Géén boekingskosten

Chalet info

3 Reviews over Erica

• 10Fam de Graaf21-12-2020

Heerlijk verblijf!

We hadden een heel fijn verblijf in Bomal. De chalet is heel gezellig, voorzien van alle gemakken en ideaal gelegen! Ook de ontvangst is heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

• 10Sofie Schepers21-10-2020

Zalige chalet

Een zalige chalet, mooi verzorgd en goed onderhouden. Niet onze eerste ervaring hier en we merken dat de eigenaar hard zijn best doet om de chalet up-to-date te houden en te vernieuwen.
    We trekken 1 puntje af voor de krappe douche, maar we hoorden van de eigenaar dat deze op termijn volledig vernieuwd wordt, daar kijken we al naar uit. Het uitzicht is niet te versmaden en de ligging is top, dicht bij het knusse centrum van Bomal en ook dicht bij Barvaux en Durbuy. Vraag aan de eigenaar een lijst met bezienswaardigheden! Ook als vertrekpunt om te wandelen ideaal. Wij zullen niet aarzelen hier opnieuw te boeken, beter nog, dit hebben we al gedaan! Ook een dikke pluim voor de persoonlijke aanpak van de eigenaar, correcte en vriendelijke service, aangename ontvangst. Zowel de eigenaar zelf als zijn medewerkster zijn zeer aanspreekbaar voor inlichtingen, probleempjes of suggesties.

• 10Nancy & Guido14-08-2019

Zeker te weten voor herhaling vatbaar !

Wij hebben een heerlijke fijne vakantie beleefd in chalet Erica. Een terras om U tegen te zeggen en een uitzicht .. prachtig ! Heerlijk groot terras ! Huisje van binnen van alles voorzien en superschoon. De omgeving bied alle mogelijkheden die je wil ..je kan alle kanten op. Wandelen .. uitgaan.. boodschappen.. sporten.. niksen ! Wij hebben het zeer naar onze zin gehad en we gaan er zeker naar terug! Wouter is een zeer vriendelijke gastheer.. Die er op toeziet dat alles naar wens is. TOPPIE! Een dikke 10 !

Chalet Erica info

• Adresgegevens