60 vragen over Vakantiepark Sunclass Durbuy

• Jonathan Kremer, 20-01-2018

Huisje 169

Hallo, wij gaan in de zomer voor de eerste keer. Hebben huisje 169 toegewezen gekregen. Ik kan nergens foto's of een recensie vinden over deze bungalow. Iemand die hier ervaring mee heeft? Alvast bedankt! Mvg, J. Kremer

• peter den horder , 12-05-2017

huisje op sunclass durbuy

wij hebben huisje 115 geboekt keek te laat naar zover is dit goed of andere suggesties we gaan met 6 volwassen personen . alvast bedankt . vriendelijke groet peter den horder .

• R.Smolenaers., 13-03-2017

Huisje 215-232-233-103-96-86 nog vrij

ik wil graag een huisje boeken,bovenstaande zijn nog vrij in de periode 9-6-2017. Wie heeft ervaring met een van deze huisjes? Alvast bedankt voor de reactie.

• A F Hazeu, 01-10-2016

Huisje 44

Heeft er iemand ervaring met huisje 44? Foto's. Gerenoveerd? Schoon? Dit wordt binnenkort onze eerste ervaring met Sunclass Durbuy. Geboekt via het park zelf, maar zie nu in de recensies dat er nogal wat verschillen zijn....

We hebben een aantal aanbieders voor Sunclass Durbuy voor je op een rij gezet:

• fam. van amelsvoort, 26-07-2016

huur

hallo weet er toevallig iemand nog een huisje te huur op het park voor een week. vanaf vrijdag 29 juli.

bvd. rien

• Es, 20-06-2016

Huisje 63

Hallo,

Is er iemand die toevallig weet of huisje 63 een beetje leuk is?

• J. Peters, 16-05-2016

welk huisje?

Wij willen met 4 personen 1 week vanaf 25 juli '16 naar Sunclass Durbuy. Ik lees veel verschillende recensies. Wie heeft er goede ideeën/ervaringen met de huisjes en kan mij een aanbeveling doen?

• Ries, 20-04-2016

Vissen

Is er in de buurt van het park een mogelijkheid om te vissen, en zoja is daar dan een vergunning voor nodig ?

• Angela, 13-04-2016

Huisje 128

Kan iemand ons iets vertellen over huisje nr. 128?

• Martin, 24-08-2015

Welk huisje

Ik lees verschillende meningen over de inrichting en schoonmaak vd huisjes. Bij welke site kan ik een huisje kiezen als ik dit boek?

Lonkie, 16-12-2015

als je bij ardennen-bungalow.nl boekt kun je voorkeuren opgeven en men kent veel van de huisjes