Vakantiepark
6,8

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen6,6

Omschrijving
Op Sunclass Durbuy kun je verschillende huisjes huren die van alle gemakken zijn voorzien. Verse broodjes haal je bij het winkeltje. Kinderen vermaken zich op de sportvelden of in het binnenzwembad waar een ligweide bij zit. Bungalowpark Sunclass Durbuy ligt vlakbij de oude stad Durbuy, maar ook de grotten van Hotton zijn een aanrader.

547 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy in het Nederlands

Eén grote en dure teleurstelling

Hajé van der Weide,
6-1-2019
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Dit park uitgezocht omdat aangegeven werd dat het vuurwerkvrij zou zijn. Om je huisdier te sparen heb je dar graag wat extra's voor over. Echter, volop vuurwerk op en vlak naast het park. Huisje in erbarmelijke staat. Hondepoep lag nog op balkon. Meubilair was totaal versleten. Keukenkraan bungelde erbij en toiletzitting schoof alle kanten op behalve de goede. Auto zou altijd vlak bij huisje staan staat op de site. Dat je daar linksom of rechtsom wel een meter of 30 voor moet klimmen stond er niet bij. Hier allemaal achteraf melding van gemaakt bij het park maar meer dan een standaardzinnetje dat men ieder jaar weer probeerde het vuurwerk te verbieden ( ????????) (je verbiedt of niet maar je probeert niet) kon er niet af. Dat was eens maar nooit meer.

Gereisd met partner in december 2018

Echt Super!!

Fam van Schijndel,
29-12-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Wij waren hier met Kerstmis en kregen huisje nummer 21. Geweldig warm welkom met gezellige buiten lampjes en binnen alles versierd in kerst sferen. Huisje is van alle gemakken voorzien en modern verbouwd en ingericht. Goede bedden, vaatwasser was erg prettig. Al met al complimenten voor dit super huisje. Op het oog was alles schoon maar het kon wat ons betreft wat beter, het was best stoffig. Gezien je toch 42,50 moet betalen voor de schoonmaak. Zwembad was goed, receptie vriendelijk en mooie ligging. We waren in Luik geweest. Erg leuke kerst markt en leuke winkels. Kortom: aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prachtige cultuur en historie

Silvana,
15-11-2018

Mooi vakantiehuisje zoals bij parken van keten. Erg aangenaam, dicht bij het stadje en bezienswaardigheden, zelf niet veel op de accomodatie geweest omdat we genoten van al dat moois erbuiten. Maar de accommodatie pima te doen om er niet van af te willen, genoeg te doen voor kinderen ook.

Genoeg te doen zoals de Grottes van Durbuy bezoeken, het labyrint ook leuk voor de kids. Kayaken, fietsen genoeg te doen met heerlijk weer!

Durbuy stad mooi om te zien, genoeg cultuur, historie en architectuur.

Leuke café tjes en restaurants waar je heerlijk kan eten.

Durbuy zeker het bezoeken waard!

Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer huisje nr. 99

Marjolein ,
      23-10-2018
      • Onderkomen1

Wij zaten in huisje nr. 99. Het huisje was ontzettend vies, overal lagen er stofwolken, haren en vlekken op de muren. Als wij een paar uur in het huisje zaten, zaten we te niezen van het stof. De bank was doorgezakt, prullenbak was smerig (werd naderhand wel schoongemaakt) en de koelkast en gaststel werkten niet naar behoren.

Het was zeer oncomfortabel. Het huisje heeft een goede verf- en schoonmaakbeurt nodig.

De mensen bij de receptie waren wel behulpzaam. Het bosrijke park op zich was netjes en de huisjes staan behoorlijk gescheiden van elkaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Durbuy is mooi en rustgevend

Maertens Laurenzo,
      25-9-2018

De kamers vond ik echt niet proper

Schoenen van de vorige loge rn andere spullen konden wij terug vinden in onze kamer en badkamer

Eten was lekker

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooie omgeving en park is voldoende.

