Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49)
8,9

23 reviews over Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Aanrader!

Familie Heuvelman
14-7-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad! Een ideaal huisje met prachtig uitzicht. We hebben genoten van de vogeltjes op het balkon en echt kunnen opladen. Het vroor flink, maar het huisje was heerlijk warm en hardlopen langs de deels bevroren Ourthe was een prachtige ervaring. Onze dochter van 5 vond het ook super, er waren zelfs spelletjes aanwezig. Ook de Oranje Kabouter (DOK) viel bij haar erg in de smaak!

Zeer aan te raden!

In één woord....fantastisch!

Elly Oderkerk
17-6-2018

Een geweldig huisje. Goed verzorgd en alles erop en eraan. We zijn vaker op dit park geweest, maar dit huisje is toch wel de beste keus ooit geweest. Zeer vriendelijke eigenaren, die trots zijn op hun bezit. Een keurig, gezellig huis met een heerlijk terras. We gaan hier zeker weer naar toe. En onze vrienden ook.

Fantastisch! De nummer 1 ipv 49

Mehrad
8-6-2018

Een zeer leuke huisje met een enorm mooi uitzicht! Heel schoon, kindvriendelijk, modern en praktisch ingericht.

In de directe omgeving zijn er veel activiteiten te doen.

Mijn accu is voor de komende periode weer opgeladen en zullen zeker weer terug komen voor de volgende boost.

Echt puur genieten!

Fam. Meijer
10-5-2018

Fantastisch huisje, met een geweldig mooi uitzicht.

Super praktisch en zeer geschikt voor kleine kinderen.

Lekker schoon en verschillende terrassen. Helemaal top!

Aanrader!

Domien
25-4-2018

Gezellig schoon huisje, mooi uitzicht, goeie ligging, goede service. Heerlijke midweek gehad!

zeer geslaagd

christa bourgois
15-4-2018

Ik heb al meerdere huisjes in het park bezocht en dit is het beste, Dok is gewoon een huisje die met héél veel liefde en aandacht voor ruimte is ingericht.

De keuken is volledig ingericht met vaatwasser. Wat ook interessant is er is een apart toilet!!

Ik was hier een midweek met mijn 3 kleinkinderen en die hebben hier een leuke vakantie gehad, heel veel plaats om te spelen en er is speelgoed genoeg aanwezig, spelletjes, boeken, enz.

En dan het uitzicht dit is gewoon niet te beschrijven, mijn jongste kleinkind die pas 5 jaar is, zei oma : kijk eens wat een mooi zicht!!! het is werkelijk fantastisch op ieder moment van de dag verschillend, met dan de mogelijkheid van het éne terras naar het andere te gaan, om te genieten tot rust te komen de vogeltjes te horen fluiten en de eekhoorntjes te zien springen van boom tot boom.

In één woord zalig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Franca en Ton
8-4-2018

Mooi huisje op een prima plek in het park. Gezellig en compleet ingericht en schoon. Goede bedden en niet onbelangrijk met 4 personen, een apart toilet. Vanaf het terras en vanuit de woonkamer een fantastisch uitzicht. Vlot en prettig e-mail contact met de eigenaar. Mooie wandelingen in de directe omgeving.

Perfect voor kinderen

Ruben en Ilse
6-4-2018

Mooi en verzorgd huisje op leuk park met vriendelijke mensen. Genoeg te beleven voor kleine kinderen. Uitzicht vanuit huisje is super.

Fantastisch weekend gehad.

Guido en Roos
17-3-2018

schoon, ruim en goed onderhouden huisje met geweldig uitzicht over bosrijk dal. Huisje is werkelijk van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader!

Het kabouterhuisje

Naomi
7-3-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het huis van de kabouter. Het is prachtig en perfect schoon. We hadden bij de boeking ook het voorleesboek over De Oranje Kabouter gekocht en dat kunnen we iedereen aanbevelen. Onze dochter heeft genoten van de verhaaltjes! Wij hebben alleen maar lof over deze plek en komen volgend jaar zeker terug. Dit huisje is voor iedereen met of zonder kleine kinderen een heerlijke plek om een weekend of week door te brengen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) scoort een 8.87 uit 10 op basis van 23 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49)