Villa Maison Lindbergh

Villa Maison Lindbergh

8Fantastisch

België, Luxemburg, Durbuy

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Maison Lindbergh?

8Fantastisch

Tonen op kaart

2 reviews over Villa Maison Lindbergh

• 0Annette09-08-2010

Fantastisch, maar enkele minpuntjes

Mooi huis van alle gemakken voorzien en mooi gelegen met grote tuin. Mooie omgeving waar je veel kan doen. Huisdieren waren toegestaan, maar dat hebben we ook echt gemerkt! Er was niet goed schoongemaakt en overal waren er hondenharen te vinden. Ook op het terras lag er uitgesmeerd poep. Voor het bedrag wat je voor de schoonmaak betaald verwacht je dan ook dat je het huis netjes aantreft. Wij zijn daarom ook na 1 nacht weggegaan. De touroperator had al meteen een praatje klaar over de schoonmaak, wat ik ook al verwacht had. Voor mij nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Fam.M.Sterk17-08-2007

Mooi compleet huis op een schitterende plek Beetje Belgisch schoongemaakt dus niet helemaal helder en wel wat kapotte dingen in huis.Behoort bij Residence Durbuy Wij hebben een goede vakantie gehad met prima weer dus waren blij met de grote tuin.Omgeving prachtig.Mooi eenmalige vakantie!!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Lindbergh voor je op een rij gezet: