Vakantiepark Sunclass Durbuy

TamaraS
4-3-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijk park in het bos, goed verzorgde bungalows en lekker dicht bij Durbuy. Genoeg te doen voor iedereen..

Heerlijk rustige jaarwisseling

Danielle en Markus
7-1-2018
  • Onderkomen8

Wij huurden dit huisje (nr. 41) rechtstreeks bij de vriendelijke eigenaren om de jaarwisseling daar door te brengen met z'n 2tjes. Het huisje heeft een heerlijk rustige ligging, niet te dicht bij de drukte van de receptie en dus weinig last van arriverende of vertrekkende auto's.

De eigenaren hebben er echt werk van gemaakt om een 'thuis' gevoel te creeeren. Een heerlijke bank, grote eettafel, fijne badkamer en keuken inclusief vaatwasser. De rust en stilte in de nacht is verslavend lekker. Vooral met Oud&Nieuw, waar je normaliter denkt dat je in oorlogsgebied verkeert, was het heerlijk stil dankzij het vuurwerk verbod.

Ik miste persoonlijk een goede WiFi verbinding. Hij is er wel, maar ik vind het 's ochtends zo heerlijk om de krant online te lezen, dat lukte helaas niet. Maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld.

We hebben geen gebruik gemaakt van de faciliteiten op het park dus ik kan niet inschatten of de andere recensies 'kloppen', maar het restaurant zag er niet aantrekkelijk uit. Geen probleem overigens, want in de keuken was voldoende aan keukengerei om zelf te koken.

Heerlijk verblijf!

Diana
17-12-2017
  • Onderkomen8

Net terug van een heerlijk lang weekend in ardennenhuisje163 op Sunclass park Durbuy. Fijn huisje in een mooie, bosrijke omgeving en van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden en een goede douche. Sfeervol ingericht met kerstversiering. Durbuy is een prachtig stadje en de kerstmarkt hier is een must-do.

Eenvoudig park mooi gelegen

Annemarie
7-10-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Park heeft leuke huisjes gelegen in een bosrijk park. Huisje waarin wij verbleven was eenvoudig en erg gehorig maar voldeed prima zolang je geen luxe zoekt. Park heeft eenvoudig zwembad en enkele sportvelden. De huisjes liggen vrij geïsoleerd dus veel privacy, nadeel is dat kinderen niet snel contact maken. Elke ochtend vers brood is heerlijk! Wij hebben wel na een slechte ervaring het restaurant vermeden, kwaliteit eten was niet slecht maar wachttijd absurd. Wel meermaals een ijsje gehaald in het restaurant waar we meerdere klagende gasten hoorde, jammer! In de omgeving is veel te doen, dus ook met slecht weer een goede omgeving. Wij gaan zeker nog wel een keer terug naar het park, weekend of weekje maar niet meer voor een langere periode.

Leuke omgeving, mooi park

Jane
13-9-2017
  • Onderkomen8

Je kunt hier veel leuke activiteiten ondernemen, zowel op en vanaf het park als in de directe omgeving. Het park is bosrijk en keurig onderhouden. Bij de receptie zijn ze servicegericht en vriendelijk. Bij Adventure Valley(erg leuk outdoor park vlak bij) zijn ze daarentegen bijzonder onvriendelijk.

Wij hadden huisje 43, dat was schoon, modern, compleet en sfeervol ingericht. Geen vaatwasser, wel een moderne badkamer met prettige douche. Het huisje had wat minder privacy, maar lag wel tussen het keurig onderhouden groen. Klein minpuntje was de geur van de bank, dat bleek uiteindelijk te komen door muizen die zich in de bank hadden genesteld. De receptie liet gelijk een apparaat plaatsen om de beestjes te weren, maar wij vonden het toch niet meer fris om op de bank te zitten en zijn daarom eerder vertrokken. We hebben hier niets meer van gehoord.

Op het park is het rustig en in de avond en nacht is het zeer stil op het park, je hoort ook geen omgevingsgeluiden van buiten het park. Huisjes zelf zijn van hout, waardoor elke stap kraakt. Met grotere kinderen is dit een erg leuke vakantiebestemming.

