Vakantiepark Sunclass Durbuy

Huisje 190.
24-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een fijne ligging vlakbij de ingang en alle faciliteiten. Mogelijkheid om iedere dag verse broodjes te bestellen. Net huisje, vrije ligging, sfeervol ingericht en prima bedden (zonder kuilen !). Horren voor de slaapkamerramen. Veel te doen in (directe) omgeving met als hoogtepunt Durbuy zelf. Toeristisch maar erg leuk.

Knabbel en babbel huisje 126

Jolanda Ouwehand
21-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Wat een mooi paleisje wij hebben erg genoten van dit huisje het is overcompleet!! Lekker dicht bij de uitgang dus hoefde niet zoveel te klimmen, dichtbij het zwembad en het winkeltje, ideaal. Zeker een aanrader!!

Mooi, rustig park. Wel verschil in huisjes

Bakker
20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het park is mooi gelegen, op goede afstand van steden, dorpjes, supermarkt en activiteiten.

Het park zelf is ook mooi gelegen, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn. Sommige huisjes liggen hoog waarvoor eerst trappen moeten worden genomen. Echter is dit ook de charme van het park! Er kan dus in elk geval vooraf rekening mee worden gehouden. Verder is het park rustig, verwacht geen uitbundige animatie of superhippe horeca. Het vermaak is aan de mensen zelf, ga op pad en onderneem zelf activiteiten.

De chalets verschillen van inrichting en moderniteit. Huisje 15 was vrij gedateerd. Zou deze een update krijgen, dan zou de aanblik al een stuk frisser en netter zijn. Het zou wellicht een idee zijn om de prijzen ook hierop aan te passen. Verder inrichting niet als heel vervelend ervaren. Bedden sliepen goed en de douche was ook prettig.

Al met al een prima vakantie gehad. Wees je altijd bewust van wat je zoekt en wil tijdens je vakantie en maak dan de juiste keuze!

Leuk maar niet fantastisch

Paulien
18-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Leuk park, ligt erg mooi en veel dingen te doen in de omgeving. Eerste huisje nr 55 was erg slecht. Alles viel uit elkaar en alles was oud en viezig. Na klagen verhuisd naar huisje nr 135. Dit huisje was erg mooi, sfeervol en schoon. Zwembad is wat koud en niet heel erg schoon. Speeltuin, restaurant en winkel zijn prima.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

In het huisje is alles aanwezig: magnetron,oven,afwasmachine, koffiezetapparaat, senseo apparaat, waterkoker, broodrooster, veel bestek, glaswerk enz., alle schoonmaak artikelen aanwezig. Het is sfeervol, goede bedden. Genoeg informatie over de omgeving. Voldoende privacy. Als de zon schijnt is er voldoende zon op het terras.

Steile trap naar het huisje en naar de bovenverdieping, voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt.

Het vakantie park voldoet aan de 3 sterren. Waarschijnlijk willen de mensen 5 sterren voor een 3 sterren prijs en daarom voldoet het waarschijnlijk niet aan de eisen van de mensen.Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden. Hier is geen mening over.

Prachtig land met ruimte en natuur .

Julia
14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het huisje ligt vrij hoog 20 trappen op om in het huisje bekomen . Niet voor mensen slecht ter been .

Raar park, niet altijd toegankelijk voor honden!

Familie Hoekstra
10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Bij aankomst bleek onze hond niet in het huisje te mogen. Blijkbaar zijn niet alle huisjes toegankelijk voor honden. Eenmaal aan de balie, na een lange autorit, mijn EXCUSES moeten aanbieden aan de receptionist voor het feit dat het verblijf van onze hond niet eerder was doorgegeven. Geen fijne binnenkomer. Het huisje is verder prima. Tussen de bomen, dus veel privacy. Het kraakt aan alle kanten en dat heeft wel iets knus. Als we andere recenties zo eens lezen hebben we vooral geluk gehad. Compleet en redelijk schoon. Het zwembad is vooral schoon vanwege het vele chloor. Jammer dat de verflaag loslaat en je dus zwemt tussen de verfschilfers. De brasserie heeft afwijkende openingstijden. Als ze wel open zijn laat de bediening zwaar te wensen over. Traag, dure prijzen en het eten is niet lekker. De omgeving is prachtig. Het plaatsje La Roche is een aanrader. Kortom, wij brengen onze vakantie volgende keer door bij een park waar het beter geregeld is.

