Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyHotels DurbuyHotel Sanglier des Ardennes

Hotel Sanglier des Ardennes

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sanglier des Ardennes voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 19 reviews

6.4VoldoendeScore uit 19 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

19 Reviews over Sanglier des Ardennes

• 5Sabine26-12-2014

zeer ontgoocheld over dit hotel!

Kamers veel te duur voor wat ze zijn; niet gepoetst bij aankomst( nà 16 u!); kamers ruiken niet fris, onvoldoende gepoetst, w.c.-bril nog vol spetters; bedsprei vol vlekken; limonadevlekken op de vloer: dus een natte dweil komt hier zeker niet aan te pas; kussens ruiken naar sigarettenrook; verf is overal van de muren: kortom voor die prijs mogen de kamers zeker terug eens opgefrist worden en goede poetsvrouwen hebben ze hier zeker Niet! Ontbijt had ook geen frisse uitstraling; geen verse fruitsap.

• 6pascale M.13-08-2014

Te duur voor wat je krijgt

Net terug van 2 dagen Durbuy in hotel Sanglier des Ardennes. Gelukkig aan voordelige prijs !! 95€ geboekt. Ik zou nooit de volle pot betalen voor de kamer. We hadden kamer 40 met terras en zeer mooi uitzicht. De kamers zijn verouderd maar toch met de nodige charme en gevuld met antieke meubeltjes. De badkamer eenvoudig maar de tegels mochten eens grondig afgewassen worden en de velux is ook aan vernieuwing toe. Jammer dat er geen douchescherm voorzien was. Moesten al zittend douchen in het ligbad. Het ontbijt is in een zeer mooie ruimte voorzien en is uitstekend voor zijn prijs. De wellness voor 20€ is veel te duur voor het zeer beperkte aanbod . Leuk dat die er is maar zou gratis moeten zijn voor residenten. Al bij al een leuk verblijf gehad maar net iets te duur voor dit hotel. Nochtans met de nodige opfrisbeurt en herstellingen heeft dit hotel zeker potentieel.

• 4Demeyer21-07-2013

Dit nooit meer

Hotel oogt deftig maar kamers zijn oud. Tja spinnenwebben moet je erbij pakken.Kamers zonder airco en dertig graden echt niet te doen.Maar het ergste vonden wij het gastronomische menu de optie kaas. 5 mensen van onze groep hebben deze genomen toen plots iemand melde dat er witte wormpjes zag bewegen niet te doen .Ons bord werd weggenomen en dessert kwam in de plaats.Gastronomische menu is niet zo gastronomisch zoals ze het lieten uitschijnen !VEEL geld voor wat het is 30 euro voor de optie wijnen vond ik na de menu extreem overdreven.De volgende dag de brunch zagen we weer talrijke vliegen over het eten kruipen.ik en ons gans gezelschap van 8 hebben het gehad.Bezint eer ge hier boekt 1600 euro was dit echt niet waard

• 5Allie17-08-2012

Zeldzame arrogantie!

Toegegeven, het eten smaakte goed, al weten ze het verschil niet tussen platte peterselie en koriander, maar wat een zeldzame arrogantie spreidde de bediening ten toon. Blijkbaar is het hier verboden alleen een tamelijk prijzig hoofdgerecht te nuttigen, en wordt het ook niet gewaardeerd als je geen fles wijn bij de maaltijd wil. De baas van het stel liep er bij alsof ze net vijf citroenen had opgegeten. En als je dan ook een uur op je eten moet wachten en vijf euro moet betalen voor een gewone fles leidingwater, dan is voor ons de lol er wel vanaf. De crêpe met suiker een paar straten verderop maakte gelukkig veel goed.

• 2verhoene15-08-2012

Nooit meer terug !!!!

Hotel oogt mooi bij binnen komen. Parking in de zomer een grote flop. Je moet gaan parkeren op pleintje en dit is betalend. Eigen parkeerplaats altijd volzet zogezegd. Onthaal nederlandstalig maar voor de rest niks. Personeel alleen in t frans plus de menukaart ook !!!Kamer was oudbollig zonder airco en niet echt proper. Veel betaald en geen kwaliteit. We gaan nooit daar meer terug !!!

