Vakantiehuis Laurent

Vakantiehuis Laurent

8Fantastisch

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Laurent?

8Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Laurent

• 8Jeroen26-01-2009

Prima vakantiehuis!

Wij hebben hier een prima weekje gehad. In de omgeving was het rustig. Prima wandelgebied. Huis is niet al te groot. Twee volwassenen met twee kinderen is het max. Fijne gaskachel. Keuken is voldoende. TV en DVD aanwezig. Meubels zijn net aan voldoende, Verlichting prima. Tuin is wat rommelig. Komt ook omdat wij er in de winter waren. Veel vogels gezien in de tuin. Goudvink, specht, merels etc.

Gereisd met partner in januari 2009

0 tips over Vakantiehuis Laurent