Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis LPM 3 in het Nederlands

Toppertje !!!!

Frank
11-12-2011

Zoekend naar een lokatie in de Ardennen kwamen we terecht bij LPM 3. Dit adres hadden we gekregen van meerdere kenissen uit het bedrijfsleven die daar regelmatig kwamen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Geweldige plek aan de rand van het dorp.

Fabienne
20-10-2009

Het vakantiehuis is een zeer gezellig onderkomen voor een grote groep. Door de strakke inrichting voel je de ruimte ondanks dat je er met een grote groep leeft.

Zeer kindvriendelijk (jongste kind 10jr). De service was uitmuntent alles was voor ons mogelijk. Activiteiten worden super geregeld. 1 avond hebben we via de organisatie eten laten bezorgen, was heerlijk. Dankzij de sfeer en de organisatie hebben wij een fantastisch weekend gehad. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Aardige groepsaccomodatie

Sophie
15-9-2009

Leuk huis in centrum van Durbuy. Mooi ingericht, maar best prijzig voor wat je krijgt. Hou zelf wel meer van mooie vergezichten vanuit je vakantiewoning, maar voor een weekend met vrienden prima.

Gereisd met vrienden in mei 2009

We hebben hier een top weekend gehad na onze bruiloft met een aantal van onze gasten.

Super mooi huis met uitmuntende service. (Bijna) Alles is te regelen. Veel leuke activiteiten te doen in de buurt en een erg leuk plaatsje. Wij waren heel erg tevreden

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis LPM 3 in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis LPM 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.