Villa Maison Lindbergh

Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Maison Lindbergh voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Maison Lindbergh in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastisch, maar enkele minpuntjes

Annette
9-8-2010

Mooi huis van alle gemakken voorzien en mooi gelegen met grote tuin. Mooie omgeving waar je veel kan doen.

Huisdieren waren toegestaan, maar dat hebben we ook echt gemerkt! Er was niet goed schoongemaakt en overal waren er hondenharen te vinden. Ook op het terras lag er uitgesmeerd poep. Voor het bedrag wat je voor de schoonmaak betaald verwacht je dan ook dat je het huis netjes aantreft. Wij zijn daarom ook na 1 nacht weggegaan. De touroperator had al meteen een praatje klaar over de schoonmaak, wat ik ook al verwacht had. Voor mij nooit meer!

2007

Mooi compleet huis op een schitterende plek Beetje Belgisch schoongemaakt dus niet helemaal helder en wel wat kapotte dingen in huis.Behoort bij Residence Durbuy Wij hebben een goede vakantie gehad met prima weer dus waren blij met de grote tuin.Omgeving prachtig.Mooi eenmalige vakantie!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Maison Lindbergh in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Maison Lindbergh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.