Bed and Breakfast La Lisière

Bed and Breakfast La Lisière

9.9Fenomenaal

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar La Lisière?

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

3 reviews over Bed and Breakfast La Lisière

• 10Betty Badie02-11-2019

Aanrader!

We overnachtten voor een weekendje in een kamer in deze B&B. Dit is onze eerste ervaring in een B&B. Meteen een super ervaring! Super vriendelijk, proper , mooie ligging, gezellig ,... kortom alles wat je nodig hebt om tot rust te komen. Als ik terug kom naar Durbuy, dan is het zeker naar deze B&B! Dan proberen we eens de bungalow uit, die er nog gezelliger uitzag! Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10rustig naast durbuy23-06-2019

prachtig en rustig

prachtige plek op het platteland in de buurt van Durbuy. heel mooie decoratie, zeer schoon en gezellig. levendige mensen. we adviseren sterk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9John19-04-2016

Geweldig

Wij hadden bij la Lisiere het huisje (la Cabane) gehuurd van 15 tot en met 17 april 2016. Werden zeer gastvrij ontvangen en kregen gelijk allerlei tips mee voor de omgeving. Huisje was keurig schoon, goede douche, goed bed (beetje kort). Ontbijt was perfect. een absolute aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

0 tips over Bed and Breakfast La Lisière