Bob,
          15-9-2018
          • Activiteiten6
          • Activiteiten6
          • Onderkomen7

Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving. Huisje was prima, sommige liggen wel erg donker. Als je echt voor de rust komt moet je geen huisje nemen aan de zuid/zuid-oostkant van het park want het verkeer van de provinciale weg is daar duidelijk hoorbaar. In de omgeving zijn veel mogelijkheden om te wandelen of leuke dorpjes, kastelen etc. te bezoeken. De brasserie bij het park was van 3 tot en met 14 september wegens vakantie gesloten. Wij hadden het netjes gevonden als we dit vooraf hadden geweten i.p.v. nu voor een dichte deur te staan. Hierdoor was er op het park voor ons dus geen gelegenheid om even wat te drinken, een ijsje, frietje te eten etc. en dat viel ons tegen. Verder prima park.

Gereisd met partner in september 2018

heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Jonathan,
          13-8-2018
          • Onderkomen9
          • Onderkomen9
          • Activiteiten9

Het park is prachtig gelegen in het bos. Huisjes zijn erg leuk, veel privacy. Bij binnenkomst viel ons op dat de trapleuning los zat, dit gelijk gemeld bij de receptie (spreken hun talen goed). Binnen een uur werd de trapleuning gemaakt, chapeau! Dankzij de medewerkers die snel en adequaat reageren, hebben we hier een super vakantie gehad! Er is voor de kinderen genoeg te doen op het park. Ze kunnen zwemmen, voetballen, basketballen en nog veel meer, ze hebben zich prima zelf vermaakt, waardoor ook wij als ouders tot onze rust kwamen. Vanuit het park ben je zo in het stadje Durbuy, waar ook van alles te doen en te zien is. Door de goede ligging van het park ben je ook snel bij allerlei andere leuke dingen, zoals de grotten van Hotton, adventurepark en diverse kastelen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Huisje 133, niet om over naar huis te schrijven!

Niels van der Leest,
          13-8-2018
          • Onderkomen5
          • Onderkomen5
          • Activiteiten9

Het park op zich is fraai aangelegd en de ligging voor dagjes uit is erg goed. Voldoende in de buurt om te doen met kleine kinderen. Wij verbleven in huisje 133. De huisjes zijn particulier eigendom en zo zijn alle huisjes anders. Voor deze review kan ik dus alleen spreken voor dit huisje.

Het huisje is erg verouderd en niet super hygiënisch. Er ligt in het hele huisje (oude) vloerbedekking wat voor mensen met een allergie bv niet erg prettig zal zijn.

Douch is slapjes en de druppende kraan wordt op een gegeven moment ook vervelend.

Los van het huisje was het eerste onthaal “vriendelijk”. De rest van het contact met de park medewerkers minder. Je wordt over het algemeen kort af beantwoord en op veel hulp hoef je niet te rekenen.

De vakantie met het gezin was fijn, het verblijf niet een die we zouden herhalen op deze plek (of dit huisje althans).

Je betaalt de hoofdprijs en dat zie je niet direct terug (huisje 133)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aardig park zonder toeters en bellen

SW,
          17-7-2018
          • Activiteiten5
          • Activiteiten5

Rustig park op een heuvel met veel groen en voldoende privacy rond de huisjes. Huisje van alle gemakken voorzien, waarbij moet worden opgemerkt dat de keuken en badkamer nogal krap waren en ook de bovenverdieping was erg klein en had weinig opbergruimte. Eenvoudig zwembad waar kinderen zich, met eigen waterspeelgoed, prima kunnen vermaken. Vanuit het park loop je zo de natuur in, wat gunstig is voor mensen met een hond.

Kleine campingwinkel waar je verse broodjes kunt halen.

De brasserie viel helaas tegen. Vriendelijk personeel maar de kwaliteit van het eten laat echt flink te wensen over. Wij hebben het twee keer geprobeerd en twee keer kregen we vlees op ons bord dat totaal doorgebakken was en taai als een schoenzool. Jammer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goed voor het geld

Kim,
          8-5-2018
          • Activiteiten4
          • Activiteiten4

Supergoed, leuk, jammer dat het winkeltje vaak dicht was

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.