Vakantiehuis Huize Gronsveld

Vakantiehuis Huize Gronsveld

7.8Goed

België, Luxemburg, Durbuy

Op vakantie geweest naar Huize Gronsveld?

7.8Goed

• 9.3Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

• Sauna
Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Huize Gronsveld

• 7Volkert12-09-2011

Mooi huis jammer van de herrie

Het huis zelf is super mooi en modern. Genoeg ruimte mooie kamers met allemaal eigen badkamer en toilet.

Op het plaatje lijkt het huis vrij te liggen, maar bij aankomst bleek dat ze gelijk ernaast aan het bouwen waren. Elke ochtend werden we om half 7 gewekt omdat de werkmannen arriveerde. Die parkeerde op onze parkeerruimte voor het huis. Om 7 uur waren ze aan het slijpen en doen en was je rust weg. De eigenaar die daar kwam kijken bleek ook de eigenaar van dit huis en deed net of hij niet de eigenaar was toen we er naar vroegen. Hele slechte service van de eigenaar zelf. We kregen van het bedrijf waar we het geboekt hadden wel een alternatief aangeboden, maar kon lange na niet tippen aan dit huis en was 10km verderop. Vanaf dit huisje kan je lopent naar het dorpje wat ons erg goed beviel. We vonden het schandalig dat het niet gemeld was dat er naast het huis gebouwd werd.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Volkert12-09-2011

Mooi huis, jammer van de herrie

Op het plaatje lijkt het huis vrij te liggen, maar bij aankomst bleek dat ze gelijk ernaast aan het bouwen waren. Elke ochtend werden we om half 7 gewekt omdat de werkmannen arriveerde. Die parkeerde op onze parkeerruimte voor het huis. Om 7 uur waren ze aan het slijpen en doen en was je rust weg. De eigenaar die daar kwam kijken bleek ook de eigenaar van dit huis en deed net of hij niet de eigenaar was toen we er naar vroegen. Hele slechte service van de eigenaar zelf. We kregen van het bedrijf waar we het geboekt hadden wel een alternatief aangeboden, maar kon lange na niet tippen aan dit huis en was 10km verderop. Vanaf dit huisje kan je lopent naar het dorpje wat ons erg goed beviel. We vonden het schandalig dat het niet gemeld was dat er naast het huis gebouwd werd anders hadden wij het ook niet gehuurd. Er liggen nog 2 kavels te koop dus de komende jaren is er nog geen rust.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Charlotte04-09-2010

super huis, groot, schoon en luxe

Zeer mooie grote luxe villa. Gelegen in leuk dorpje Durbuy.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Vakantiehuis Huize Gronsveld info