Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 7.1Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Sunclass Durbuy kun je verschillende huisjes huren die van alle gemakken zijn voorzien. Verse broodjes haal je bij het winkeltje. Kinderen vermaken zich op de sportvelden of in het binnenzwembad waar een ligweide bij zit. Bungalowpark Sunclass Durbuy ligt vlakbij de oude stad Durbuy, maar ook de grotten van Hotton zijn een aanrader.

564 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 2018
    6Niels van der Leest13-08-2018

Huisje 133, niet om over naar huis te schrijven!

Het park op zich is fraai aangelegd en de ligging voor dagjes uit is erg goed. Voldoende in de buurt om te doen met kleine kinderen. Wij verbleven in huisje 133. De huisjes zijn particulier eigendom en zo zijn alle huisjes anders. Voor deze review kan ik dus alleen spreken voor dit huisje.
    Het huisje is erg verouderd en niet super hygiënisch. Er ligt in het hele huisje (oude) vloerbedekking wat voor mensen met een allergie bv niet erg prettig zal zijn. Douch is slapjes en de druppende kraan wordt op een gegeven moment ook vervelend.

Los van het huisje was het eerste onthaal “vriendelijk”. De rest van het contact met de park medewerkers minder. Je wordt over het algemeen kort af beantwoord en op veel hulp hoef je niet te rekenen.

De vakantie met het gezin was fijn, het verblijf niet een die we zouden herhalen op deze plek (of dit huisje althans). Je betaalt de hoofdprijs en dat zie je niet direct terug (huisje 133)

• 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7SW17-07-2018

Aardig park zonder toeters en bellen

Rustig park op een heuvel met veel groen en voldoende privacy rond de huisjes. Huisje van alle gemakken voorzien, waarbij moet worden opgemerkt dat de keuken en badkamer nogal krap waren en ook de bovenverdieping was erg klein en had weinig opbergruimte. Eenvoudig zwembad waar kinderen zich, met eigen waterspeelgoed, prima kunnen vermaken. Vanuit het park loop je zo de natuur in, wat gunstig is voor mensen met een hond. Kleine campingwinkel waar je verse broodjes kunt halen. De brasserie viel helaas tegen. Vriendelijk personeel maar de kwaliteit van het eten laat echt flink te wensen over. Wij hebben het twee keer geprobeerd en twee keer kregen we vlees op ons bord dat totaal doorgebakken was en taai als een schoenzool. Jammer.

• 5Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Kim08-05-2018

Goed voor het geld

Supergoed, leuk, jammer dat het winkeltje vaak dicht was

• 4Activiteiten
    • 7Onderkomen

Sunclass Durbuy, Directie, 13-02-2019

Dank voor uw feedback!

Er zijn drie automaten die 24 uur er dag beschikbaar zijn met de hoogstnodige goederen. Er is ook nog een shop met een breder assortiment. Deze heeft inderdaad beperkte openingsuren. In het hoogseizoen zijn deze tijden echter ruimer, in het weekend is er een verse broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Petra05-05-2018

Kleinschalig en groen: Aanrader!

Leuke huisjes! Particulier bezit, dus iedere woning is anders ingericht. Veel groen en speels opgezet. Binnenzwembad(je) is een leuke extra met buitenligweide. Onderhoud van het basketbalveld mag wel aangepakt worden. Let op: Alle huisjes vooraan in het park parallel aan de doorgaande weg kunnen last hebben van het voorbijrazende verkeer. Kies een huisje verderop in het park, aan de kleine weggetjes: velen echt prachtig gelegen in het groen en hier heerst volkomen rust.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 8Marco en Linda Frens28-04-2018

Fantastisch park, huisje 41 is een aanrader!

Supermooi en rustig gelegen park, wij zaten in huisje 41. Fantastisch ingericht, met al het nodige comfort!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Marcel28-04-2018

Heerlijke plek

Wij verbleven in huis nummer 41. Het huisje was modern en huiselijk ingericht en van alle gemakken voorzien (vaatwasser, WiFi, bbq, grilplaat etc.). Het is er heerlijk wakker worden, wat een stilte! Leuke dorpjes zijn dichtbij maar ook op het park kun je terecht voor een hapje of drankje. Super locatie en een fijn huisje!

