Géén boekingskosten

• Airconditioning

65 Reviews over La Caleche

• 10Kathy vanlerberghe31-07-2020

3daagse Ardennen met de vespa

Vriendelijk personeel, behulpzaam, mooie kamers, super ligging, zalige douche, lekker en uitgebreid ontbijt

Romain, Administrateur, 04-08-2020

Beste Kathy, Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw verblijf bij ons. We zijn blij te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en hopen u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen. Romain

• 9tom26-07-2020

Leuk om er nog's te verblijven

Super vriendelijk personeel & in het restaurant is ook lekker eten !!

Romain, Administrateur, 04-08-2020

Beste Henk, Wij zij blij te lezen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen. Romain

• 9VAN CAUWENBERGE22-07-2020

FANTASTISCH

SUPER HOTEL... VRIENDELIJK... ALLES TOP

Romain, Administrateur, 05-08-2020

Beste, Wij zij blij te lezen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen. Romain

• 9Micha21-07-2020

Goede prijs - kwaliteit

Ideale uitvalsbasis om de streek daar te verkennen. De dranken zijn goedkoper dan in de omliggende zaken. Mooie verzorgde kamer met de laatste nieuwe snufjes, te regelen op de tablet.

Romain, Administrateur, 05-08-2020

Beste Micha, Wij danken u voor het delen van uw bevindingen na uw recent verblijf in ons hotel. We zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Mvg, Romain

• 8Stef De Corte18-07-2020

Alles naar wens. Maar toch telkens kleine details.

Wij hebben een super verblijf gehad. Toevallig hadden wij dezelfde kamer als vorig jaar. Alles was in orde. Bed, badkamer, ... Maar toch was er net als vorig jaar, kleine details. Vorig jaar werkte airco niet. Dit jaar sloeg deze aan en uit zonder reden. En het rolluikje aan de velux werkte niet. Misschien toch de domotica eens laten nazien in alle kamers. Bij onze vrienden op kamer 5 was er ook probleem met de wispelturige airco en de velux. Voor de rest alles in orde. Enkel bij het ontbijt merkten we dat het brood niet altijd even vers was. Hard, droog, ... Voor de rest was alles in orde. Personeel was in orde. Enkel de gastheer in het restaurant, de jongen met het kostuum en strikje was absoluut niet vriendelijk! En dit niet éénmalig. Zeer arrogant. Jammer! Ander personeel is super!

Romain, Administrateur, 05-08-2020

Beste Stef, Bedankt voor het delen van uw ervaring en voor uw loyaliteit. We zijn blij dat u over het algemeen een goed verblijf hebt gehad. Wij geven uw diverse opmerkingen over domotica door aan onze technische dienst. Mvg, Romain

• 9Adriaens14-07-2020

Mooi en proper hotel, vrij modern.

We bleven voor 1 nacht. De kamer was mooi ingericht. Wel niet voor 70+ want de badkamer en toilet was in de kamer naar een bovenverdieping. Maar wel proper en kraaknet. Het ontbijt was voldoende.

Romain, Administrateur, 09-08-2020

Beste Adriaens, Wij zij blij te lezen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen. Romain

• 8Strobbe A.01-07-2020

Heerlijk weekendje

Gezellig verblijf! Kleine maar gezellige kamer! Vriendelijke service! Niet iedereen is 2-talig maar men doet hun best! Opfrissen van de kamer was klein minpuntje; bed was niet fatsoenlijk opgemaakt (enkel vlug dicht gelegd...) Verwarring bij het ontbijt, de eerste dag zelfbediening mét mondmasker, de tweede dag géén zelfbediening, serveren op tafel. Geweldige badkamer welke enkel met trap te bereiken was. Voor ons geen minpunt doch voor iemand met rolstoel zou dit een probleem zijn! Ons zien ze nog wel eens terug!

• 9Bart Janssens26-06-2020

zeker voor herhaling vatbaar

We waren op fietsrondreis in Belgie. Van alle hotels waar we verbleven, hebben we de aangenaamste herinnering aan dit hotel. De domotica-kamer, het vriendelijke, spontane en tweetalige personeel maakten ons verblijf zeer geslaagd.

• 9Lieven Volckaert16-06-2020

Zeker terugkomen!

Heel erg goede ontvangst. De kamer is echt ruim en voorzien van de modernste technologie. Prima bed, prachtige badkamer met regendouche. De ligging is zeer centraal in Durbuy en ideaal om nog terrasjes in de buurt te doen. Ook het restaurant is voortreffelijk met een goeie en betaalbare kaart.

Romain, Administrateur, 20-06-2020

Beste Lieven, Dank voor uw positieve feedback. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst nog bij ons te mogen verwelkomen. Romain

• 9Natascha15-06-2020

Fijn verblijf

Goede ligging Kamer was mooi, ontbijt was lekker

Romain, Administrateur, 20-06-2020

Beste Natascha, Wij zij blij te lezen dat u een aangenaam verblijft heeft gehad. We kijken ernaar uit u binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen. Romain

Hotel La Caleche info

Het complex