Vakantiepark Sunclass Durbuy

Leuk maar niet fantastisch

Paulien, 18-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Leuk park, ligt erg mooi en veel dingen te doen in de omgeving. Eerste huisje nr 55 was erg slecht. Alles viel uit elkaar en alles was oud en viezig. Na klagen verhuisd naar huisje nr 135. Dit huisje was erg mooi, sfeervol en schoon. Zwembad is wat koud en niet heel erg schoon. Speeltuin, restaurant en winkel zijn prima.
  • Onderkomen8

In het huisje is alles aanwezig: magnetron,oven,afwasmachine, koffiezetapparaat, senseo apparaat, waterkoker, broodrooster, veel bestek, glaswerk enz., alle schoonmaak artikelen aanwezig. Het is sfeervol, goede bedden. Genoeg informatie over de omgeving. Voldoende privacy. Als de zon schijnt is er voldoende zon op het terras.

Steile trap naar het huisje en naar de bovenverdieping, voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt.

Het vakantie park voldoet aan de 3 sterren. Waarschijnlijk willen de mensen 5 sterren voor een 3 sterren prijs en daarom voldoet het waarschijnlijk niet aan de eisen van de mensen.Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden. Hier is geen mening over.

Prachtig land met ruimte en natuur .

Julia, 14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het huisje ligt vrij hoog 20 trappen op om in het huisje bekomen . Niet voor mensen slecht ter been .

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

Raar park, niet altijd toegankelijk voor honden!

Familie Hoekstra, 10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Bij aankomst bleek onze hond niet in het huisje te mogen. Blijkbaar zijn niet alle huisjes toegankelijk voor honden. Eenmaal aan de balie, na een lange autorit, mijn EXCUSES moeten aanbieden aan de receptionist voor het feit dat het verblijf van onze hond niet eerder was doorgegeven. Geen fijne binnenkomer. Het huisje is verder prima. Tussen de bomen, dus veel privacy. Het kraakt aan alle kanten en dat heeft wel iets knus. Als we andere recenties zo eens lezen hebben we vooral geluk gehad. Compleet en redelijk schoon. Het zwembad is vooral schoon vanwege het vele chloor. Jammer dat de verflaag loslaat en je dus zwemt tussen de verfschilfers. De brasserie heeft afwijkende openingstijden. Als ze wel open zijn laat de bediening zwaar te wensen over. Traag, dure prijzen en het eten is niet lekker. De omgeving is prachtig. Het plaatsje La Roche is een aanrader. Kortom, wij brengen onze vakantie volgende keer door bij een park waar het beter geregeld is.

Niet meer...

Mw, 10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De huisjes zijn erg gedateerd. Wij hadden huisje 88, matig ingericht. Douche was nodig aan een opknapbeurt toe, en de afvoer werkte pas nadat mijn man een flinke dot haar uit t douche putje had verwijderd. Het aanrecht was vies toen we binnenkwamen. De vloer kraakt enorm. De geiser is erg slecht, hij maakt veel lawaai, en om te douchen is het een drama met de watertemperatuur. Elke dag rond de middag brak er een gigantisch vliegende mierennest uit IN ons huis! Ze kwamen achter de kachel vandaan. Het zwembad is zeer matig en het water is niet schoon. Troebel zelfs, en ruikt sterk naar chloor. Beide kinderen hebben overgegeven na het zwemmen. En ik heb mijn teen opengehaald in het zwembad, ik denk aan een kapotte bodemtegel? Supermarkt was erg matig, en madam achter de kassa was verschrikkelijk. Even een uurtje op de tennisbaan, die nodig aan onderhoud toe is, kost €7,50! Oja en de animatie, welke animatie????? Snachts regelmatig wakker gelegen van harde muziek.
Sunclass Durbuy, Directie, 23-8-2017

Sunclass Durbuy wil dat al haar gasten een uitstekend verblijf hebben. We doen al onze gasten dan ook de '24 uurs belofte'. Op het moment dat u bij aankomst niet tevreden bent over uw bungalow of onrechtmatigheden ervaart, laat dit dan gelijk weten bij de receptie zodat we dit kunnen verhelpen. Veel van de zaken die worden beschreven in deze review hadden we graag voor u verholpen binnen 24 uur (en uiteraard het liefst sneller).

Uiteraard is het ons streven om de kwaliteit van onze dienstverlening op het hoogste niveau te handhaven. Onze doelstelling is dat iedereen een fijn verblijf kan hebben zonder klachten. Graag vragen wij al onze (toekomstige) gasten om, op het moment dat we de klacht kunnen verhelpen, dit te melden.

