55 tips over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Marion , 11-08-2019

Boek niet direct via het park maar zoek online naar de vele andere mogelijkheden. Vaak zie je bij de particuliere aanbieders meer info over het huisje waardoor je wellicht beter kunt inschatten waar je wil zitten.
    Wij zaten in huisje 71 via Ardennen4All en dat was prima. Goede service vooraf en prima huisje

• Karin, 04-01-2014

Het kasteel Radhadesh is op loop afstand. Je kunt er heerlijk Indisch eten voor een behoorlijke prijs. Durbuy is een schattige stadje.

• lilyana, 16-05-2014

Een aantal supermarkten, bakkerij en slager zijn te vinden in in Barvaux. Daar is ook een heel goed Italiaans restaurant te vinden, zo langs de doorgaande weg.

• pimverzijl, 05-05-2014

Grotten van Han, kanovaren, mountainbike, Durbuy

• de Valk, 11-02-2014

Lekker dicht bij de nieuwe speeltuin.

• Familie Kooijman, 24-10-2013

Looproute boekje bij de receptie. Kan wel eens zijn dat routes deels onbegaanbaar zijn (zoals bij ons het geval was ivm regenval)

• nathalie, 10-01-2014

Kanovaren Kasteel van hari krishna

• marionverstraeten, 13-01-2014

Lopen naar het Harakrisna-kasteel Radhadesh en daar lekker vegetarisch lunchen.

• Eva, 30-12-2013

Durbuy heeft een erg leuk centrum. La Rouche leuk dorp en een leuk wildpark om door heen te lopen. Luik, zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

• Zwarte, 10-11-2013

Wildpark, Markt op zondag in Bomal erg leuk.

• stefenkelly, 25-09-2013

ourthe afvaren, durbuy verkennen

• S. Facee Schaeffer, 23-08-2013

De omgeving is erg mooi en de plaatsen zoals Durbuy en La Roche en Andenne zijn erg leuk. De Grotten van Han zijn ook een aanrader. Wil je gaan kajakken, abseilen en nog veel meer, maak dan gebruik van LPM, www.lpm.be. Alleen logeer niet op Sunclass Durbuy. Wil je dit toch doen, kijk dan op het internet bij de individuele eigenaren van de huisjes. Dan kan je jezelf een hoop ellende besparen. Het park krijgt van ons dan ook een 4, een punt van ons vieren voor de moeite.

• jan willem, 12-08-2013

ga eens geocachen in de buurt informatie op http://www.geocaching.com

• Stambulski, 04-09-2013

Het dorpje Durbuy zelf is erg leuk om te bezichtigen. En wij zijn zelf nog naar de Grotten van Hotton geweest.

• Anneloes Boers, 10-05-2014

Een mountainbike huren met een gids om door de prachtige Ardennen te toeren is een heel leuk uitje!

• jochem, 06-03-2014

Durbuy is echt de moeite waard; vooral in het weekend. Wel een beetje toeristisch maar veel gezellige terrasjes. Het kasteel van de Hare Krishna is op loopafstand. Er zijn interessante rondleidingen.

• Fam. Blauw, 22-06-2014

Er staat vogelvoer in het huisje dat je mag gebruiken. Durbuy is een heel gezellig stadje met veel terrasjes. Lekker wandelen in de omgeving van het park. Kanoën kan heel dichtbij, mountainbiken en karten ook.

• spb54, 17-02-2013

Jammer dat sommige wandelroutes te lang over verharde binnenwegen leiden. Misschien kunnen routes meer door de bossen uitgezet worden. Nu is het regelmatig achterom kijken. Maar dit doet niets af aan het huisje!

• [email protected], 14-07-2014

Adventure trip bij LPM in Duruy geboekt leuke ervaring rijker.

