Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over LPM 3

• 10Frank11-12-2011

Toppertje !!!!

Zoekend naar een lokatie in de Ardennen kwamen we terecht bij LPM 3. Dit adres hadden we gekregen van meerdere kenissen uit het bedrijfsleven die daar regelmatig kwamen.

• 10Jasper Casier22-03-2011

Fantastisk sted!

LPM3 er helt sikkert et besøg værd. Ikke nok med det er et nyt luksus, super moderne sommerhus i verdens ældste by, så er det samtidig også i samarbejde med LPM1, Belgiens største Adventure Park!

Hvis man har brug for at få adrenalinen, eller bare pulsen op efter en lang hyggelig eftermiddag på en af de mange terasser, kan man sammen med en uddannet LPM guide tage på diverse adventure sport! Alt dette er muligt med dansk instruktør/guide!!!

-Kajak -Mtb -Klatre -Death Ride -Rappel -Grotter -Højde-piste

Hvis man ikke synes godt om Hottub i baghaven, eller hvis man synes fladskærmen er for stor i værelset, så skal du ikke være bange, der er noget for en hver smag!

• 10Fabienne20-10-2009

Geweldige plek aan de rand van het dorp.

Het vakantiehuis is een zeer gezellig onderkomen voor een grote groep. Door de strakke inrichting voel je de ruimte ondanks dat je er met een grote groep leeft. Zeer kindvriendelijk (jongste kind 10jr). De service was uitmuntent alles was voor ons mogelijk. Activiteiten worden super geregeld. 1 avond hebben we via de organisatie eten laten bezorgen, was heerlijk. Dankzij de sfeer en de organisatie hebben wij een fantastisch weekend gehad. Een echte aanrader!

• 8Sophie15-09-2009

Aardige groepsaccomodatie

Leuk huis in centrum van Durbuy. Mooi ingericht, maar best prijzig voor wat je krijgt. Hou zelf wel meer van mooie vergezichten vanuit je vakantiewoning, maar voor een weekend met vrienden prima.

• 10H Doornbos14-09-2009

fantastisch mooi design en super goede service

We hebben hier een top weekend gehad na onze bruiloft met een aantal van onze gasten. Super mooi huis met uitmuntende service. (Bijna) Alles is te regelen. Veel leuke activiteiten te doen in de buurt en een erg leuk plaatsje. Wij waren heel erg tevreden

Vakantiehuis LPM 3 info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)