25-05-2011

erg mooi.

Erg mooi gelegen vakantiehuis, met mooi groot binnenzwembad. Inrichting wat gedateerd. Groot nadeel zijn de stookkosten. We waren er 2 1/2 dag, en moesten 300 euro aan stookkosten betalen, terwijl we niet eens de sauna gebruikt hadden. Het gedeelte waarin het zwembad is, moet 24 uur per dag 30 graden zijn, gaat nergens over aangezien je er maar 2 a 3 uur per dag bent. Voor de rest, top.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Vakantiehuis Villa Durbuy - Le bois Preau info