Appartement La Tulipe

Appartement La Tulipe

Appartement
Weer vandaag17°

We hebben een aantal aanbieders voor La Tulipe voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Tulipe in het Nederlands

Goed gelegen, gezellig huis. Alleen wat oppassen v

Lisa
    3-8-2018

Gezellig verblijf en goed gelegen, brug over en je bent in Durbuy en toch lekker rustig en vrij gelegen. Wel mensen die slecht ter been zijn hebben een probleem met de zeer gammele trap in huis en het bad is ook niet erg veilig. Vanwege schuin plafond kun je alleen maar gebogen douchen, je kunt snel vallen. De wc is boven en beneden geen wc aanwezig. In de slaapkamers zitten geen deuren dus geen privé en de vloeren kraken boven enorm. Iedereen wordt wakker met een wc bezoek. Verder alles aanwezig, poetsmiddelen,wc papier,keukenrol,koffie,suiker,vaatwasser en tabletten, afwasmiddel,zout,peper etc.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Appartement info

• AdresChemin des Houblonnières 2 B-6940(toon op kaart)
        • E—mailadres
        • Website
        • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement La Tulipe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Tulipe in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Tulipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.