• Activiteiten6
  • Onderkomen6

wij zijn een week op het park geweest in de maand augustus, we hadden huisje 158 'villa Vink' het was een compleet huisje een prima plek om te logeren. De trap in deze huisjes zijn een uitdaging maar went toch redelijk snel enige echte min punt is de krakende vloer op de boven verdieping, stilletjes naar de wc gaan is er niet bij. Het park zelfs is keurigverzorgd en is er 2xdaags animatie in de ochtend voor de jonge kinderen en in de avond voor de hele familie,wij zijn twee keer naar knutselen gegaan en dat was prima voor de kleintjes. Het zwembad is klein maar, het water koud, de ruimte zelf was wel verwarmd en jammer genoeg waren er een aantal gasten die wel met ballen gingen gooien, druk springen en kleine kinderen zonder zwemluier lieten zwemmen met als gevolg poep in het zwembad, blijkbaar is toezicht vanuit het park wel nodig. Restaurant zijn we niet geweest, wel een aantal keer brood gehaald in het winkeltje wat van goede kwaliteit was. Het is een eenvoudig park waar de prijs ook naar is.In de omgeving is genoeg te doen voor jong en oud!

Mooi park, slechte service

Kim
6-9-2017
  • Activiteiten6

Het park is prachtig. Mooie omgeving, veel privacy bij je huisje en geen last van de vele mensen.

Service was bij ons zeer slecht. Op de eerste avond is er een theeglas geknapt met kokend water wat over mij heen kwam en resulteerde in 2e graads brandwonden. 4 dagen lang geprobeerd de manager te spreken. Tot op heden nog niks vernomen. Van de overige medewerkers kwam geen excuus af, werd er niet gevraagd hoe het nu ging etc. Een gratis ontbijt als excuus was al voldoende geweest. Recent een nieuwe mail gestuurd, hopelijk wordt deze wel beantwoord en wordt er alsnog een passende oplossing gezocht.

Voor ons dus niet heel succesvol, maar de locatie is prachtig en in het huisje is alles aanwezig.

Prachtig gezinsvriendelijk bospark.

Familie Van Lokeren
29-8-2017
  • Onderkomen10

In een echt Ardens bos op een boogscheut van Durbuy bevindt zich dit mooie park. Wij hebben doorheen de jaren heel wat vakantieparken bezocht en Sunclass steekt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. Niettegenstaande de vele aanwezige gezinnen konden we toch genieten van voldoende rust in deze groene omgeving. Van de twee speeltuintjes, springkasteel en het binnenzwembad konden onze kleinkinderen ten volle genieten. Het is ook aangenaam wandelen in en buiten het park. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De vernieuwde receptie, de vernieuwde parkwinkel en 'La brasserie du Parc' betekenen een meerwaarde voor Sunclass-Durbuy. Voor wie van een bungalow houdt, middenin een Ardens bos, met alle moderne comfort (o.a. radio-tv-dvd en wifi) en dichtbij winkelcentra als Barvaux en Marche-en-Famenne en Durbuy als toeristische topper is dit een aanrader.

• Onderkomen10

Wij verbleven in het Sunclass Bungalowpark van 21/8 tem 25/8 en hebben een fantastische midweek achter de rug. Leuk vakantiepark, mooie en nette bungalow en zeer vriendelijk personeel. Het park was bijna volgeboekt, maar hier was nauwelijks iets van te merken: het was er zeer rustig overdag en muisstil 's nachts.

Zalige privacy op het terras door de vele bomen. Het was de eerste keer dat wij in Sunclass boekten, maar zeker niet de laatste keer ... wij kijken uit naar ons volgend bezoekje, want wij gaan zeker terug. TOP!

Huisje (nummer 41) was geweldig!

Linda
27-8-2017
  • Onderkomen10

Wij (2 volw. 2 kleine kids) waren op het park begin augustus. Ons huisje (nummer 41) was erg schoon, modern en van alle gemakken voorzien. Elke maat pan, tot veel fijne verschillende glazen, kommen en mokken, staafmixer, grillplaat en tot groot genoegen van onze kinderen, een hele kast vol leuk speelgoed! Het terras is ruim, net zoals de badkamer met grote douche! In het restaurant is er een speelhoek aanwezig, er staat een luchtkussen en er zijn verschillende speeltuintjes. Het zwembad was prima voor de kinderen maar is wel aan een kleine update toe. Je bent zo in het super mooie oude stadje Durbuy en ook andere leuke dorpjes/stadjes en bezienswaardigheden zijn in de buurt. Een aandrader dus!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sunclass Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sunclass Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.