Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis L'Atelier in het Nederlands

Ideaal weekend

Stan Vanderwaeren
13-12-2011

Vakantiehuis of Gite L'Atelier is een enorm fijn huis om te vertoeven. In tegenstelling tot veel andere huizen is dit heel modern ingericht en vind je er alles terug wat je nodig hebt. Je voelt ook dat het nieuw is én met smaak ingericht is. De locatie maakt het geheel helemaal af. Je zit in het centrum van Durbuy en je kan je wagen dus ook heel makkelijk laten staan. Je hebt parkeerruimte vlakbij en je kan vanuit Durbuy verschillende wandelingen doen. Het huis zelf heeft heerlijk veel badkamers zodat wij met 8 personen nooit het gevoel hadden elkaar voor de voeten te lopen. . De keuken nodigt uit om te koken en het leuke was dat er een gourmettoestel aanwezig was. In de winter lekker warm gourmet eten of in de zomer een heerlijke BBQ doen - het kan in L'Atelier. Ideaal huis om met bevriende koppels naartoe te trekken

Gereisd met vrienden in december 2011

het is echt een leuk huis!!

Kris Boelen
21-6-2011

Wij waren verbaast over de verbouwing, alles erop en eraan (sauna, 3 douchekamers voor 4 slaapkamers, home cinéma, ingerichte keuken, ... zelfs een raclette stelletje)

het thema van de versiering maakt het uniek en dit in het gezellig stadje van Durbuy.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Atelier in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Atelier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.