Vakantiepark Sunclass Durbuy

26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij zaten in huisje 71.

Een heel schoon en leuk huisje. Achter dit huisje is nog een beneden zit plek en een tuin (waar je niet veel aan hebt omdat het vol met onkruid staat).

Het was een goede uitvalplek om erop uit te gaan. Zo naar het Adventure park in Durbuy. Dat is echt een aanrader! Durbuy zelf vonden wij niet veel aan (bestaat uit veel restaurants en weinig winkeltjes).

Het park is erg heuvelachtig dus houdt daar rekening mee met boeken als je niet veel wilt klimmen!

Voor ons was dit geen probleem verder.

Wat wel een nadeel was is dat er achter het huis gebouwd wordt aan een groot huis en dus om 6.30 (!) het al begon met boren en bouwen en het was dus heel veel herrie tot 16.30. Dat was echt heel erg jammer want dit was niet vermeld of doorgegeven aan ons.

Het is natuurlijk een bouwproject wat denk ik geen jaren gaat duren maar het was echt heel storend en niet ontspannen.

Het was dat wij er maar een midweek zaten en toch wel een ochtend/middag weg waren maar anders had ik zeker een ander huisje gevraagd. Alleen om deze reden want verder was het een perfect huisje.

Alles zit erin, magnetron/oventje/waterkoker/kookgerei etc. Je komt niets te kort in dit huisje.

Het huisje ligt ook aan de weg (met bos ertussen) maar daar hadden wij geen last van.

Zwembad was ook prima (1x gebruik van gemaakt) en je kon er ook eten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Voetbalveld ook erg leuk ernaast.

prima, maar mist sfeer

Schuijers
24-8-2017
  • Onderkomen5

Huisje 161 was prima. Meer dan voldoende keukengerei, horren voor de ramen, lampenpeertjes op voorraad e.d. Wij waren na veel slechte recensies te hebben gelezen opgelucht dat we dit huisje hadden.

Het park loopt bergop, dus hoe verder weg je zit, hoe meer bergop je moet lopen.

Doordat je zo tussen de bossen zit, is het vrij donker. Wij hadden het in de ochtend hierdoor erg koud. (kunt wel de kachel aansteken, maar ja, in de zomer...)

In het (simpele) zwembad zit heel veel chloor. Waarschijnlijk omdat er verschillende recensies waren over viezigheid, maar of dit nou de oplossing is...?

Het "centrale punt" rondom de brasserie mist gezelligheid.

Brasserie zelf ziet er van binnen best leuk uit, maar mist toch sfeer.

We aten er pasta, maar vonden deze echt niet lekker.

Wel een voetbalveld/basketbalveld en tafeltennistafels, waar onze kinderen (12 en 15) dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Jammer genoeg geen wandelverbinding met Durbuy. Rondom het park valt maar heel beperkt te wandelen.

Durbuy zelf is erg leuk, Adventure Valley een echte aanrader.

Eenvoudig en knus.

Huisje 190.
24-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Een fijne ligging vlakbij de ingang en alle faciliteiten. Mogelijkheid om iedere dag verse broodjes te bestellen. Net huisje, vrije ligging, sfeervol ingericht en prima bedden (zonder kuilen !). Horren voor de slaapkamerramen. Veel te doen in (directe) omgeving met als hoogtepunt Durbuy zelf. Toeristisch maar erg leuk.

Knabbel en babbel huisje 126

Jolanda Ouwehand
21-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen9

Wat een mooi paleisje wij hebben erg genoten van dit huisje het is overcompleet!! Lekker dicht bij de uitgang dus hoefde niet zoveel te klimmen, dichtbij het zwembad en het winkeltje, ideaal. Zeker een aanrader!!

Mooi, rustig park. Wel verschil in huisjes

Bakker
20-8-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Het park is mooi gelegen, op goede afstand van steden, dorpjes, supermarkt en activiteiten.

Het park zelf is ook mooi gelegen, maar niet voor mensen die slecht ter been zijn. Sommige huisjes liggen hoog waarvoor eerst trappen moeten worden genomen. Echter is dit ook de charme van het park! Er kan dus in elk geval vooraf rekening mee worden gehouden. Verder is het park rustig, verwacht geen uitbundige animatie of superhippe horeca. Het vermaak is aan de mensen zelf, ga op pad en onderneem zelf activiteiten.

De chalets verschillen van inrichting en moderniteit. Huisje 15 was vrij gedateerd. Zou deze een update krijgen, dan zou de aanblik al een stuk frisser en netter zijn. Het zou wellicht een idee zijn om de prijzen ook hierop aan te passen. Verder inrichting niet als heel vervelend ervaren. Bedden sliepen goed en de douche was ook prettig.