• 8Ricky13-03-2012

culinaire uitvalsbasis met plenty natuur

Recent gerenoveerd. Niet alle kamers zijn 'gedaan'. Standaard kamers zijn gedateerd maar charmant. Kamers verschillen allemaal. De moderne kamers zijn fraai. Fijne badkamer. Schoon. Afwerkdetails (plintje, geen hotelinformatie, geen omgevingsinfo).

Bedden goed en fris. Houten vloeren dus wakker liggen van de bovenburen.

Receptie onder de maat. Uitgangspunt: u mag betalen maar wij zullen bepalen. Jammer. Kansen. Overboekt? Wij vertrekken geen spier.

Naastgelegen brasserie Fred is heel goed.

Bar/lounge gezellig, fraai uitzicht. Personeel moet je roepen maar daarna zit je goed.

Leuk gelegen aan plein met zeer veel culinaire mogelijkheden van hoge kwaliteit. Achterkant aan rivier. Leuk gelegen. Rustpunt.

Ontbijt: niet doen. 15,-- pp. Lekker 's ochtends naar boucherie en boulangerie wandelen en op kamer doen.

Geen koffie faciliteiten op kamer. Geen hotel info. Geen pen. Geen film. Geen gastvrije uitstraling. Dure minibar maar ruimte eigen flesje.

Doen maar aanbieding zoeken.

• 8Manon27-02-2012

Heerlijk weekendje weg

We hebben een gastrononomisch wellness arrangement geboekt, dat bestond uit een overnachting + ontbijt + 2x half uur behandeling in de wellness + 4 gangen diner. De kamer "tradition" was gedateerd, maar wel charmant. Jammer dat je niet staand in bad kon douchen (geen wandje of douche gordijn aanwezig). Wellness is helemaal nieuw en heerlijk om in te vertoeven. Geen zwembad. Behandelingen waren heerlijk. Het diner was ook erg goed en het restaurant is erg sfeervol.

Het stadje Durbuy stelt niet veel voor. Na een half uurtje lopen heb je het wel gezien, maar vele restaurantjes aan het plein om gezellig te gaan zitten en lekker te eten.

• 5Joris D'hoe28-01-2012

Sanglier des Ardennes: een AFKNAPPER van formaat

Hadden via mail een superior kamer geboekt (formule soirée evasion) aan 140€ p.p. per nacht. Bij aankomst bleek dat ze voor ons enkel een aftandse en muffe kamer hadden voorzien type "Tradition". Ze hadden zich vergist en dat ondanks onze reservering EN de bevestiging. De prijs in een kamer "Tradion" is normaal 125€ p.p. per nacht en bij wijze van geste wilden ze deze laten aan 115€. Na lang aandringen van mijn kant wilden ze de prijs laten zakken naar 215€ voor 2 pers. per nacht. Het was dat of terug naar huis. In totaal heeft het ons nog > 300 € gekost (aperitief,aangepaste wijn bij eten aan 30€ p.p. en een koffietje achteraf) Voor dat geld kregen we dus een kamer uit de jaren tachtig type "Fawlty Towers" en stel je van het eten en het ontbijt ook niet te veel voor. Voor het onbijt met je inderdaad door de keuken en de onbijtruimte is ongezellig met te luide radiomuziek. Dit hotel is een absolute afrader.

• 6NOEL17-11-2011

DECEVANT

ACCUEIL FROID REPOS ET SERVICE BON MAIS MENU GASTRONOMIQUE SERVI DANS LA PARTIE BRASSERIE AU DECOR FROID RAPPORT QUALITE PRIX TRES MAUVAIS

• 6Frans Saes02-10-2011

was vroeger beter

prachtige ambiance , lekker eten, personeel bot en ongeinteresseerd helaas

Hotel Sanglier des Ardennes info

Het complex