• s.sijs, 17-09-2013

het maisdoolhof leuk voor groot en klein

• cindy, 17-09-2013

Bij de receptie is voor nog geen 4 euro het wandelboekje "op stap" te koop. Hier staan leuke wandelingen vanuit het park of in de omgeving in.

• hup, 21-10-2012

Chateau van Modave, leuk voor gezinnen met kinderen en de Grotten van Han....wel een lange wandeling dus niet echt voor hele jonge kinderen.

• R, 21-10-2012
    • Park Chlorophylle is heel leuk met kinderen van 2-12 jaar
    • Bij receptie is 'n wandelboekje te koop met o.a. wandelingen die met kinderwagen goed te doen zijn.
    • Bij het nabij gelegen Hare Krishna-kasteel Radhadesh kun je heerlijk eten: de dagschotel kost 12 euro. Het is er niet "zweverig", maar wel mooi. Er is ook een speeltuintje. Mis ook de winkel niet.

Een anti-tip is wat ons betreft het Parc des Topiaires in Durbuy. Het is wel leuk om te zien, maar toegang en parkeren zijn te duur.

• nlreferrals, 13-10-2012

Durbuy is een leuke en mooie stad om een (half) dagje doorheen te struinen. Ook veel leuke restaurantjes en winkeltjes.

De grotten van Hotton waren erg indrukwekkend, het bezoeken waard.

• van der straeten , 01-10-2012

ik denk dat de herfst een mooi moment is om te genieten van de natuur met zijn bossen . ik hoop dat we vlug nog eens terug kunnen naar hetzelfde huisje .

• Ron en Berna Gabriël, 09-12-2012

Het plaatsje Durbuy is een leuke plaats wat op loopafstand ligt. Ook kun je een rondleiding krijgen bij de Hara Krishna in het plaatsje Somme. Zeer de moeite waard. Verder kun je naar de grotten van Han, de plaats Dinant en nog veel andere erg leuke dingen. En natuurlijk de vele wandelingen vanuit het park en in de hele omgeving. Alle informatie is in het huisje aanwezig. Ook zijn er veel restaurantjes in de omgeving.

• ladychat1979, 28-06-2013

La Roche Grotten van Hotton Durbuy Tegenvaller was Chateau Radhadesh (tenzij je interesse hebt in Hare Krishna cultuur)

• jose en peter, 22-07-2012

als je van rust houdt ? huisje 103 een zalige plek

• Thomas van 't Hoff, 30-03-2012

Goed te lopen naar Durbuy. Wel een stukje langs een drukke weg, maar dit is niet ver. Daarna leuk langs de Ourthe lopen. Je kunt ook bovenlangs naar Durbuy lopen, maar dit is volgens ons verder.

Tip: huisje 232

• pvdweerden77, 08-06-2012

Plopsaland Coo, Grotten van Hotton en Le Monde Sauvage

• Mathijs, 26-06-2012

Boek de accommodatie via de site van het park! Parc des Topiares valt tegen. Er is een mooie omgeving, bij de receptie zijn mooie wandelroutes te koop( we hebben er een paar gelopen).

• jansen, 28-02-2012

Bekijk op de zoover site welke huisjes goed zijn aangeschreven, de meeste zijn gerenoveerd, een enkeling nog niet.

• Rick, 27-10-2011

-De Grotten van Hotton -Durbuy -La Roche-en Ardenne -Luik -je kunt er kanoen en mountainbiken

• Anniek, 17-10-2011

Met t treintje in Durbuy naar het uitzicht punt! Voor 4 euro op en neer!

• jwhazenberg, 15-08-2011

mais labyrint in barvaux

een echte aanrader

• angeligue, 26-04-2010

Het park is echt mooi,koop een wandel boekje bij de receptie voor de omgeving. En vergeet niet het vers gemaakte ijs in durbuy,erg lekker.

