Vakantiehuis

5 reviews over Vakantiehuis Poppenhuis in het Nederlands

Mooie vakantiewoning

Fam Suk
9-8-2015

Gezellige authentieke Belgische vakantiewoning.

Knusse indeling.

Door de vele op- en afstapjes niet geschikt voor kleine kinderen of senioren.

Mooi uitzicht richting de ourthe en het park.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuk maar opgelet met kindjes

L&S&S
11-5-2011

Gemiddeld 8/10 waarbij de score naar beneden wordt gehaald door de beperkte kindvriendelijkheid.

GV (straatniveau) : ruim salon. 1e V: inkom - (3 trapjes op) keuken & eetplaats – (4 trapjes af) zithoek –grote slaapkamer - krappe badkamer met groot ligbad - toilet. 2de V : 1 GR en 1 KL slaapkamer. Een gemetste spiltrap verbindt de 3 niveaus.

We betaalden 330€ voor een WE (3 nachten) alles incl. OPM1 : het was 9 graden in het huis & omdat er niet kan gecompartimenteerd worden (enkel de slaapkamers en sanitair hebben deuren, rest is 1 grote ruimte) betekende dat de 1ste avond koukleumen. OPM2 : buiten keukengerei is er niks voorhanden zoals zout, suiker, toiletpapier.

Kindvriendelijkheid: met een kind dat nog geen trappen/trapjes kan doen, is het Poppenhuis te gevaarlijk. De spiltrap heeft geen leuning & kan niet afgesloten worden van de leefruimte die zelf ook 3 niveaus heeft met trapjes. Hiervoor wordt niet gewaarschuwd op de boekingssite terwijl je er wel een kinderbed kan huren.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

leuke, nette, goedingerichte woning

sigrid
11-5-2010

Het poppenhuis ligt langs de weg tss Barvaux en Durby aan de rand van het centrum. Mooie propere woning maar niet geschikt voor kleine kinderen (trap).

Het was een prachtig weekend , genoten van alle comfort en het mooie zonnige tuintje.

Gereisd met vrienden in mei 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Poppenhuis voor je op een rij gezet:

karaktervol huis in het centrum van Durbuy

Devloo Els
25-8-2009

voor herhaling vatbaar, prachtig uitzicht over de Ourthe

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2004

We zijn er in juni 2004 geweest voor een weekend en het is ons goed bevallen. Gezellig ruim huis met mooie tuin en op loopafstand van het centrum en kanoverhuur e.d. Jammer dat er geen supermarkt en pinautomaat in Durbuy zijn.

Gereisd anders in juni 2004

Vakantiehuis info

• AdresRue Comte d'ursel 47 6940
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Poppenhuis in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Poppenhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.