Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

10 Reviews over LPM2 Sporthotel

• 8Jespers09-07-2018

Goed voor kort verblijf

Wij logeerden hier 2 nachten in een driepersoonskamer. De kamer is niet heel groot maar voldoende om comfortabel te slapen en van alle gemakken voorzien. Goede douche, voldoende opbergmogelijkheden, goed bed, wifi en tv waar je ook Eén kan op kijken. Het personeel is heel vriendelijk en soms ook Nederlandstalig. Het hotel ligt op 2km afstand van Durbuy centrum, te voet goed te bereiken via een aangenaam wandelpad.

• 2Koen Van Hoof28-08-2016

claustrofobisch kleine kamer

claustrofobisch kleine kamer (het dubbele bed was slechts langs 1 van de vier kanten bereikbaar) op de derde verdieping in een hotel zonder lift... Geen verluchting mogelijk... 's morgens een leuk uitziend ontbijt... helaas was ik niet de enige die dat vond... een zwerm vliegen had hetzelfde idee.... Het restaurant op zich is leuk. En je wordt er bediend in het nederlands.

Voor deze prijs is er daar in de buurt, veel beter te vinden.

• 7Xavier28-06-2015

vriendelijk personeel maar zeer lawaaierig

Wij verbleven 2 nachten in het hotel met een kindje van 7. Het ganse weekend was het personeel supervriendelijk en behulpzaam en de kamer was zeer aangenaam, maar dit woog jammer genoeg niet op tegen het enorme lawaai van het drukke kruispunt waar het hotel gelegen is, en zeker niet tegen het lawaai van het restaurant op de benedenverdieping van het hotel. En met de ramen dicht slapen was geen optie daar er geen airco aanwezig is.

• 6Nico De Troyer28-06-2015

Matig en veel geluidsoverlast

Goede ontvangst en leuke kamers maar helaas een zeer slechte nachtrust door geluidsoverlast. Doordat er geen airco op de kamer is zet je de ramen wat open maar dan hoor je elke auto langs de drukke baan passeren en heb je bijzonder veel last van het geluid uit de onderliggende bar. Tijdens ons verblijf werd er tot 1u30 's nacht lawaai gemaakt door de gasten van de bar waardoor een goede nachtrust uitgesloten was!

• 9frank put04-06-2014

ideaal hotel met de sportclub

Lpm2 in Durbuy is ons zeer erg bevallen , wij waren er met onze wielerclub wtc Steenoven uit Koersel met 29 mensen en iedereen dik tevreden dus wij komen zeker terug.

• 9Ronny Klein - Geraardsbergen09-08-2013

Prijs kwaliteit dik in orde

We hebben 4 dagen verbleven en de service en eten was uitstekend, vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.

• 9Diana27-05-2013

Luxe jeugdherberg

Wij sliepen met 8 dames op een groepskamer, gelukkig waren er geen andere gasten in deze kamer. gezellig met stapelbedden. Een soort van kamp gevoel. Het ontbijt was super. En het dinner in het BBQ restaurant was top, bediening had het wel wat druk, maar het smaakte super. Jammer dat het niet op loopafstand van Durbuy centrum ligt.

• 9TjipR17-09-2012

Prima hotel met heerlijk eten!

Afgelopen weekend met vrienden gegolfd op Five Nations en Durbuy. Voor het eerst naar dit hotel, gevonden via Google. Ligt tussen de banen in. Een nieuw hotel met mooie schone kamers en een heerlijke douche. Prima bedden en eenvoudig maar lekker ontbijt. 's Avonds gaat de grill aan en dat weten de bewoners van Durbuy e.o. ook. Niet alleen hotelgasten genieten van fantastische spareribs en malse Angus beef, ook voorbijgangers en inwoners vullen het restaurant.

Prima prijs voor een prima hotel. Eenvoudig, maar goed, een aanrader.

• 9yves cochez14-08-2012

uitstekende prijs-kwaliteit ideaal met kinderen

vriendelijke ontvangst, ruime kamers, lekker eten ook het ontbijt was goed

• 9Saskia Boeren-Haagen12-09-2011

Zeer gastvrij gemoedelijk hotel bij durbuy!

Wij hebben overnacht in een familiekamer. Verzorgd en schoon. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zelden zo meegemaakt! Heerlijk ontbijtbuffet en goede ligging , alles dichtbij Durbuy maar ook de Ourthe.

Hotel LPM2 Sporthotel info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar