Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyHotels DurbuyHotel Le Clos des Récollets

Hotel Le Clos des Récollets

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Clos des Récollets voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 8 reviews

7.6GoedScore uit 8 reviews

8 Reviews over Le Clos des Récollets

• 8R & D09-04-2017

Een aanrader !

De ligging is super en prachtige omgeving. Winkels en restaurants om de hoek. Mooie gerenoveerde kamer. Modern ingericht en schoon. Zeker niet te klein. Wij hadden een kamer met een groot raam en uitzicht op de knusse straatjes. Het diner was voortreffelijk. Het ontbijt wat gewoontjes. Je verwacht in een hotel wel een roereitje of vers fruit. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Ico29-12-2013

Zeer lekker gegeten, piepkleine kamers.

Gastronomisch menu gegeten & blijven slapen. Vooraf een wandeling gaan maken, ligging is immers ideaal! Service aan de receptie is vreemd. Je moet geluk hebben iemand te treffen. Raar maar waar... De kamers zijn piepklein. Wel prima bedden & zeer verzorgd en proper!! Gastronomisch diner was top! Erg lekker gegeten, prima bediend geweest, echt de moeite waard. Het ontbijt was gewoon: wat je kan verwachten.

• 8ico29-12-2013

Zeer lekker eten, piepkleine kamers

• 6Leen19-09-2012

Veel geduld hebben!!!

Bij ons is het al een tijdje geleden dat we er logeerden,doch ik zie dat de commentaren nog steeds dezelfde zijn:wij dineerden ong.6 uur!!!Veel te lange wachttijden en na opmerking,onvriendelijk personeel.Kamers sterk verouderd en bij het ontbijt onvoldoende bijvulling:op = op!!! Prijs/kwaliteit:dikke onvoldoende!!!

• 8Viviane05-05-2011

H & V

Gastronomisch menu met aagepaste wijnen. Tussen aperitief en tweede gerecht iets meer dan 2u wachttijd. Na opmerking personeel niet meer zo vriendelijk. De fijne keuken kon de sfeer niet goed maken.

• 6Linda03-11-2009

Prijs/kwaliteit niet correct

We hebben het restaurant al meerdere malen bezocht en absoluut 'top' al hebben we dit maal met het gastronomisch menu > 4 uur aan tafel gezeten, wat toch net te veel was. Rustiek, moderne en warme sfeer in resto en ontbijt zal is zeer aangenaam. Dit is COMPLEET TEGENSTRIJDIG met het niveau van de kamers. Dit is ONDERMAATS : kamers zijn niet alleen volledig verouderd, maar het minimimaal comfort is ook niet meer aanwezig. vb : gat in het plafond waar water naar benden sijpelde als de bovenburen een douche nemen, luchter waarvan de electrische bedrading blood hangt, stopcontacten die quasi uit de muur hangen, zeer gehorig : elke stap van de bovenburen kan je horen. Hoteluitbater vertelde ons dat de kamers op de 1ste verd in 2010 volledig zouden vernieuwd worden. Dit is absoluut een must, maar MOMENTEEL is de prijs absoluut niet in verhouding tot de kwaliteit van de kamers en af te raden om te verblijven. RESTO is MEER DAN OK.

• 9k & f24-07-2008

mooi hotel met fijne keuken

Wij waren er vorig jaar in november. Een mooi klein hotelletje met een heerlijke fijne keuken. Een oud klooster verbouwd in een hotel. Vandaar oud en krakende trappen, die toch ook zijn charmes heeft. Wij gaan daar zeker es terug.

• 8linda14-04-2007

romantisch gelegen hotelletje in centrum durbuy. oud dus gehorig maar zeer sfeervol.vriendelijke bediening. restaurant bijzonder goed. culinaire hoogstandjes sommige gerechten zien er zo fraai uit dat het haast zonde is om het mes erin te zetten. ontbijt prima. een aanrader als je er even tussen uit wilt om bij te komen en te genieten

Hotel Le Clos des Récollets info

Het complex