Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

59 reviews over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

• 2019
    10Karina Bokstijn04-12-2019

Fantastisch!

Buiten het seizoen om is er veel dicht maar in het t huisje genoeg te doen aan alles is gedacht,en lekker wandelen! We gingen uit eten en konden er niet pinnen,dus neem cash mee! Minpunt was dat het zwembad echt ijskoud was,maar de vorige keren niet.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Ruud Sijmons25-09-2019

Heel fijn huisje met alles erop en eraan, top.

Het huisje ligt op een prachtige locatie, bij binnenkomst voelde het als thuiskomen met een mooi terras om heerlijk te relaxen, verder zag alles er spic en span uit en alles was keurig schoon (zoals dat dan ook hoort te zijn!) ook alle apparaten en dergelijke werkten prima zonder problemen. Het was voor ons de eerste keer, maar zeker niet de laatste, een echte aanrader voor mensen die van rust en wandelen houden, voor de rest zou u het eens zelf moeten ervaren.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Danny23-09-2019

een leuke plek en zeker waard om terug te komen

mooie omgeving, rustig verblijf, heerlijk om even lekker bij te komen. Adventure park om de hoek, durbuy op een straat lengte met veel gelegenheid om te eten en wat te drinken

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9F. Wolff23-08-2019

Super!

Dat het een prachtig huisje is en een mooie omgeving met leuke activiteiten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10MartinB17-08-2019

Genieten in de natuur

Een heerlijk en gezellig knus huisje. Zeer compleet ingericht, het ontbreekt aan niets. Leuk park en gewoon bij het huisje parkeren, ruimte zat. Prima zwembad. De kids en wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Gunther Spekschoor10-08-2019

Voor vele herhalingen vatbaar ! Geweldig

We waren aangenaam verrast door de ligging van het huisje ! Mooi verscholen en opgenomen in de natuur . Verder was het huisje overcompleet , zeer gezellig ingericht en bovenalles zeer schoon . Wij beleefden er een hele mooie week die wij zeker nooit zullen vergeten . Wandelen , geocachen en zelfs speleologie hebben we beoefend ........ vermoeiend , maar er na ....moe maar voldaan in de heerlijke bedden weer bijkomen om vervolgens fris en fruitig weer op pad te gaan . Kortom zeer geslaagde week voor herhaling vatbaar .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Henjes14-06-2019

Prima!

Gezellig huisje en mooi ingericht, alles is aanwezig. Ook op het park hebben we het erg naar onze zin gehad. Aardige mensen ook bij het restaurant/ de bar, gezellig om 's avonds nog even een drankje te doen. Prima uitvalbasis voor o.a een bezoek aan Durbuy.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Mathieu08-06-2019

Onze tweede keer hier!

Tweede keer dat we hier zijn geweest. Fijn huisje, van alle gemakken voorzien, tussen de bomen! Dichtbij het dorpje Durbuy, met veel activiteiten om de hoek.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Martine Colijn06-06-2019

Super gehad.

Goede ligging van het park t.o.v. Durbay. Huisje is van alle gemakken voorzien, ik heb niks gemist en dat zegt genoeg. Bedden lagen goed, zalig dat er horretjes voor de ramen zaten. Gezellige sfeer in huis en aanbod van kaarsjes om het nog gezelliger te maken. Handig dat er allerlei spelletjes, Dvd en boeken waren, moet je dat ook nog eens niet meenemen. Top.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 10fam de groot06-05-2019

Heerlijk huisje in de natuur.

Leuk gezellig huisje! Gezellig ingericht, met voldoende speelgoed, spelletjes en dvd,s Is zelfs met 2 volwassenen en 4 kinderen groot genoeg.. Omgeving prachtig, met leuke uitstapjes voor zowel jonge als oudere kinderen.. Park is simpel lekker rustig..houden wij van. Zwembad prima, voor de kleinste kinderen een klein waterspeeltuintje..

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

1 tip over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

• Frank en Anna, 12-09-2017

Wat is het leuk om in december het pittoreske Middeleeuwse Durbuy te bezoeken: op loopafstand van het park en compleet met Kerstmarkt en overdekte ijsbaan! De omgeving is zeer kleurrijk, het landschap gevarieerd voor mooie wandeltochten en voor de kinderen is het avonturenpark Durbuy Adventure een absolute must. Een kanotocht over de Ourthe (loopafstand) maakt de vakantie helemaal af waarna je gezellig kunt bijkomen in de knus ingerichte en schone, comfortabele bungalow huisje 132.

0 vragen over Vakantiehuis Sunclass Durbuy Huisje 132

Vakantiehuis info