Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 7.1Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Op Sunclass Durbuy kun je verschillende huisjes huren die van alle gemakken zijn voorzien. Verse broodjes haal je bij het winkeltje. Kinderen vermaken zich op de sportvelden of in het binnenzwembad waar een ligweide bij zit. Bungalowpark Sunclass Durbuy ligt vlakbij de oude stad Durbuy, maar ook de grotten van Hotton zijn een aanrader.

564 reviews over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• 2019
    9Fam. van der Linden13-02-2019

Aangenaam verblijf

Aangenaam verblijf gehad in een top bungalow, kinderen spelen de hele dag buiten, genoeg te doen, lekker in het bos... en dan zijn papa en mama ook tevreden ;-). Het weekend was te snel voorbij, maar we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Matthias Skills06-02-2019

Aanrader!

Heerlijk verblijf gehad met vrienden. In de buurt kun je goed moutainbiken en het adventure park is ook leuk en uitdagend

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10H.J. de Vries31-01-2019

Super verblijf in de Ardennen

Weekendje Ardennen, altijd leuk!! Ondanks de winterse temperaturen hebben we een super verblijf gehad. Mooie accommodatie: fijne bedden en nette badkamer. De bungalow was schoon en van alle gemaakken voorzien. Durbuy is vlakbij en daar hebben wij heerlijk gegeten. Kortom, vvoor herhaling vatbaar!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2019

• 1Hajé van der Weide06-01-2019

Eén grote en dure teleurstelling

Dit park uitgezocht omdat aangegeven werd dat het vuurwerkvrij zou zijn. Om je huisdier te sparen heb je dar graag wat extra's voor over. Echter, volop vuurwerk op en vlak naast het park. Huisje in erbarmelijke staat. Hondepoep lag nog op balkon. Meubilair was totaal versleten. Keukenkraan bungelde erbij en toiletzitting schoof alle kanten op behalve de goede. Auto zou altijd vlak bij huisje staan staat op de site. Dat je daar linksom of rechtsom wel een meter of 30 voor moet klimmen stond er niet bij. Hier allemaal achteraf melding van gemaakt bij het park maar meer dan een standaardzinnetje dat men ieder jaar weer probeerde het vuurwerk te verbieden ( ????????) (je verbiedt of niet maar je probeert niet) kon er niet af. Dat was eens maar nooit meer.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Sunclass Durbuy, Directie, 13-02-2019

We schikken van uw reactie! Het park is zoals altijd met O&N volledig bezet en we weten van heel veel gasten dat ze een prachtige tijd hebben gehad in Durbuy (kerstmarkt) en omgeving. Alle gasten op het park moeten bij aankomst een formulier ondertekenen dat ze instemmen met de regels en dat er tijdens de jaarwisseling geen vuurwerk afgestoken mag worden. Juist voor hondenbezitters willen we de rust bewaren. Ook worden gasten die toch vuurwerk afsteken hierop aangesproken en gesommeerd om hiermee te stoppen. De methode is niet 100% waterdicht omdat er dit jaar toch hier en daar vuurwerk is afgegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling, het is echter wel een incident. Het is niet zo dat er ongebreideld vuurwerk afgestoken is, er zijn echter gasten die wel begonnen zijn met het afsteken van vuurwerk en hierop is geacteerd. U heeft hierdoor niet kunnen genieten van uw vakantie, dit vinden we zeer spijtig.

We willen graag dat alle gasten een geweldig verblijf hebben. We zorgen ervoor dat onze bunglows er tip-top uit zien. Als er echter opmerkingen zijn hebben we graag de kans om dit gelijk, ter plekke, in orde te maken. Als de bungalow onvoldoende schoon is (wat we met alle macht proberen te voorkomen!) staat er een schoonmaakploeg gereed om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Als er een apparaat niet werkt kun u per ommegaande een andere toestel geplaatst krijgen. Alle bungalows worden aan strenge kwaliteitseisen onderworpen en worden ook regelmatig door externen gekeurd.

Dank voor uw feedback. Op basis hiervan zullen we de specifieke bungalows onderwerpen aan een extra keuring en uw opmerkingen hierin meenemen.

Met vriendelijke groet, Sunclass Durbuy

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    7Fam van Schijndel29-12-2018

Echt Super!!

Wij waren hier met Kerstmis en kregen huisje nummer 21. Geweldig warm welkom met gezellige buiten lampjes en binnen alles versierd in kerst sferen. Huisje is van alle gemakken voorzien en modern verbouwd en ingericht. Goede bedden, vaatwasser was erg prettig. Al met al complimenten voor dit super huisje. Op het oog was alles schoon maar het kon wat ons betreft wat beter, het was best stoffig. Gezien je toch 42,50 moet betalen voor de schoonmaak. Zwembad was goed, receptie vriendelijk en mooie ligging. We waren in Luik geweest. Erg leuke kerst markt en leuke winkels. Kortom: aanrader!!

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 9Silvana15-11-2018

Prachtige cultuur en historie

Mooi vakantiehuisje zoals bij parken van keten. Erg aangenaam, dicht bij het stadje en bezienswaardigheden, zelf niet veel op de accomodatie geweest omdat we genoten van al dat moois erbuiten. Maar de accommodatie pima te doen om er niet van af te willen, genoeg te doen voor kinderen ook. Genoeg te doen zoals de Grottes van Durbuy bezoeken, het labyrint ook leuk voor de kids. Kayaken, fietsen genoeg te doen met heerlijk weer! Durbuy stad mooi om te zien, genoeg cultuur, historie en architectuur.

