Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgDurbuyBed & Breakfasts DurbuyBed & Breakfast La Ferme de Durbuy

Bed & Breakfast La Ferme de Durbuy

BelgiëLuxemburgDurbuy

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast La Ferme de Durbuy voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

6.5VoldoendeScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

10 Reviews over La Ferme de Durbuy

• 4Thomas03-12-2017

décevant

Bien que la réservation ait été faite un mois a l'avance et confirmée par l’hôte, nous sommes arrivés la comme des inconnus. Notre réservation n'avait pas été prise en compte et on nous a demandé par deux fois si on ne s’était pas trompé d’établissement. (alors que j'avais la preuve écrite par mail que notre réservation était prise en compte). Heureusement, une chambre était encore disponible le vendredi. (pour info: nous avions fait 3 heures de route...) mais plus pour le samedi. Du coup, l’hôte a du nous trouver un autre endroit pour le samedi.(Qui s'est avéré être exceptionnel et qui plus est, une vraie chambre d’hôte!!) ( Au passage,pourquoi nous devions déménager?? et pas ceux qui avait pris notre chambre le samedi??) L'erreur est humaine et nous aurions pu espérer un petit geste commercial mais a partir du moment ou les hôtes ne viennent pas vous saluer ou vous parler le lendemain il ne fallait pas en espérer plus!!! Expérience décevante!!

• 6Sophie06-07-2011

mooi hotel, maar slechte service !!

Mooi, net hotel met mooie ligging. Heeft alles om een tophotel te worden, maar er wordt helaas geen gebruik gemaakt van deze mogelijkheid. Onthaal niet goed. Je kan er lang rond lopen zonder dat je ook maar iemand ziet, je krijgt amper uitleg over uren van ontbijt, over hotel, ..; Is ook helemaal niet duidelijk aangeduid waar de ingang is, waar de receptie is, ...mooi, gezellig hotel, maar helaas is de service nul !!

• 9Ingrid Beekmans08-09-2010

Alles is mogelijk

Afgelopen weekend met gehele bedrijf verbleven in diverse gebouwen van Ferme de Durbuy. De hele familie heeft alles gedaan om ons een super weekend te bezorgen. . Vele mogelijkheden en de flexibiliteit van deze familie heeft ervoor gezorgd dat wij op een super weekend kunnen terug kijken.

Food Team International.

• 10cosme sophie07-04-2009

génial!

Un super week-end à cheval, nous avons adoré la familmle et la déco.... et merci pour ces 2 supers repas eu resto

• 10tardy jean erick francais des pyrénées05-02-2009

Le bonheur est dans le pré

je parle de la ferme de Durbuy située a Warre tenue par Nicole Cosse et son mari. qui nous héberge et nous fait faire des ballades a cheval. tout ce petit monde est exqui !

• 8Kristin29-10-2008

Mooie kamer en vriendelijke eigenaar

Leuke en schone kamer. Service was erg goed, vriendelijke mensen. Ontbijt was meer dan genoeg. Jammer dat we niet konden uitslapen omdat de haan al vroeg aan het kraaien was.

• 9thimo van laere25-07-2008

leuk hotel

ik ga elk jaar naar dit (hotel). het heeft 4 kamers en 2 huizen, maar soms verhuren ze de kamers in de huizen appart. klein ontbijtbuffet, met niet veel keuze en je kan er paardrijden, gratis mountainbikes huren, guat rijden,... en er vertrekt een leuke wandeling vanuit deze boerderij, wel heel netjes. voor meer info en de site van dit hotel stuur me maar een mailtje( gewoon op m'n naam klikken)

• 1Karel Voet15-07-2008

allesbehalve een aanrader!

Als je La Ferme bezoekt moet je niet rekenen op een warm onthaal. Madame komt niet alleen "hautain" over, ze blijkt het duidelijk ook te zijn! Het geheel is slordig en voor 9u, 9u30 kan je niet ontbijten. Waag het ook niet om iets te vergeten zoals ikzelf. Een splinternieuwe blouson in daim, een bril en wat paardenmateriaal blijken spoorloos verdwenen, hoewel the lady of the house, madame Nicole, me eerst een mail stuurde dat ik die spullen daar vergeten was, en dat ze vergeten had de gids aan te rekenen, wat ik in mijn onnozelheid ook onmiddellijk overgeschreven heb. Geen schadevergoeding, zelfs geen excuses voor mijn verdwenen spullen. We waren inderdaad nogal in de war vertrokken nadat men ons 80 euro had willen aanrekenen voor een (ongevraagde) consultatie en overigens totaal foute diagnose door de dochter des huizes, nie net een opleiding osteopathie bij paarden achter de rug had. De vakantie: één grote flop!!

• 4Heijmans26-03-2008

La Ferme de Durbuy is op zich een mooie accomodatie. Alleen de suites zijn van behoorlijk niveau in relatie tot de prijs. Gewone kamers niet. De kwaliteit van het eten is goed. Het ontbijt mag uitgebreider voor die prijs. Je wordt niet bediend met thee en koffie. Belachelijk. Geen eieren etc

De uitbaters van La Ferme de Durbuy zijn niet geschikt voor de Horeca. Waarom niet? Zij zijn niet geinteresseerd in je. Ze vragen je niets en ze groeten je ook niet. Dat is toch een kleine moeite, die niets kost.

Wij gaan hier nooit meer naar toe vanwege de onvriendelijke en ongastvrije houding. Dit maakt toch een groot verschil. Je voelt je niet welkom op Ferme de Durbuy.

Eigenaren voelen zich waarschijnlijk te goed om gasten te bedienen. Jammer.

• 4Familie08-01-2008

La ferme de Durbuy lijkt op het eerste zicht charmant. Een oude boerderij met allemaal paardjes en heel wat attributen. Ook binnen is alles cosy. Op het eerste zicht zijn ook de kamers netjes. Maar op het tweede zicht ontdek je haren in je bed en bad, allerlei opgedroogde dingen enzovoort. De suites zijn netter, maar een kamer heeft een bad en een suite enkel een douche? Nogal raar. De prijs was echter wel overdreven voor wat de kamers en suites waren. Het eten was niet slecht, maar blonk ook absoluut niet uit. De service, als men het al zo kan noemen, was slecht, nors, onvriendelijk,... Enkel de bazinnen doorstaan de vriendelijkheidstest. Bovendien was het ontbijt minder à la ferme dan belooft. Verse hoeveboter viel niet te bespeuren, spek en eieren ontbraken compleet, niet genoeg voorraad en overal nogal aangetaste appels. Conclusie: zoek je een slaapadres in de buurt van Durbuy enkel om te slapen en niet om te eten en je vindt echt niets anders: boek een suite of anders niets !!!

Bed & Breakfast La Ferme de Durbuy info

Het complex