Géén boekingskosten
/België/Luxemburg/Durbuy/Hotels Durbuy/Hotel La Vie est Belle

La Vie est Belle

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Vie est Belle voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 30 reviews

8.1FantastischScore uit 30 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

30 Reviews over La Vie est Belle

• 10irma reniers20-08-2016

fantastisch

Door een foutje van touroperator in dit hotel terecht gekomen, alles fantatich opgelost door het hotel en touroperator. Een mooie kamer, de hond was geen probleem, het eten in het hotel was heel lekker.

• 2jacquestoussaint05-08-2016

Hotelkamer ver onder de maat. Klacht ingediend.

De hotelkamer bleek een andere kamer dan op de website te zien was. Na een klacht van ons bleek dat de website comfort en standaardkamers had verwisseld. Het zolderkamertje op de tweede etage dat wij kregen aangeboden heeft door het schuine dak anderhalf meter stahoogte. Het raampje reikt van de vloer tot het middel en de gordijnen verduisteren niet. Het kleine bed past er net in. De deuropening naar de kleine badkamer is 1.70 meter hoog. Om te voorkomen dat je je hoofd stoot moet je voortdurend bukken. Vooral voor oudere mensen een kwelling en een voortdurende bron van ergernis. Er is ook geen vluchtroute bij brand. Een nooduitgang ontbreekt. Op ons verzoek om een andere kamer werd ondanks steekhoudende argumenten afwijzend gereageerd. De eigenaresse reageerde zelfs verontwaardigd. We hadden de Franstalige website moeten lezen, die was in orde. Bij het ontbijt ontdekten wij dat er minstens tien vliegen op de broodjes zaten. Pas na onze opmerking werd er een doek over de mand met broodjes gelegd. Door onze jarenlange ervaring weten wij de prijs voor een hotelovernachting goed in te schatten. Dit hotel is beneden alle peil. Het personeel is vriendelijk maar onervaren en de eigenaresse is niet geschikt voor het hotelvak.

• 7Robby27-12-2015

kan beter

Was de 5de keer dat we naar dit hotel gingen daar we er zeer tevreden waren, vriendelijk personeel, mooie propere kamers, alles voorzien, rustige omgeving, lekker eten. Sinds eind mei dit jaar is Le Nid d'Hirondelle overgenomen door nieuwe eigenaars en heet het nu La vie est belle. Even vriendelijk personeel maar de kwaliteit is minder dan vroeger. Bij aankomst was er geen toiletpapier en badhanddoeken aanwezig. Ook melk en suiker voor bij de koffie/thee op de kamer ontbrak. Je zag het stof liggen op de meubels. Geregeld geen personeel in eetzaal, eten was ook eenvoudiger en minder, prijs duurder. Op reservatie stond 3-gangen, kregen een koud/warm buffet tijdens kerstdag. Terwijl klanten aan het eten waren zaten eigenaars ook te eten ipv mee te helpen aan de service of wat toezicht te houden. Een klant bracht zelf zijn vuil bord weg daar er geen personeel in zaal was ..... Dus moeten zelf wat meer werken en alles beter controleren en opvolgen.

• 9Pieter209-08-2015

Aanrader !

Dit hotel is sinds de lente van 2015 in handen van nieuwe eigenaars en heet nu "La vie est belle". Je komt de oude naam nog wel frequent tegen, o.a. in de bewegwijzering. Rust is het trefwoord van deze plek, en toch zit je vlakbij Durbuy centrum. Mits steile en lange helling vlot te fietsen of te wandelen vanuit hotel. De nieuwe eigenaars hebben minder ervaring, maar zijn sympathiek. Ze doen echt hun best en dat zie je: propere kamers die trouwens echt gezellig zijn (nr 4 toch), heerlijk ontbijt, hulpvaardig enz.. Het terras is echt zalig, al ondervonden we dat het een 'goed' wespenjaar is. Leuke tuin met speeltuigen voor kinderen. Ik vind het straf dat honden toegelaten zijn in de mooie kamers, maar dat deed niet af aan het feit dat onze kamer erg proper en fris was. De eigenaars zouden iets meer info mogen geven bij aankomst. Zo gingen we bvb de eerste avond iets drinken en kwamen terug rond 23u. De ingang is dan langs achter en dat was even zoeken in het donker.