Leuke café tjes en restaurants waar je heerlijk kan eten.

Durbuy zeker het bezoeken waard!

Gereisd met partner in juni 2017

• 4Marjolein 23-10-2018

Nooit meer huisje nr. 99

Wij zaten in huisje nr. 99. Het huisje was ontzettend vies, overal lagen er stofwolken, haren en vlekken op de muren. Als wij een paar uur in het huisje zaten, zaten we te niezen van het stof. De bank was doorgezakt, prullenbak was smerig (werd naderhand wel schoongemaakt) en de koelkast en gaststel werkten niet naar behoren. Het was zeer oncomfortabel. Het huisje heeft een goede verf- en schoonmaakbeurt nodig. De mensen bij de receptie waren wel behulpzaam. Het bosrijke park op zich was netjes en de huisjes staan behoorlijk gescheiden van elkaar.

• 8Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Sunclass Durbuy, Directie, 13-02-2019

In uw geval hebben we gelijk de problemen ten aanzien van de schoonmaak kunnen verhelpen. Op basis van uw verdere feedback zullen we deze specifieke bungalows onderwerpen aan een extra keuring en uw opmerkingen hierin meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 7Maertens Laurenzo25-09-2018

Durbuy is mooi en rustgevend

De kamers vond ik echt niet proper Schoenen van de vorige loge rn andere spullen konden wij terug vinden in onze kamer en badkamer Eten was lekker

Gereisd met vrienden in september 2018

• 6Bob15-09-2018

Mooie omgeving en park is voldoende.

Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving. Huisje was prima, sommige liggen wel erg donker. Als je echt voor de rust komt moet je geen huisje nemen aan de zuid/zuid-oostkant van het park want het verkeer van de provinciale weg is daar duidelijk hoorbaar. In de omgeving zijn veel mogelijkheden om te wandelen of leuke dorpjes, kastelen etc. te bezoeken. De brasserie bij het park was van 3 tot en met 14 september wegens vakantie gesloten. Wij hadden het netjes gevonden als we dit vooraf hadden geweten i.p.v. nu voor een dichte deur te staan. Hierdoor was er op het park voor ons dus geen gelegenheid om even wat te drinken, een ijsje, frietje te eten etc. en dat viel ons tegen. Verder prima park.

• 7Onderkomen
    • 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Jonathan13-08-2018

heerlijke vakantie op een prachtige plek!

Het park is prachtig gelegen in het bos. Huisjes zijn erg leuk, veel privacy. Bij binnenkomst viel ons op dat de trapleuning los zat, dit gelijk gemeld bij de receptie (spreken hun talen goed). Binnen een uur werd de trapleuning gemaakt, chapeau! Dankzij de medewerkers die snel en adequaat reageren, hebben we hier een super vakantie gehad! Er is voor de kinderen genoeg te doen op het park. Ze kunnen zwemmen, voetballen, basketballen en nog veel meer, ze hebben zich prima zelf vermaakt, waardoor ook wij als ouders tot onze rust kwamen. Vanuit het park ben je zo in het stadje Durbuy, waar ook van alles te doen en te zien is. Door de goede ligging van het park ben je ook snel bij allerlei andere leuke dingen, zoals de grotten van Hotton, adventurepark en diverse kastelen. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

55 tips over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Marion , 11-08-2019

Boek niet direct via het park maar zoek online naar de vele andere mogelijkheden. Vaak zie je bij de particuliere aanbieders meer info over het huisje waardoor je wellicht beter kunt inschatten waar je wil zitten.
    Wij zaten in huisje 71 via Ardennen4All en dat was prima. Goede service vooraf en prima huisje

• Karin, 04-01-2014

Het kasteel Radhadesh is op loop afstand. Je kunt er heerlijk Indisch eten voor een behoorlijke prijs. Durbuy is een schattige stadje.

• lilyana, 16-05-2014

Een aantal supermarkten, bakkerij en slager zijn te vinden in in Barvaux. Daar is ook een heel goed Italiaans restaurant te vinden, zo langs de doorgaande weg.

60 vragen over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Jonathan Kremer, 20-01-2018

Huisje 169

Hallo, wij gaan in de zomer voor de eerste keer. Hebben huisje 169 toegewezen gekregen. Ik kan nergens foto's of een recensie vinden over deze bungalow. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Mvg, J. Kremer

• peter den horder , 12-05-2017

huisje op sunclass durbuy

wij hebben huisje 115 geboekt keek te laat naar zover is dit goed of andere suggesties we gaan met 6 volwassen personen . alvast bedankt . vriendelijke groet peter den horder .

• R.Smolenaers., 13-03-2017

Huisje 215-232-233-103-96-86 nog vrij

ik wil graag een huisje boeken,bovenstaande zijn nog vrij in de periode 9-6-2017. Wie heeft ervaring met een van deze huisjes? Alvast bedankt voor de reactie.

Vakantiepark Sunclass Durbuy info

• Aantal sterrenstersterster