Geen sunclass Durbuy meer voor ons

Stolk, 4-8-2017
  • Onderkomen3

Wij dachten binnen te komen in onze accommodatie, maar het bleek de lokale kringloop te zijn! Wat een ouwe meuk. Erger nog, het was super stoffig en vuil. Vette kastjes en aanrecht. Haren in de afvoer. En kit - en verfwerk amateuristisch. Het balkon lag een grote hoeveelheid bladeren alsof het net herfst was geweest! En het pad naar het huisje hingen bramstruiken met stekels! Wij hadden ons daar op dag 1 al aan open gehaald.

Geweldige service! Schoonmaakploeg binnen 10 min. Ook kwam er vrijwel direct een nieuwe stofzuiger nadat een oud bakbeest was ontploft. En ook de tuinman kwam langs.

Verder een heerlijke plek! Rust en veel groen en heel fijn voor kinderen.

Let op! Netheid, inrichting en modernisering is per huisje heeeeeel verschillend. Dit kan het park niet maken, tenzij er een prijsverschil wordt aangebracht.

Mooi, rustig park maar huisje erg verouderd

Connie, 3-8-2017
  • Onderkomen4

We hebben een week in huisje 35 gezeten. Gelegen op een heerlijk rustig plekje. Wel vonden we het huisje beneden peil: heel gehorig, ook qua leidingwerk. Leidingen van de douche en wc lopen achter ons bed langs, zonder isolatie. Veel lawaai dus. Ook de muren en vloeren heel gehorig. Matras van het tweepersoonsbed is aan vervanging toe.

Omgeving wel super mooi! Veel te doen. Aanrader voor gezinnen met actieve pubers: adventure valley bij Durbuy. Ligt om de hoek. Wel even sparen maar als je eerst naar de grotten van Hotton gaat, krijg je een kortingsbon: volwassenen (en pubers) betalen dan voor een kind. Hele dag klimmen en klauteren op twee locaties.

Fijne vakantie in huisje 126

Ilse Stoops, 31-7-2017
  • Onderkomen8

Wij verbleven met zijn vijven 2 weken in huisje 126 "Knabbel en Babbel". Een gemoedelijk huisje van alle gemakken voorzien. Wij hebben niets gemist tijdens ons verblijf!

Huisje was erg schoon bij aankomst en we konden gebruik maken van spelletjes, speelgoed, potten /pannen en kinderstoelen + bedje. Ook de aanwezigheid van een elektrische barbecue en een gourmetstel zorgde voor plezier!

Het zwembad was voor onze kinderen van 8 en 11 jaar prima, maar voor de jongste van 1, 5 jaar was het te koud en het peuterbad te diep om te zitten.

Laatste avond gegeten in park restaurant: kwaliteit erg goed, maar service en snelheid beneden peil.

In de mooie omgeving is genoeg te vinden voor twee weken vermaak. Aanrader: wekelijkse zondag markt in Bomal!

Het contract met de eigenaren van het huisje hebben wij als erg prettig ervaren.

Nooit meer!

Kat, 30-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Zeer basic park, huisjes zijn extreem gehorig en vloer kraakt, niet praktisch met lichtslapende kinderen. Vaatwasser ontbrak in ons huisje terwijl daarmee wel geadverteerd werd, pannen in keuken slecht en vies, huisje (112) lag aan toegangsweg park tegenover basketbal veld, daar veel geluidsoverlast. Auto's rijden heel hard waardoor kleine kinderen niet zelfstandig naar speeltuin kunnen. Er zijn geen maatregelen km het veilig te maken voor kinderen (zoals snelheidsborden, drempels, etc), zwembad is zonder enig toezicht. Bekleding peuter badje kwam helemaal los. Springkussen is op en aan vervanging toe. Restaurant niet service gericht en helemaal niet snel. Animatie ronduit slecht, in een halfgare bungalow met iemand die daarvoor niet is opgeleid, kinderdisco was tussen de opgestapelde tafels, heel slecht. S avonds geluidsoverlast op het park doordat jongeren met boxjes heel hard muziek draaiden, er is in de avond geen toezicht of een parkbeheerder die je kan aanspreken

Leuk, maar niet nog een keer.

Rietveld, 29-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Park is mooi gelegen, lekker rustig en mooie omgeving! Huisjes zien er van de buitenkant allemaal hetzelfde uit maar de inrichting is overal anders. Wij zaten in een lief huisje, oudbollige inrichting maar prima vertoeven! Het enige nadeel vinden wij dat het echt extreem gehorig is. Met 2 kleine kinderen is dat soms best lastig!! Het zwembad is 3 keer niks. Klein, koud water en niet schoon. Best jammer!! Restaurant kunnen wij niet over oordelen, afhaal wel. Absoluut niks afhalen! Wij hadden 2 pizza's voor €27,50 die echt vies waren. Diepvriespizza's zijn beter!! Snacks daarentegen zijn wel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Sunclass Durbuy scoort een 8.06 uit 10 op basis van 543 reviews.