Villa Saint Amour

Villa Saint Amour

8.5Fantastisch

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Saint Amour?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Villa Saint Amour

• 7I. van Beijnen05-08-2013

zeer centraal gelegen

Huis is erg gedateerd tuin is helemaal geweldig hebben alleen wel de hondendrolletjes van vorige bewoner uit de tuin moeten halen,zit op een druk T splitsing toch heb je weinig last van het vele verkeer .Als je naast de confiturie het pad inloopt kom je beneden in Durbuy uit.De bedden vonden wij erg hard en de hoofdkussen mogen wel vernieuwd(2 reserve in de kast met een groot gat erin) Pas op als je door de schuifpui aan de straatkant naar buiten gaat afstapje is verradelijk. Bovenverdieping gezellig maar erg benauwd bij warm weer een ventilator/airco zou fijn zijn. Er zijn genoeg stoelen en tuinstoelen helaas maar 1 verstelbare tuinstoel met kussen. wat er ook veel waren zijn vliegen. Houd je van mountainbiken zit je hier goed wil je een gids dan zit er een in Barvaux ook je boodschappen doe je in Barvaux.Huisje staat op een mooie locatie.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10J.Suk30-07-2013

Gaan we nog weer eens naar toe!

Deze villa is modern en voorzien van alle gemakken. Ruime woonkamer en keuken. Beneden een 2 persoonsslaapkamer en badkamer, boven 2 slaapkamers, waarvan 1 met kinderledikantje en ook een badkamer. Leuke aangebouwde serre en opbergruimte in de garage. Ligt mooi ten opzichte van de landelijke omgeving en in een woonwijk. Tevens een jammakerij, uitkijktoren en toeristisch treintje in de straat. Het stadje Durbuy is via een 1,5 km lange weg te voet te bereiken, alleen de terugweg is wat zwaar bij een stijging van 13%. Voor boodschappen e.d. ben je aangewezen op het op 4 km afstand gelegen Barvaux. Dit is een levendig stadje. De service bij ardennenonline is prima en correct. De omheinde tuin wordt goed onderhouden, de hele villa en omgeving is zeer kindvriendelijk. Zelfs onze hond beviel het prima.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Amour voor je op een rij gezet:

1 tip over Villa Saint Amour

• I. van Beijnen, 05-08-2013

Huisje heeft geen internet Ga eten bij Vieux Pont lekker eten niet te duur vriendelijk personeel ook voor je hond en wifi .

0 vragen over Villa Saint Amour

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Balkon / terrasAanwezig
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
    • Overige servicesWasserette