Géén boekingskosten

Hotel Le Petit Somme

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Petit Somme voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 6 reviews

7.5GoedScore uit 6 reviews

6 Reviews over Le Petit Somme

• 5Myriam Calcoen12-08-2013

Eerst vliegenjacht, dan slapen

Hotel Petit Somme is meer een gastenverblijf. Kamer lag aan overkant in apart gebouw. Zolderkamer met ligbad, moeilijk om rechtop te staan gezien dit een zolderkamer is. Kamer zat vol met vliegen, elke dag opnieuw. Er wordt haast niet gepoetst, bed wordt toegelegd en bad uitgedroogd. Vloer wordt niet geweild. Ontbijt is heel karig, enkel mini-broodjes worden afgebakken. Klein mandje op tafel, wel vers fruitsap maar enkel kleine sneden kaas en ham. Omelet wordt op verzoek klaargemaakt. Er staan kleine potjes yohurt en een paar stukken fruit. Niks speciaals aan dit verblijf, er zijn betere adressen dan dit. Misschien beter boeken bij een groter hotel...

• 4Martin van der Stokker03-08-2010

Nooit meer. We hadden een kamer voor 2 personen.

Een overnachting in Petite Somme. Dagje fietsen en dag golfen. Bij aankomst verzocht om een extra deken in het bed: twijfelaar en wiebelbed, omdraaien in je slaap, andere wakker!!. Nee een extra deken kan niet. Service een 3. We kregen te verstaan dat de kamer compleet was. s' Nachts niet geslapen. Kamer was ruim, maar type zolderkamer, met scheef aflopend plafond. Douche was zittend douchen, vanwege zolderdak. Muffe kamer, met veel vliegen. Kamer een 2. Herrie, buiten was compleet. Verkeersweg: op zondag 5 motoren per minuut. Ook snachts ging de herrie door. Prijs op internet was 65 eur. Bleek 85 te zijn. Ontbijt was goed. Ligging tav Durbuy ook, maar als fietser ben je in die omgeving aangeschoten wild, ook niet meer. Volgende keer niet dit. Na een dag fietsen hadden we s avonds beter gewoon naar huis kunnen gaan, 200 km weliswaar. Of naar Hotel Bloemendaal in ZL. Ik begrijp niets van die 9,3.

• 9Veroke en Guy21-09-2009

Een topper

Een topper,

Wij waren er van 4 tot 6 sept.2009 Kamer was heel knus, zéér netjes. Mini-bar was heel voordelig kwa prijzen, er zit echt héél veel in. Koffie en thee zijn gratis ! Informatie over de omgeving en activiteiten zijn te vinden in de kamers. De gastvrouw is supervriendelijk en spreekt zéér goed nederlands. Ontbijt is in een héél knusse ruimte MET vers geperst fruitsap, en alles wat je maar van ontbijt kunt wensen. Gewoon...zalig om daar wakker te worden en super om zo verwent te worden met een ontbijt...inclusief de krant van de dag...super gewoon ! Wij vinden het zeker een aanrader voor een weekendje weg !

• 10Fam Cordenier - Vergote03-08-2009

Rustige aanrader

Dit hotel, dat in feite een veredelde B & B is, ligt prima voor mensen met eigen voertuig. De kamer voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen, ook de badkamer. Wat zeer positief is, is het feit dat de prijzen van uitgebreid assortiment van dranken in de minibar, zeer democratisch waren. Bij onze aankomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw. Bij het ontbijt was er vers geperst fruitsap (waar vind je dit nog ?) en heerlijke koffie. Prijs/kwaliteit een grote aanrader ! Complimenten aan de gastvrouw voor de service !

• 8Franckx17-11-2008

Aangenaam

Mooi aangeklede en praktische, ruime suites. Goed bed, groot genoeg en extra dekens en kussens zijn voorzien. Mooie badkamer met bad en douche. Het ontbijtbuffet was verzorgd en er was voldoende keuze. Enig minpunt was het lawaai van voorbij rijdende wagens en de hoorbare geluiden van (luidruchtige) buren.

• 9G. van Hierden05-08-2008

Super mooie suite

heerlijk ruim, mooie badkamer, heerlijke prive jacuizi. Erg schoon en heerlijk ontbijt.

Enige minpunt was het bed, bank sliep beter.

Hotel Le Petit Somme info