Hotel La Librairie

17 reviews over Hotel La Librairie

• 2018
    9Kelly28-05-2018

Aanrader

Het hotel heeft een mooie ligging: Loop je aan de voorkant het hotel uit dan loop je recht naar de vele restaurantjes in het stadje. Loop je naar buiten via de achterzijde dan sta je aan de rivier de ourthe. Kamers zeer netjes en in de ochtend een heerlijk ontbijt.(oa met vers fruit, yoghurt, gekookt ei en vele lekkere broodjes!) Vriendelijk Nederlands sprekend personeel, en gratis parkeren. Wij hadden een ebike gehuurd bij de plaatselijke vvv(20 euro per fiets voor een halve dag), dat was een echte aanrader. Zonder teveel inspanning een hele mooie fietstocht gemaakt. We gingen moeiteloos de heuvels op :+)

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9J.Gerretse18-09-2016

Grandioos

Hotel midden in het stadje met eigen parkeerplek achterzijde. Complete/nette kamer. Heel goed ontbijt. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Maar wat vooral opvalt is dat personeel super vriendelijk is en zeer behulpzaam.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Leen29-09-2015

Prima hotel

Uitstekend hotel, centrale ligging middenin Durby, prima ontbijt, schone kamer met uitzicht op rivier. Veel te zien in de omgeving. Absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Judith05-07-2015

Erg fijn hotel op bijzonder mooie plek in Ardennen

Leuk plaatsje met veel restaurant en activiteiten. Moderne kamers, eenvoudig en schoon. Prima ontbijt en erg vriendelijke personeel dat redelijk Nederlands spreekt en er alles aan doet om het verblijf naar je zin te maken. Prive-parkeerplaats achterom is ook erg handig. Minibar op kamer met drankjes met realistische prijzen, erg fijn! Voor de mindervaliden niet erg handig, want alleen smalle trap naar de kamers en geen lift. (voor ons geen probleem)

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Eveline0310-05-2014

Heerlijke overnachting als tussenstop!

Hotel La Librairie is een gemoedelijke hotelletje voor een overnachting. Wij hebben hier 1 nachtje geslapen als tussenstop van onze vakantie. Durbuy is een prima uitvalsbasis om van alles te zien en te doen, dit was onze 3e bezoek aan het dorpje en het blijft charmant om te zien. Het personeel van La Librairie is vriendelijk en behulpzaam, tevens zijn zij ook eigenaar van het boekwinkeltje waarboven het hotel zich bevind. De kamers waren schoon en fris, er was prive-parkeren achter het hotel en het ontbijt 's morgens was prima. We hadden een kamer aan de achterkant, met uitzicht op de buxus-tuin van Topiaires tegen de berg aan...erg mooi!

Een restaurant heeft het hotel niet, maar het hotel bevind zich aan het begin van een horeca-plein vol gezellige tentjes dus daar is keuze genoeg.

Na het uitchecken mochten we de auto nog even laten staan om nog wat rond te lopen in het dorp. Erg vriendelijk, aangezien vrijwel het hele dorpje betaald parkeren is.

Gereisd met partner in mei 2014

• 9matthieu3331-10-2013

Heerlijk ontbijt

Vriendelijk personeel, mooie verzorgde kamers, rustig overnachten, alles dichtbij, privé-parking, lekker verzorgd en vers ontbijt, modern, kortom een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10levensgenieters16-10-2013

eentje om terug te keren.

Superhotelletje in het centrum van Durbuy. Kleinschalig met 8 mooie kamers. Dichtbij vele restaurantjes en de start van vele wandelingen in de mooie omgeving. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars. Kamers met ontbijt. Ontbijt was meer dan voldoende en goed verzorgd.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10cor-jan27-05-2013

Prima plek in kleinste stad ter wereld

Voor de 2e keer afgelopen weekend in Durbuy in hotel La Librairie geweest. Wederom hartelijk ontvangst en prima kamers. Een bescheiden hotel (8 kamers) met goede bedden en goede douche / bad.

In de morgen een super goed ontbijt zodat je er de hele dag tegenaan kan.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Hanneke23-10-2012

Durbuy op z'n best

Dit verblijf overtrof al onze verwachtingen. Een aanrader voor iedereen die wil genieten van Durbuy en van dit mooie stukje Ardennen. Ontbijt, service en vriendelijkheid, prima kamers, gratis parkeren en een geweldige locatie aan de Ourthe. Allemaal redenen om nogmaals terug te keren naar deze accomodatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Ramona23-08-2012

Fantastisch!

La libriaire is echt een aanrader om naartoe te gaan. Geweldige mensen die het runnen!! Service uitstekend. Als we nog een keer naar Durbuy gaan, komen we zeker terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2012

1 tip over Hotel La Librairie

• Eveline03, 10-05-2014

Het dorpje Durbuy op zich is al een must om te zien en heerlijk om rond te lopen!

1 vraag over Hotel La Librairie

• Elshout Magda, 09-01-2014

Score

De eerste dag was iedereen vriendelijk - de tweede dag voelde ik dat "er iets zou misgaan." Bij de betaling (waar haar man bijstond) vroeg de dame mij heel grof - "kaart". Ik gaf die dan ook (domkop). De dame maakte zich heer en meester over mijn kaart. Tikte een bedrag in, schoof alles terug onder mijn neus zonder één woord. Ik tikte mijn code in en toen ik thuiskwam zag ik dat er 20 euro te veel werd afgehouden. Nam terug contact op met het hotel en verzocht hen dit bedrag terug te storten. Wat onmiddellijk gebeurde - "het was een vergissing". Ik heb nog steeds de indruk dat het vooraf afgesproken was om zo te handelen. Spijtig dat dit is voorgevallen ik had volgend jaar terug willen reserveren .... het hotel op zich is heel goed.

Hotel La Librairie info

• Aantal sterrensterster