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2018

• 8Berry28-04-2018

Zeker de moeite van het ontdekken waard!

Leuk, rustig park met veel privacy dicht bij Durbuy. Huisje 161: Persoonlijke inrichting (huisjes zijn niet van park maar van individuele eigenaren) geeft toegevoegde waarde. Alle belangrijke zaken aanwezig, o.a. kleine winkel, restaurant en zwembad. Niet voor mensen met lichamelijke beperkingen gezien het stijle traject naar de huisjes en de slaapkamers boven.

• 7Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2018

• 9TamaraS04-03-2018

Heerlijk tussendoortje !

Heerlijk park in het bos, goed verzorgde bungalows en lekker dicht bij Durbuy. Genoeg te doen voor iedereen..

• 9Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 8Danielle en Markus07-01-2018

Heerlijk rustige jaarwisseling

Wij huurden dit huisje (nr. 41) rechtstreeks bij de vriendelijke eigenaren om de jaarwisseling daar door te brengen met z'n 2tjes. Het huisje heeft een heerlijk rustige ligging, niet te dicht bij de drukte van de receptie en dus weinig last van arriverende of vertrekkende auto's. De eigenaren hebben er echt werk van gemaakt om een 'thuis' gevoel te creeeren. Een heerlijke bank, grote eettafel, fijne badkamer en keuken inclusief vaatwasser. De rust en stilte in de nacht is verslavend lekker. Vooral met Oud&Nieuw, waar je normaliter denkt dat je in oorlogsgebied verkeert, was het heerlijk stil dankzij het vuurwerk verbod. Ik miste persoonlijk een goede WiFi verbinding. Hij is er wel, maar ik vind het 's ochtends zo heerlijk om de krant online te lezen, dat lukte helaas niet. Maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld. We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park dus ik kan niet inschatten of de andere recensies 'kloppen', maar het restaurant zag er niet aantrekkelijk uit. Geen probleem overigens, want in de keuken was voldoende aan keukengerei om zelf te koken.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Diana17-12-2017

Heerlijk verblijf!

Net terug van een heerlijk lang weekend in ardennenhuisje163 op Sunclass park Durbuy. Fijn huisje in een mooie, bosrijke omgeving en van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden en een goede douche. Sfeervol ingericht met kerstversiering. Durbuy is een prachtig stadje en de kerstmarkt hier is een must-do.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in december 2017

55 tips over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Marion , 11-08-2019

Boek niet direct via het park maar zoek online naar de vele andere mogelijkheden. Vaak zie je bij de particuliere aanbieders meer info over het huisje waardoor je wellicht beter kunt inschatten waar je wil zitten.
    Wij zaten in huisje 71 via Ardennen4All en dat was prima. Goede service vooraf en prima huisje

• Karin, 04-01-2014

Het kasteel Radhadesh is op loop afstand. Je kunt er heerlijk Indisch eten voor een behoorlijke prijs. Durbuy is een schattige stadje.

• lilyana, 16-05-2014

Een aantal supermarkten, bakkerij en slager zijn te vinden in in Barvaux. Daar is ook een heel goed Italiaans restaurant te vinden, zo langs de doorgaande weg.

60 vragen over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Jonathan Kremer, 20-01-2018

Huisje 169

Hallo, wij gaan in de zomer voor de eerste keer. Hebben huisje 169 toegewezen gekregen. Ik kan nergens foto's of een recensie vinden over deze bungalow. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Mvg, J. Kremer

• peter den horder , 12-05-2017

huisje op sunclass durbuy

wij hebben huisje 115 geboekt keek te laat naar zover is dit goed of andere suggesties we gaan met 6 volwassen personen . alvast bedankt . vriendelijke groet peter den horder .

• R.Smolenaers., 13-03-2017

Huisje 215-232-233-103-96-86 nog vrij

ik wil graag een huisje boeken,bovenstaande zijn nog vrij in de periode 9-6-2017. Wie heeft ervaring met een van deze huisjes? Alvast bedankt voor de reactie.

Vakantiepark Sunclass Durbuy info

• Aantal sterrenstersterster