Prachtig gezinsvriendelijk bospark.

Familie Van Lokeren
29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

In een echt Ardens bos op een boogscheut van Durbuy bevindt zich dit mooie park. Wij hebben doorheen de jaren heel wat vakantieparken bezocht en Sunclass steekt er wat ons betreft met kop en schouders bovenuit. Niettegenstaande de vele aanwezige gezinnen konden we toch genieten van voldoende rust in deze groene omgeving. Van de twee speeltuintjes, springkasteel en het binnenzwembad konden onze kleinkinderen ten volle genieten. Het is ook aangenaam wandelen in en buiten het park. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De vernieuwde receptie, de vernieuwde parkwinkel en 'La brasserie du Parc' betekenen een meerwaarde voor Sunclass-Durbuy. Voor wie van een bungalow houdt, middenin een Ardens bos, met alle moderne comfort (o.a. radio-tv-dvd en wifi) en dichtbij winkelcentra als Barvaux en Marche-en-Famenne en Durbuy als toeristische topper is dit een aanrader.