Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

10 Reviews over Le Bariton

• 8Jos Lenaers19-08-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Knus huisje (helft van een dubbelwoonst) met terras, zonnetuintje ligt iets verder, geschikt voor max 4 personen. Veel trappen binnen en buiten, dus voor mobiele mensen en opletten met peuters en kleuters! Meer dan voldoende keukengerief en bestek aanwezig evenals kuismateriaal, afwasproducten, kruiden enz. geen oven wel senseo, koffiezet, broodrooster, waterkoker, radio/cd, dvd, smart tv met internet, goede wifi en een zalig bed. Vriendelijke ontvangst met voldoende uitleg over verblijf, streek en activiteiten (veel info aanwezig!). Ideale ligging. Houtkachel is heel gezellig en zeer eenvoudig aan te steken (alles is aanwezig).

• 9Consuela13-11-2017

à bientôt

De foto’s doen geen recht aan het appartement. Het is knus en je voelt je direct thuis. Bij aankomst stond de houtkachel al lekker te loeien. De eigenaresse is erg aardig en uit alles blijkt dat zij graag wil dat de mensen het naar hun zin hebben. Alles is schoon en de bedden liggen heerlijk. Minpuntje is een kleine douche maar gelukkig breng je daar het minste tijd door.

• 9Wanda19-11-2016

Heerlijke plek!

Zeer karakteristiek en knus huisje. Perfect verzorgd en schoon!!! Je ziet in ieder detail de liefde voor het huisje terug. Heerlijk om je even helemaal terug te trekken, lekker te wandelen en te genieten bij het haardvuur. Helemaal top dat onze hondjes ook welkom waren. Je ziet het niet en je ruikt het niet dat er honden in de huisjes komen. Echt top!

• 9M Witman18-11-2016

Fantastische Plek

Uitstekend huisje..Gezellig ingericht en fijne bedden. De eigenaresse erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een plek om terug te komen maar dan als de kerstmarkt staat.. Nu zijn we helaas een week te vroeg..

• 9Edwin19-10-2016

Plek om steeds weer terug te komen

Wat komen we hier graag. Dit was de derde keer, steeds in het begin van de herfst. Durbuy is schattig, jammer genoeg wel steeds meer eetgelegenheden en minder winkeltjes. En het huisje..., is nog mooier geworden en knus ingericht. En zo gezellig met die houtkachel. Ventilatie is wat het stoken betreft wat minder. Of er moet meteen een raam open waardoor de muggen vrij spel hebben. Wellicht is een raamhor nog een goede toevoeging. Maar we komen graag weer terug. Ook de prijs voor een lang weekend is keurig.

• 10R VAN EMDEN21-09-2014

Thuis !!!

Douche ruimte iets minder dan naast gelegen huisje verder top!!! gaan voor de derde keer heen. Zeer dier vriendelijk!!!! Eigen parkeerplaats is van onschatbare waarde !!

• 10karin keur01-09-2012

topper!!!!!

we zijn net thuis uit durbuy,echt een topvakantie in een tophuis,werkelijk schitterend het huisje is van alle gemakken voorzien,goede bedden, mooi interieur.heel lieve gastvrouw die altijd voor je klaarstaat alser iets is het weer werkte ook goedmee,heerlijk elke avond ophet terras kunnen eten,met uitzicht op prachtig durbuy echt een aanrader voor een mooie vakantie

• 8Annemarie01-01-2011

Mooi huisje

In de kerstvakantie 2010 hebben wij onze vakante hier doorgebracht. Het is een prachtig huisje en prima geschikt voor 2 personen. Er kunnen 4 personen verblijven maar dat is wel krap. Een pluspunt is de open haard met gratis haardhout. Hier hebben wij veelvuldig gebruik van gmaakt. De badkamer is erg klein, maar de douche is prima. Vanuit het huisje heb je prachitg uitzicht op de buxustuin en aan de andere kant op het stadje. Neem wel voldoende waxinelichtjes/kaarsen mee, want het is wel een donker huisje. Het enige wat we misten was iets van een welkomstgeschenkje, want je moest wel echt alles zelf meenemen. De dichtsbijzijnde supermarkt is een paar kilometer verder op, zorg dus dat je voldoende bij je hebt. In de het stadje is wel een charcuterie die heerlijke worst en broodjes verkoopt. Ook is er 1 pinautomaat in het dorp. De gastvrouw was vriendelijk.

• 9L Bonnes08-08-2010

top locatie!

Met 4 personen hebben we hier een heerlijk weekje gehad! Prachtige locatie, heel veel te doen in de buurt. Leuk huisje, goed verzorgt.

• 8Philip André22-05-2008

Leuk ingericht en schoon vakantiehuis tegenover het kasteel van Durbuy. Vriendelijke en behulpzame gsatvrouw en de verhouding prijs/kwaliteitis ook goed. Voldoende informatie over de omgeving en andere praktische zaken gekregen. Wij komen zeker terug.

Vakantiehuis Le Bariton info

• CafeNiet beschikbaar