Appartement
Appartement Residence des Recollets

We hebben een aantal aanbieders voor Residence des Recollets voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Residence des Recollets in het Nederlands

Prachtig!

Meta
26-6-2013

Zeer ontspannen. Een lang weekend in het appartement 'Çalme' van des Recolletes. We vonden de ruimtes heel mooi ingericht en voorzien van alle luxe. Maar nog wel helemaal in de mooie oorspronkelijke stijl. De slaapkamers waren sfeervol en onze dochter had een eigen badkamer samen met haar vriendinnetje. We zaten midden in Durbuy. Het kleinste stadje van de wereld. Meteen naast de voordeur zijn er leuke winkeltjes en restaurantjes. De auto is dus niet meer nodig. Bij de toeristeninformatie zijn boekjes met wandelroutes te verkrijgen. Genoeg mogelijkheden voor allerlei (korte) wandelingen. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

Fantastisch het appartement compleet ingericht en voorzien van alle gemakken, in een mooi dorp met een omgeving waar het heerlijk wandelen is. Een aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijke plek

marja wijker
6-1-2013

Zalig weekend gehad in dit moderne appartement met prachtig uitzicht vanuit het grote raam. Met drie volwassenen is het fijn om te beschikken over twee badkamers. Alle voorzieningen om de hoek, zoals verse broodjes en beleg voor het ontbijt, restaurantjes en kano vertrekplaats.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Appartement is van alle gemakken voorzien en heel sfeervol ingericht. We hebben werkelijk vier fantastische dagen gehad. Heerlijke wandelingen gemaakt van wel drie uur en iedere avond heerlijk gegeten in een van de vele restaurants om de hoek. Veel te doen in de omgeving

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Een plek om naar terug te keren!

Rene
17-12-2012

Door vrienden hierop geattendeerd. Het complex is nieuw en net klaar. De ruimte van de gemeente er omheen is bijna klaar. Het ligt aan de buitenkant van het stadje, maar toch middenin het centrum (dat kan in zo'n klein stadje...)

Afgelopen weekend zijn wij daar geweest, midden in één van de weekenden dat er een kerstmarkt in Durbuy was.

Er was niets te veel gezegd. Wij logeerden in nummer 8, La Tranquillité. Dit appartement is ruim en heel leuk ingericht en van alle gemakken voorzien (combi-oven magnetron, vaatwasser, kabel tv met enkele NL zenders, DVD en draadloos internet).

Wij hadden het niet nodig, omdat we met zijn tweeën waren, maar als je met vrienden gaat, zijn de twee badkamers en twee aparte toiletten echt een uitkomst.

De auto kan helaas niet voor de deur, maar gelukkig kan je wel even voor de deur uitladen. Parkeerplaatsen in de buurt zijn er voldoende. Een mooie omgeving met wandel- en mountainbikemogelijkheden.

Gereisd met partner in december 2012

Fantastische plek!

Leonie Koomen
20-8-2012

Erg fijn appartement van alle gemakken voorzien; 2 toiletten, 2 badkamers, comfortabele bedden, complete keuken, gratis WiFi, spelletjes, grote TV, DVD-speler en zelfs een aantal films; én ook nog eens leuk ingericht. Prachtige ligging aan de rand van het stadje Durbuy, langs de rivier l'Ourthe (leuk om op te kajakken bij mooi weer) en uitkijkend op een rotswand die 's avonds verlicht is! Wij gaan zeker nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence des Recollets in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence des Recollets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.