Niet meer...

Mw
10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De huisjes zijn erg gedateerd. Wij hadden huisje 88, matig ingericht. Douche was nodig aan een opknapbeurt toe, en de afvoer werkte pas nadat mijn man een flinke dot haar uit t douche putje had verwijderd. Het aanrecht was vies toen we binnenkwamen. De vloer kraakt enorm. De geiser is erg slecht, hij maakt veel lawaai, en om te douchen is het een drama met de watertemperatuur. Elke dag rond de middag brak er een gigantisch vliegende mierennest uit IN ons huis! Ze kwamen achter de kachel vandaan. Het zwembad is zeer matig en het water is niet schoon. Troebel zelfs, en ruikt sterk naar chloor. Beide kinderen hebben overgegeven na het zwemmen. En ik heb mijn teen opengehaald in het zwembad, ik denk aan een kapotte bodemtegel? Supermarkt was erg matig, en madam achter de kassa was verschrikkelijk. Even een uurtje op de tennisbaan, die nodig aan onderhoud toe is, kost €7,50! Oja en de animatie, welke animatie????? Snachts regelmatig wakker gelegen van harde muziek.

Sunclass Durbuy, Directie, 23-8-2017

Sunclass Durbuy wil dat al haar gasten een uitstekend verblijf hebben. We doen al onze gasten dan ook de '24 uurs belofte'. Op het moment dat u bij aankomst niet tevreden bent over uw bungalow of onrechtmatigheden ervaart, laat dit dan gelijk weten bij de receptie zodat we dit kunnen verhelpen. Veel van de zaken die worden beschreven in deze review hadden we graag voor u verholpen binnen 24 uur (en uiteraard het liefst sneller).

Uiteraard is het ons streven om de kwaliteit van onze dienstverlening op het hoogste niveau te handhaven. Onze doelstelling is dat iedereen een fijn verblijf kan hebben zonder klachten. Graag vragen wij al onze (toekomstige) gasten om, op het moment dat we de klacht kunnen verhelpen, dit te melden.

Geen sunclass Durbuy meer voor ons

Stolk
4-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij dachten binnen te komen in onze accommodatie, maar het bleek de lokale kringloop te zijn! Wat een ouwe meuk. Erger nog, het was super stoffig en vuil. Vette kastjes en aanrecht. Haren in de afvoer. En kit - en verfwerk amateuristisch. Het balkon lag een grote hoeveelheid bladeren alsof het net herfst was geweest! En het pad naar het huisje hingen bramstruiken met stekels! Wij hadden ons daar op dag 1 al aan open gehaald.

Geweldige service! Schoonmaakploeg binnen 10 min. Ook kwam er vrijwel direct een nieuwe stofzuiger nadat een oud bakbeest was ontploft. En ook de tuinman kwam langs.

Verder een heerlijke plek! Rust en veel groen en heel fijn voor kinderen.

Let op! Netheid, inrichting en modernisering is per huisje heeeeeel verschillend. Dit kan het park niet maken, tenzij er een prijsverschil wordt aangebracht.

• Onderkomen4

We hebben een week in huisje 35 gezeten. Gelegen op een heerlijk rustig plekje. Wel vonden we het huisje beneden peil: heel gehorig, ook qua leidingwerk. Leidingen van de douche en wc lopen achter ons bed langs, zonder isolatie. Veel lawaai dus. Ook de muren en vloeren heel gehorig. Matras van het tweepersoonsbed is aan vervanging toe.

Omgeving wel super mooi! Veel te doen. Aanrader voor gezinnen met actieve pubers: adventure valley bij Durbuy. Ligt om de hoek. Wel even sparen maar als je eerst naar de grotten van Hotton gaat, krijg je een kortingsbon: volwassenen (en pubers) betalen dan voor een kind. Hele dag klimmen en klauteren op twee locaties.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Durbuy scoort een 8.04 uit 10 op basis van 543 reviews.