Géén boekingskosten

Hotel Tropical

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tropical voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 45 reviews

8.3FantastischScore uit 45 reviews

• Sportfaciliteiten

47 Reviews over Tropical

• 9Chris30-07-2022

Super

Ligging zeer goede uitvalsbasis voor omgeving van de ardennen te verkennen. Ontbijt Super meer dan genoeg. Avondeten Super lekker en echte aanrader, moet je zeker doen . Kamer en douche mooi verzorgd en wc apart ons hondje toegelaten.

• 8luc en marianne27-10-2020

zzer vriendelijke en lekker eten

Heel vriendelijk ontvangst in het Nederlands en steeds bereid om te helpen. Ook de chef alexandere aangename man en lekker eten. Wegens corona mocht je een lijst invullen voor het ontbijt ook goed in orde. Het zwembad is niet te groot maar wel aangenaam. De kamers zijn oke. En ook de ligging is heel rustig.

• 4Van thuyne geert12-11-2017

rampzalig , dit is niet eens 1 ster ipv 4

Kamers volledig uitgeleefd , sanitair en toiletten smerig

• 6anne15-08-2017

1 woord,een tegenvaller

dit hotel is zeker geen 4 sterren waard, onthaal ja, voort zeer onbekwaam personeel, jacuzzi vuil en dicht, sauna werd voor 2 personen niet geopend alleen voor groep tussen 15 en 18u, s'avonds aan de bar obers die geen mojito kunnen maken en daardoor een uur moeten wachten op verantwoordelijke die eindelijk in jeans en basketschoenen tevoorschijn kwam en nog zeer onvriendelijk was omdat wij zeiden dat we al een uur aan wachten waren zwembad niet echt aantrekkelijk en koud water ( op foto fantasticsh in werkelijkheid amai). Kamers zeer ruim en proper en dat is het, ontbijt redelijk maar ook niet super. Een grondig onderhoud en opgeleid personeel zou hier wel van pas komen.

• 7Irma en Dave06-08-2017

Goed voor de overnachting

Het hotel omvat een groot terrein met een grote eigen parkeerplaats en ligt op een kleine 1,7 km van Durbuy (lopend goed te doen). Verder heeft het hotel een zwembad en wat fitness en sauna faciliteiten waar we tijdens ons verblijf geen gebruik van hebben gemaakt.

Het hotel heeft diverse kamers o.a. rondom het zwembad en in verschillende bijgebouwen. Wij hadden een kamer in een bijgebouw direct aan het zwembad / restaurant-gebouw. Deze kamer heeft een (kleine) badkamer met douche en een aparte ruimte voor de wc. Qua oppervlak was de kamer groot genoeg en de kamer voldoet voor de overnachting alhoewel het qua afstoffen en schoonmaak wat beter kon.

Het vriendelijke Franstalige personeel kon (en wilde) je goed te woord staan in het Nederlands. Het ontbijt was verder zeer goed met o.a. eigen gemaakte paté in kleine kommetjes.

• 5Harry04-07-2016

Voldoet niet in deze tijd!

De meeste kamers zijn rond het zwembad gesitueerd waardoor het in de kamers erg warm is. De kamers zijn absoluut niet meer van deze tijd, stopcontacten voor je mobile devices moet je zoeken, een in de kamer waar de kachel op aangesloten is en 1 in de badkamer. Parkeren en de ligging is prima en ook het ontbijt en diner is gewoon goed. Het totaal plaatje 'kan echt niet meer'

• 6nadine22-05-2016

fantantisch

wij zaten in een kamer in een bijgebouw, je moest dan wel in je badjas naar buiten lopen om naar het zwembad te gaan , eten was goed , kamer minder goed, geen thermostatische douchekraan , wc deur kon niet dicht, raam kon niet volledig gesloten zijn , 2 x 1 persoonsbedden in gietijzer , is toch verouderd en zeker geen 4 sterren waard

• 9hendrickx nicole08-11-2015

zeer fijn

Zeer goed hotel, goed bed en lekker eten. zeer vriendelijk ontvangen zeker zijn geld waard

• 4annelies23-11-2014

nooit meer!

heel slecht ontvangen geweest. we kwamen binnen en de receptie was in het restaurant. we werden bekeken of we van mars kwamen. de kok wist ons direct te melden dat er een banket was rond 19u deze avond en we absoluut niet in het restaurant mochten. alles werd in orde gebracht voor het banket en dat was blijkbaar heel belangrijk en wij hadden het gevoel dat we teveel waren. dan maar wat gedronken. de mevrouw van de receptie bediende ons want personeel was er niet en het was rond de middag dat we arriveerden!!! ze wist amper waar alles stond. dan maar het zwembad gaan bekijken want op foto's zag het er prachtig uit. wat een tegenvaller was me dat!!! zo een vuil zwembad. vol met bladeren en zand en nee de volgende dag was het niet uitgekuist. het ontbijt was wel goed. niet veel keuze maar lekker.

• 9Marina Albregts21-04-2014

fantastisch hotel

heel rustig gelegen,enorm lekker eten,alles om te relaxeren en heel vriendelijk personeel alsook de eigenaars,zeker zij 4*waardig

Hotel Tropical info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden