Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

Laatste review

Super

W veldhuizen,
17-12-2018

Hier kom je lekker tot rust in een prachtige omgeving.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin

44 reviews over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 in het Nederlands

Super

W veldhuizen,
17-12-2018

Hier kom je lekker tot rust in een prachtige omgeving.

Na éénmaal te zijn geweest, wil je meer.

Giel en Gerry,
16-12-2018

In het huisje vind je rust; geen verkeer in je omgeving.

Rustige en nette omgeving waar van alles te doen is.Mooi historisch stadje is nabij gelegen en is het veelvuldig bezoeken meer dan waard.

Mooie omgeving om fijne wandelingen te kunnen maken.

Super relaxed verblijf voor het hele gezin.

Familie van Hasselt,
16-12-2018

Heerlijk huisje ligt mooi in het groen en is goed bereikbaar met de auto als je spullen in en uit moet laden.

Ons gezin heeft in dit echt schone huisje een paar dagen heerlijk mogen genieten van de geweldige nazomer. Het huisje is zeer compleet, ruim genoeg voor een gezin met twee kinderen en is van alle gemakken voorzien voor zowel jong als oud.

De omgeving is erg leuk en is er voor iedere leeftijd wel iets te doen.

Zwembad is perfect, je kunt er ideaal oefenen met kleine kinderen die bezig zijn met hun zwemdiploma.

We hebben een erg prettig verblijf gehad en we hebben ook mede de prettige prijs, ondertussen al voor volgend jaar gepland.

Gezellig knus huisje in het bos.

Fam. Mayers,
11-12-2018

Gezellig, knus huisje in het bos. I.v.m. het weer veel spelletjes gedaan en met de auto op pad naar de leuke stadjes en dorpjes in de buurt. Het circuit van Spa en de grotten van Remouchamps een aanrader, onze kinderen vonden dat heel spectaculair. Ook de wandeling vanaf het park was erg leuk.

Zeer goed verzorgde bungalow.

Ivo Wesemann,
10-12-2018

Fijn huisje, voorzien van alle gemakken. Kinderbedje en kinderstoel aanwezig waardoor ook de kleine van alle gemakken voorzien was. De keuken biedt voldoende ruimte, evenals de badkamer. Enige uitdaging is de trap naar boven met een kleintje op je arm, prima te doen maar vergt wel wat concentratie. We hebben enorm genoten van her verblijf!

superverblijf

valerie,
8-11-2018

Zeer leuk met kinderen! De vele dvd's, spelletjes en boeken geven een meerwaarde. Ook de persoonlijke, warme inrichting werd zeer gewardeerd! We hebben een zeer mooie wandeling gedaan in bomal uit het wandelboekje aanwezig in het huis.

Fantastisch mooi huisje midden in de natuur

Astrid,
25-10-2018

Compleet ingericht huisje van alle gemakken voorzien. Zeer schoon en gezellig ingericht. Prachtig gelegen midden in de natuur. Ideaal als uitvalsbasis in de Ardennen.

Heerlijk genoten in een geweldig ingerichte bugalo

José,
2-10-2018

Zeer mooie ligging in schitterende omgeving, heerlijk tot rust gekomen.

een gezellig verblijf met alle gemakken voorzien

Nico Olsthoorn,
25-9-2018

De bungalow is mooi gelegen zo tussen de andere verschillend gelegen bungalows en ziet er zeer verzorgd uit.

Bij binnenkomst is er een praktische keuken waar er veel keukenspullen te vinden zijn

De woonkamer heeft een huiselijke sfeer en de comfortabele zitbank is na een dagje erop uit te zijn geweest prima om lekker te ontspannen met een boek of tv te kijken

De badkamer op de begane grond is zeer schoon en voorzien met wastafel ,toilet en douchecabine.

De centrale verwarming en ook de cv ketel werkt uitstekend wat toch wel belangrijk is.

De slaapkamers boven zijn keurig en schoon en op een aantal plaatsen is er een sensor verlichting die aangaat als je in het donker naar beneden wilt, zeker voor kleine kinderen ideaal.

Kortom het ontbrak ons aan niets tijdens dit verblijf

heerlijk genoten

Thomas,
5-9-2018

Wij waren aangenaam verrast over de gezellige inrichting en aanwezigheid van spelletjes films muziek etc. Ook was er genoeg te doen in de naaste omgeving wat ook duidelijk terug te vinden was in de naslagwerken in het huisje en het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.