Al met al een prima vakantie gehad. Wees je altijd bewust van wat je zoekt en wil tijdens je vakantie en maak dan de juiste keuze!

Leuk maar niet fantastisch

Paulien
18-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Leuk park, ligt erg mooi en veel dingen te doen in de omgeving. Eerste huisje nr 55 was erg slecht. Alles viel uit elkaar en alles was oud en viezig. Na klagen verhuisd naar huisje nr 135. Dit huisje was erg mooi, sfeervol en schoon. Zwembad is wat koud en niet heel erg schoon. Speeltuin, restaurant en winkel zijn prima.

• Activiteiten6
  • Onderkomen8

In het huisje is alles aanwezig: magnetron,oven,afwasmachine, koffiezetapparaat, senseo apparaat, waterkoker, broodrooster, veel bestek, glaswerk enz., alle schoonmaak artikelen aanwezig. Het is sfeervol, goede bedden. Genoeg informatie over de omgeving. Voldoende privacy. Als de zon schijnt is er voldoende zon op het terras.

Steile trap naar het huisje en naar de bovenverdieping, voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt.

Het vakantie park voldoet aan de 3 sterren. Waarschijnlijk willen de mensen 5 sterren voor een 3 sterren prijs en daarom voldoet het waarschijnlijk niet aan de eisen van de mensen.Prijs / kwaliteit verhouding is goed.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheden. Hier is geen mening over.

Prachtig land met ruimte en natuur .

Julia
14-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Het huisje ligt vrij hoog 20 trappen op om in het huisje bekomen . Niet voor mensen slecht ter been .

Raar park, niet altijd toegankelijk voor honden!

Familie Hoekstra
10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Bij aankomst bleek onze hond niet in het huisje te mogen. Blijkbaar zijn niet alle huisjes toegankelijk voor honden. Eenmaal aan de balie, na een lange autorit, mijn EXCUSES moeten aanbieden aan de receptionist voor het feit dat het verblijf van onze hond niet eerder was doorgegeven. Geen fijne binnenkomer. Het huisje is verder prima. Tussen de bomen, dus veel privacy. Het kraakt aan alle kanten en dat heeft wel iets knus. Als we andere recenties zo eens lezen hebben we vooral geluk gehad. Compleet en redelijk schoon. Het zwembad is vooral schoon vanwege het vele chloor. Jammer dat de verflaag loslaat en je dus zwemt tussen de verfschilfers. De brasserie heeft afwijkende openingstijden. Als ze wel open zijn laat de bediening zwaar te wensen over. Traag, dure prijzen en het eten is niet lekker. De omgeving is prachtig. Het plaatsje La Roche is een aanrader. Kortom, wij brengen onze vakantie volgende keer door bij een park waar het beter geregeld is.

Niet meer...

Mw
10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De huisjes zijn erg gedateerd. Wij hadden huisje 88, matig ingericht. Douche was nodig aan een opknapbeurt toe, en de afvoer werkte pas nadat mijn man een flinke dot haar uit t douche putje had verwijderd. Het aanrecht was vies toen we binnenkwamen. De vloer kraakt enorm. De geiser is erg slecht, hij maakt veel lawaai, en om te douchen is het een drama met de watertemperatuur. Elke dag rond de middag brak er een gigantisch vliegende mierennest uit IN ons huis! Ze kwamen achter de kachel vandaan. Het zwembad is zeer matig en het water is niet schoon. Troebel zelfs, en ruikt sterk naar chloor. Beide kinderen hebben overgegeven na het zwemmen. En ik heb mijn teen opengehaald in het zwembad, ik denk aan een kapotte bodemtegel? Supermarkt was erg matig, en madam achter de kassa was verschrikkelijk. Even een uurtje op de tennisbaan, die nodig aan onderhoud toe is, kost €7,50! Oja en de animatie, welke animatie????? Snachts regelmatig wakker gelegen van harde muziek.

Sunclass Durbuy, Directie, 23-8-2017

Sunclass Durbuy wil dat al haar gasten een uitstekend verblijf hebben. We doen al onze gasten dan ook de '24 uurs belofte'. Op het moment dat u bij aankomst niet tevreden bent over uw bungalow of onrechtmatigheden ervaart, laat dit dan gelijk weten bij de receptie zodat we dit kunnen verhelpen. Veel van de zaken die worden beschreven in deze review hadden we graag voor u verholpen binnen 24 uur (en uiteraard het liefst sneller).

Uiteraard is het ons streven om de kwaliteit van onze dienstverlening op het hoogste niveau te handhaven. Onze doelstelling is dat iedereen een fijn verblijf kan hebben zonder klachten. Graag vragen wij al onze (toekomstige) gasten om, op het moment dat we de klacht kunnen verhelpen, dit te melden.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.