Vakantiehuis Durbuy

VakantiehuisWeer vandaag21°13°
Vakantiehuis Durbuy
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Durbuy voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Durbuy in het Nederlands

Prachtig! het stadje

Gisie
23-5-2016

Durbuy is het schilderachtigste en kleinste stadje van Europa met een geweldig charisma.Het bied vele logies en talrijke restaurantjes. Helaas kan ik geen mening geven over het eten daar we bij familie waren en deze zelf voor eten hadden gezorgd. Zijn smalle straatjes doet middeleeuws aan en het kasteel palmt zowat de stad in. Ook het countryfestival is de moeite waard met zijn vele kraampjes en grote truckershow alsook de optredens van de countryzangers in de grote tent.

Superleuke vakantie

Vicky
19-4-2013

Echt alles is voorhanden in dit zeer proper, onderhouden vakantiehuis.

De kasten liggen vol met speelgoed voor de kleintjes, de tuin is super om in te ravotten, voor de volwassenen zijn er magazines, dvd's, enz... aanwezig. En je zit vlakbij Durbuy centrum, wat zeker eens te bezoeken valt. Verder zijn er in de buurt heel veel leuke dingen te beleven, zelfs met slecht weer kan je hier een fijne tijd beleven.

Het contact met de eigenaars van dit vakantiehuis gaat heel vlot en correct.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Durbuy in Durbuy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Durbuy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Durbuy scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.