Appartement

1 review over Appartement La Tête Ailleurs in het Nederlands

charmant

mardrost
24-8-2015

Perfecte locatie, midden in het centrum van Durbuy! Charmante inrichting. Zitkamer met slaapkamer en suite en daarachter een badkamer met douche. Mogelijkheid tot koken en gratis koffie en thee zetten in de gezamenlijke keuken. Erg vriendelijke eigenaresse. Parkeermogelijkheden in de nabijheid. Genoeg te doen en te zien in de omgeving. Enkele minpunten: het bed was erg onstabiel en had een veel te hard matras. Het douchegordijn hield het water niet tegen. Geen wifi.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Tête Ailleurs in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Tête Ailleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.