Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

4 Reviews over La Laiterie

• 1N08-05-2022

Hypocriete mensen

Erg als men een kleine kritiek geeft op de prijs,wordt je direct geblokt op fb..dus mij zien ze daar dan zowiezo niet.Is hypocriet gedrag.

• 1Natuur
  • 9Fam krijnen13-10-2019

Aanrader

Heel mooi ,gezellig en zeer proper vakantie woning met verzorgde tuin . Vriendelijk ontvangst met leuke attentie van zelfgemaakte confituur en streekbieren. Als je 's avond aankomt en de kachel brand , top ,warm ontvangst .

• 9Lien Lanclus17-02-2014

Absolute aanrader!

Met 4 vriendinnen bracht ik een weekend door in dit huisje en al vanaf het moment dat we toekwamen zagen we dat het fantastisch was. Mooi en proper huisje, veel ruimte, ontzettend vriendelijke eigenaars,… Ze hadden boekjes en brochures klaargelegd zodat we ons zeker niet zouden vervelen. Ook hadden ze zelfs een boekje gemaakt met wandelingen in de buurt. Als er toch een puntje van kritiek mag zijn: er mocht een kast zijn met kleerhangers, iets meer stopcontacten en eventueel ook wifi. Voor de rest echt TOP! Ideale plek voor een rustig weekendje ardennen in een heel erg mooie en rustige omgeving!

• 9johan20-06-2010

fantasties en voor herhaling vatbaar

Voor degene die rust zoekt kan het hier vinden.de eigenaar woont aan de overzijde die heel vriendelijk is en je gastvrij ontvangt met pot zelf gemaakte confiture en fles appelsap. Het is een niet rokers huis en ook geen huisdieren toegestaan . Netjes onderhouden en zuiver.Hout voor kachel gratis onder de carport. In de omgeving ken je rustig rond wandelen en als je met de auto een stukje rijd ken je leuke uitstapjes maken in de omgeving zoals Durbuy met zijn vele terrasjes en restaurants,bierbrouwerij en leuke winkels. Supermarkten op afstand van 9 km . restaurants 8km

Vakantiehuis La Laiterie info