Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Villa Cambo

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Cambo voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 50 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 50 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

50 Reviews over Villa Cambo

• 10Fam sels07-07-2019

Topper !!!!!

Geweldig leuk familie weekend gehad!!!!! Evy en Dave zijn 2 toppers . Ontzettend vriendelijk en gastvrij. Zoals een b&b hoort te zijn 👍👍👍 Wij gaan zeker terug x

• 10Bob26-11-2017

Super

Fantastische gastvrouw. Het ontbijt is echt heerlijk. We hebben heerlijk geslapen.

• 9Kristof02-09-2017

Terug dik in orde

Ging al minimum 6 keer dat op zich zegt al genoeg. Het is telkens als "thuis komen" Deed al verschillende plaatsen misschien zijn er wel betere (dat is ieder zijn smaak) maar prijs/ kwaliteit vind je NIKS beter, dat is zeker!

• 10rudy en nadia14-08-2017

overnachting na bezoek durbuy

zeer vriendelijke gastvrouw en niets is haar te veel om klant te behagen . Zeer propere woning en verblijven . ruime kamer met douche .Alle voorzieningen aanwezig .Morgens een zeer ruim en inbegrepen ontbijt .Is zeker een aanrader. Parking is voor de deur ook aanwezig

• 8Boris en Hanne30-07-2017

Aangenaam en kindvriendelijk

Wij kozen voor de zolderkamer met bad. Grote, ruime kamer, dit kozen wij speciaal omdat we met een baby kwamen (dus: reisbedje, speelboog, sitter... Ververskussen... En nog hadden wij veel plaats over, stel dat het regende. Vriendelijk onthaal, goed ontbijt met kaas, ham, salami, corn flakes, fruitsap, zoet beleg en fruit. Fijn dat je wandelkaarten gratis kon ontlenen. Gastvrouw ook steeds bereid om uitleg te geven over de streek, restaurants in de buurt, voor een babbeltje... Er is een kleine koelkast beschikbaar op de gang waar je ook tegen betaling een drankje of een ijsje kan nuttigen. Ook een lunchpakket is mogelijk. Het ligt rustig, op 5 km van Durbuy (wij stonden op de gratis parking, dan nog 10 min. te voet tot centrum) en Barvaux, ook niet zover naar Wéris voor de megalietenwandeling, ook te voet vanuit de B&B een wandeling gestart door bos... Genoeg te doen dus! Privéparking is ook een plus. Wij sliepen door de warmte met het raam open, wel wat lawaai van auto's die passeerden, maar viel over het algemeen wel mee. Mooi uitzicht op de velden.

• 10Ronny en Sonja09-06-2017

Heerlijk

Mooi gelegen, mooie en zeer nette kamers, ontbijt met alles erop en eraan. Dave en Evy doen al het mogelijke om de klanten het naar de zin te maken. Niets is teveel voor hen. Evy is een warme en super lieve gastvrouw. Voor ons was het de tweede keer dat we er verbleven en gaan er zeker en vast binnenkort terug.

• 10Familie Van Elst - Geerts08-08-2016

TOP B&B

Landelijk gelegen, mooie uitzicht. Mooie uitval basis voor uitstapjes. Zeer vriendelijke en attente gastvrouw en gastheer.

Niets is hen teveel, laatste dag iets vroeger kunnen ontbijten omwille van verre dag uitstap.

Lekker ontbijt, alles aanwezig en ruim voldoende. Basic kamer maar alles is aanwezig en netjes.

• 10Renske05-07-2016

Relaxte plek

Hele vriendelijke gastvrouw, super uitzicht, fijne kamer

• 10Kristof22-05-2016

Alleen maar lof.

Wij (vrouw) proberen regelmatig eens te gaan -wat niet altijd lukt, door het druk leven, vele werk, verbouwingen,enz.- maar telkens zijn we terug beetje opgeladen als we terug komen. Nooit tegengevallen, teleurgesteld. Prijs/kwaliteit vind je nergens beter !!!

• 10Evelien Van Sompel20-05-2016

Geweldig!

Wij verbleven vorig weekend met een groep van 6 vrienden in Villa Cambo. We hebben een fantastisch verblijf gehad! Wat een topgastvrouw!! Heel relaxte, toffe, aangename sfeer. Mooie omgeving en ruime, propere kamers. Ontbijt heel uitgebreid. Zalig om wakker te worden in Villa Cambo! Misschien een tip: wat meer streekproducten/ambachtelijk in het ontbijt? Wij komen zeker nog eens terug.

Bed & Breakfast Villa Cambo info

Het complex