Vakantiepark Sunclass Durbuy ***

Review geschreven door Jane

Leuke omgeving, mooi park

Jane, 13-9-2017
  • Onderkomen8

Je kunt hier veel leuke activiteiten ondernemen, zowel op en vanaf het park als in de directe omgeving. Het park is bosrijk en keurig onderhouden. Bij de receptie zijn ze servicegericht en vriendelijk. Bij Adventure Valley(erg leuk outdoor park vlak bij) zijn ze daarentegen bijzonder onvriendelijk.

Wij hadden huisje 43, dat was schoon, modern, compleet en sfeervol ingericht. Geen vaatwasser, wel een moderne badkamer met prettige douche. Het huisje had wat minder privacy, maar lag wel tussen het keurig onderhouden groen. Klein minpuntje was de geur van de bank, dat bleek uiteindelijk te komen door muizen die zich in de bank hadden genesteld. De receptie liet gelijk een apparaat plaatsen om de beestjes te weren, maar wij vonden het toch niet meer fris om op de bank te zitten en zijn daarom eerder vertrokken. We hebben hier niets meer van gehoord.

Op het park is het rustig en in de avond en nacht is het zeer stil op het park, je hoort ook geen omgevingsgeluiden van buiten het park. Huisjes zelf zijn van hout, waardoor elke stap kraakt. Met grotere kinderen is dit een erg leuke vakantiebestemming.