Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132
8,8

37 reviews over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk genoten in een geweldig ingerichte bugalo

José
2-10-2018

Zeer mooie ligging in schitterende omgeving, heerlijk tot rust gekomen.

een gezellig verblijf met alle gemakken voorzien

Nico Olsthoorn
25-9-2018

De bungalow is mooi gelegen zo tussen de andere verschillend gelegen bungalows en ziet er zeer verzorgd uit.

Bij binnenkomst is er een praktische keuken waar er veel keukenspullen te vinden zijn

De woonkamer heeft een huiselijke sfeer en de comfortabele zitbank is na een dagje erop uit te zijn geweest prima om lekker te ontspannen met een boek of tv te kijken

De badkamer op de begane grond is zeer schoon en voorzien met wastafel ,toilet en douchecabine.

De centrale verwarming en ook de cv ketel werkt uitstekend wat toch wel belangrijk is.

De slaapkamers boven zijn keurig en schoon en op een aantal plaatsen is er een sensor verlichting die aangaat als je in het donker naar beneden wilt, zeker voor kleine kinderen ideaal.

Kortom het ontbrak ons aan niets tijdens dit verblijf

heerlijk genoten

Thomas
5-9-2018

Wij waren aangenaam verrast over de gezellige inrichting en aanwezigheid van spelletjes films muziek etc. Ook was er genoeg te doen in de naaste omgeving wat ook duidelijk terug te vinden was in de naslagwerken in het huisje en het park.

Het was een een geweldige week

Fokke weening
20-8-2018

Het was een zeer netjes verblijf een gevoel van thuis komen schoon en netjes .Bij aankomst kun je gebruik maken van reeds klaar staande koffie benodigdheden . Voor eventueel bij slechtweer waren er spelletjes dvd 's voor de kinderen en ook waren er prima bedden .

Supermooi huisje en omgeving met topactiviteiten!

André en Anne Baks
19-7-2018

Hallo iedereen!

Echt een aanrader, dit schitterende huisje in het bos in Durbuy! Wij zijn er voor onze huwelijksreis geweest! Echt genieten! En er zijn volop activiteiten in de buurt! Zo zijn wij wezen kanoën en zwemmen bij een stuwmeer in Nisramont, hebben we 2 grotten bezocht: grotten van Hotton en de grotten van Han, wezen railbiken in leykaul, In Monschau geweest voor zandsculpturen en een prachtig opgezette dierenmuseum en een bazar en glasblazerij, naar het labyrint van Barvaux geweest( als je het goed doet kom je met een geweldige verentooi thuis!), dagje naar de stad Luik en Namen geweest, naar Spa geweest grand prix race, in Vielsalm in subtropisch zwemparadijs geweest, watervallen van coo, kasteel in Bouilon met roofvogelshow, enz

Je bent gegarandeerd voor een prachtige vakantie als je hier boekt!

Lieve groeten André en Anne

Toch wel enigszins teleurgesteld

JP
17-7-2018

Benedenverdieping zeer ruim met o.a. een grote eettafel.

Bovenverdieping voor maximaal 4 personen. Met meer personen wordt erg krap.

Het tweepersoonsbed viel qua slaapcomfort tegen. Het bed is minder geschikt voor lange mensen. Verder rook de bovenverdieping niet erg fris.

En ook erg veel last van vliegende mieren gedurende de gehele week.

Compleet en gezellig huisje

Fam mak
10-6-2018

Alle papieren waren prima en snel geregeld, het huisje is werkelijk compleet er

is aan alles gedacht dat hebben wij als zeer prettig ervaren.

Heerlijk relaxed in de Ardennen

Fam Damen
26-2-2018

Mooie omgeving en genoeg te beleven in de buurt! Zwembad is eenvoudig en we hebben hier weinig gebruik van gemaakt. We hebben een heerlijke week gehad! Het ontbreekt je aan niets en als wij weer richting de Ardennen op vakantie gaan, komen wij zeker terug!

Overtrof de verwachtingen!

Karlijn
4-1-2018

Fijn en knus huisje. De eigenaren hebben veel moeite gedaan om het in de kerstsfeer te brengen, met veel succes!

Veel te doen in en om het huisje voor de kinderen (zoals vogels en zelfs eekhoorntjes voeren). Daarnaast is er in de directe omgeving genoeg te doen.Een wandeling naar Durbuy over de berg was voor de kinderen goed te doen.

Prima verzorgd en compleet

W Veldhuizen
12-12-2017

Het huisje was van alle gemakken voorzien en netjes,sfeervol en lekker rustig.

In het restaurant op de camping ook erg lekker gegeten.

Het contact met de verhuurder verliep ook prettig en vlot evenals de in en uitcheck op het park.

Volgend jaar komen wij graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.