Vakantiehuis
9,2

36 reviews over Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) in het Nederlands

We hebben enorm genoten, perfecte ligging

Ruth,
29-12-2018

Eén van de mooiere gelegen huisjes van het park, klein maar fijn! Het gezellig huisje heeft een fantastisch uitzicht omdat het hoger gelegen is aan de rand. Er stond een voederhuisje op het terras, verschillende vogelsoorten gezien...prachtig. Ook verschillende keren een eekhoorn gespot. Het huisje is heel kindvriendelijk, heel veel spelletjes aanwezig. Kleine huisjes, dus verwacht wel geen grote slaapkamers en de kamers zijn dicht tegen elkaar waar je elk geluidje van elkaar kan horen 😉 en niet vergeten: supervriendelijk eigenaars,nog een knuf aan de zwart-witte superlieve mascotte kat van het park, ook die gaan we missen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Een dikke 10 plus

Thijs,
25-12-2018

Niet ver van huis en er toch helemaal uit! Het chalet is een warme gezellige plek en als je er een keer bent geweest wil je zeker weten terug komen. Wij zijn alweer aan het aftellen naar ons volgende weekend Ardennen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Prima park en fijn huis

Philippe,
18-12-2018

Sinterklaas weekend gevierd met het gezin in dit gezellige kabouterhuis. We hebben het enorm naar onze zin gehad. De ontvangst bij de receptie was prettig en ook de boeking verliep duidelijk en soepel. Het park is schoon en wordt netjes onderhouden. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in december 2018

Warm aanbevolen

Geert,
14-12-2018

Naar jaarlijkse gewoonte een weekje relaxen in het najaar in de Ardennen. Dit jaar gekozen voor Duruby en omgeving. Fijne wandelingen gemaakt in een prachtige natuur!

Van meet af aan een goed gevoel gehad bij de keuze van deze bungalow: goed onderhouden, prachtig uitzicht en voorzien van alle comfort!

Een minpunt is dat je het goede weer en de zon niet kan reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Geweldig huisje in zeer mooie omgeving

Maria,
11-11-2018

De Oranje Kabouter is van zeer lieve betrokken mensen, die klaar staan met je te helpen mocht het nodig zijn. Het huisje heeft een fantastisch uitzicht, is mooi licht, schoon en van alle gemakken voorzien. Onze 3 kinderen hadden allemaal een mooi eigen bedje en plaats genoeg. De douche heeft heerlijk warm water. Onze kids hebben zich super geamuseerd op een regenachtige dag met de Knex, de Dvd's, puzzels en leesboekjes. In het 'op stap' boekje staan leuke dingen om te doen en te bezoeken. De wandelingen in het boekje zijn zeker aan te raden. Het park ligt in een mooie bosrijke omgeving. T.o.v. de andere huisjes die wij op het park gezien hebben blinkt deze voor ons er echt wel uit. Kortom een echte aanrader en voor ons rijp voor mss De Zoover award!

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Wij hebben genoten van een sfeervol en romantisch weekend. Het ontbrak ons aan helemaal niets. Aan elk detail is met zorg gedacht. Zoals waxinelichtjes, vaatwastabletten en goede bedden. Het huisje is zeer mooi en confortabel ingericht en de omgeving is prachtig!! Veel mogelijkheden om te wandelen. Goede tip Ninlingspo :-)

Kortom een a a n r a d e r

Gereisd met partner in november 2018

Zoals het hoort te zijn

Mark,
1-11-2018

Zoek je rust in de natuurlijke omgeving?

Zoek niet verder, hier heb je het gevonden.

Ideaal voor een weekje weg... zoals een vakantie hoort te zijn!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geweldig!

Brouns,
20-10-2018

De mooiste plek van het park om echt tot rust te komen in een tot nu toe voor ons het mooiste en meest luxe huisje!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor herhaling vatbaar !

Snoussi-De Smet,
12-10-2018

Een heel gezellig huisje! Alles was tip top in orde! Goed onderhouden, leuk gedecoreerd met een prachtig uitzicht vanop het terras (zeker bij zonsopgang). Ideaal om even tot rust te komen.

Eigenaars (Carry) waren zeer behulpzaam, vriendelijk en spontaan. Duidelijke afspraken, dus geen slechte verrassingen.

Website, Facebook pagina en zelfs een youtube filmpje zijn een plus!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Miranda Tromp,
26-9-2018

Heerlijk huisje op een prachtige plek met een schitterend uitzicht! Heerlijk rustig en van alle gemakken voorzien. Op ongeveer 4 kilometer van Durby, heel mooi om hier wandelend naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Sunclass Durbuy De Oranje Kabouter (nr. 49)