• 6Vanlerberghe27-07-2015

Goed maar nog veel werk aan

Al 15 jaar gaan we naar dat hotel alles Was goed niets op aan te merken nu zijn het nieuwe eigenaars er moet nog veel gebeuren om terug een goede servies te bieden het eten is nog even lekker als vroeger het ontbijt is minder er zit geen organisatie in ze moeten meer rondkijken of alles aanwezig is en meer hun nieuw personeel in het oog houden En beperkt in kindermenu

• 9mimar20-10-2014

Een Aanrader

Wij verbleven er één nacht met inbegrepen wildmenu - 5 gangen. Persoonlijke incheck in de eigen taal (Vlaams). Ook 's middags bij aankomst hier een middagmaal genomen wat qua prijs/kwaliteit zeer goed was (we moesten wel redelijk lang wachten). De gedienstigheid personeel was buitengewoon. Bij mijn vraag voor wandelinfo telefoneerde de man aan de balie voor extra informatie. Het wilddiner was voortreffelijk en ruim voldoende. Misschien hier liever een zacht licht klassiek muziekje dan een (veel pratende) radiozender... De comfortkamer was netjes verlucht, alles zeer hygiënisch (ook de badkamer!). Een goed bed (boxspring) met voldoende extra kussens, enz. Minpuntje is misschien de horigheid van de kamers, maar als iedereen zijn wereld kent en dus kalm en stil is, is er geen enkel probleem. Deze accommodatie - op 2km te voet van Durbuy - is voor ons zeker voor herhaling vatbaar, zowel qua prijs/kwaliteit, het restaurant, gedienstigheid personeel.

• 10Robby Verryt02-06-2014

prima hotel

voor de derde maal dit hotel gekozen en voor de derde maal zeer tevreden naar huis gekeerd. Vriendelijk personeel, lekker eten, verzorgde kamer, rustige omgeving. Felicitaties aan de familie die dit hotel runt, we komen zeker terug.

• 8Meus-Jaeken03-05-2014

Om helemaal tot rust te komen

Een heel rustig hotel. Wij verbleven op het gelijkvloers appartement. Het was proper en de bedden lagen heel goed. Enig minpuntje: vanuit dit appartement heb je geen uitzicht op de omgeving. Je kijkt tegen een groene haag op. Jammer! Er was een kitchenette aanwezig, maar meer dan wat bestek en borden was er niet aan materiaal. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was overheerlijk en tip top in orde, allerlei broodjes, beleg, eitjes, fruitsalade, peperkoek, honing, cornflakes, enz. De wandeling naar Durbuy is heel goed te doen, wel daal- en klimwerk. Rond Durbuy is de natuur prachtig!!!!

• 10paul_huygen3714-08-2013

Aangename verrassing!

Wij hebben er drie dagen gelogeerd en zijn zeer opgetogen over ons verblijf. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en bekwaam. Onze kamer was prima en werd zeer goed onderhouden. Enkel over de ligging zou men kunnen klagen, nogal eenzaam en afgelegen, maar dit heeft dan ook weer het voordeel dat het er uiterst rustig is. Een adres om te onthouden!

• 9vdvpluto20-07-2013

goed hotel

op vrijdag om 3 uur gebeld voor een kamer om 8u30 s'avonds aangekomen zeer mooie kamer proper en groot ,vriendelijke ontvangst ,ontbijt zeker in orde.het hotel is ook zeer hond vriendelijk.prijs kwaliteit zeker oke voor herhaling vatbaar konden jammer genoeg maar 1 nacht blijven

Hotel La Vie est Belle info

Het complex