• J00P, 07-08-2010

ga echt eens naar de Grotten van han. Het wildpark en de grotten zelf zijn heel mooi

• Jacco, 05-04-2009

Via ardennenbungalow.nl kun je veel extra informatie en tips opvragen van het park en de omgeving. Voor mijn voorbereiding heb ik hier veel aan gehad. Perfecte service.

• Inge Bosch, 05-07-2014
    • Luik -> 40 minuten rijden
    • Grotten van Hotton
    • wandelgids "wandel routes van Ria" , te verkrijgen bij de receptie. Staan leuke routes is van verschillende afstanden.

• diaan711, 26-08-2014

De tempel van de Radhadesh vonden wij geweldig. Wat een rust heerst daar!

• Jacco, 03-05-2015

Monde Sauvage in Aywaille

• M. Proost, 08-05-2015

Huisje 161 is zeker een aanrader, voor weinig geld echt een toplocatie in de ardennen. Ga ook eens naar het oude stadje Durbuy, wandel tussen de bergen langs de Ourthe of bezoek op woensdag de markt in Barveaux.

• Bibas, 09-07-2015

Niet alle huisjes zijn even gezellig of van alle gemakken voorzien.

Bezoekje aan Durbuy, is lopend goed te doen. Zondagochtendmarkt in Bomal, druk maar super gezellig. Recreatiebos Parc Chlorophylle Wildpark in La Roche en Ardenne

• g.vandevlekkert, 12-07-2015

Vanuit het park starten veel wandelingen maar veelal over geasfalteerde wegen. Je kunt beter starten vanuit de Tukhut in Sy. Ongeveer 18 km, maar dan maak je ook kennis met de echte Ardennen en uitdagende routes. Voor jongeren zit vlak bij het park DurbuyAdventure waar je kunt klimmen, boomcircuit ed. Score wel een kortingsbon van 20% uit de toeristengids die je krijgt. Bij LPM gril aan de weg waar het park ligt kun je betaalbaar eten. Supermarkt (ALdi en Carefour) op 4 km in Barvaux.

• Gaby, 15-09-2014

lees even goed de recensies welk huisje wel of niet te boeken!!

Het park is mooi gelegen, snackbar was zeer goed!

• Anke, 18-05-2015

Zwembad is basic. Met name aankleedruimte is marginaal en niet erg schoon. Handig om badjassen mee te nemen zodat je niet in de hokjes hoeft. Wij vonden het hare krishna kasteel interessant om te bezoeken. Leuk combineren met lunch in bijbehorende vegetarische restaurant. We hebben gekanoed (14 km) en gemountainbiked (15 km) via LPM. Prima geregeld en goed niveau voor de kinderen (10 en 12).

• Tonny, 06-04-2015

In de omgeving kun je ook leuk wandelen, mountenbike of wildwater kano, karten en scooters huren 500 m vanaf het park.

• daphne, 06-11-2014

Een bezoek aan Durbuy mag je zeker niet missen en ook Plopsaland in Coo is een aanrader voor als je met jonge kinderen gaat.

• Iris, 18-04-2015

LPM, Durbuy Adventure, Durbuy en natuurlijk wandelen en mountainbiken. Als jij je thuis wilt voelen, huisje 16. Maar dat is onze mening.

• matthijsbr, 13-09-2014

Restaurant la ferme des oliviers in Bende. Erg lekker eten en de beste van durbuy

• Yvonne, 08-12-2014

Bezoek de kerstmarkt in Durbuy

• Ewoud, 05-04-2015

Huisje 192 is zeer de moeite waard!

• Chris, 19-04-2015

Huur dit huisje met maximum 4 personen en bij voorkeur zonder ouderen die niet voldoende fit meer zijn om een belabberd smal en steil trapje naar boven te kunnen nemen...

• mureau, 12-08-2014

durbuy leuk stadje chocolade museum erg leuk

• Jacoba Veenstra, 18-07-2015

Wil je niet (te) ver en toch je in het buitenland wanen dan is dit een erg mooie plek om naar toe te gaan!